{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Iran {{forumTopicSubject}}

Ja så køre jungle trommerne igen, med at USA tilslutter sig opstanden i Iran og mener den er berettiget og afviser samtidig at de ikke har noget med opstanden at gøre.

Det er jeg så ikke helt sikker på men fakta er at Iran bruger alt for mange penge på militær og lader alt andet sejle som gør at der er stor inflation, manglende frihed til at ytre sig og en masse andre ting som har været et problem i mange år som man dårligt kan tilskrive USA selv om de nok på en eller anden måde har en finger med i spillet.

Våben uden en krig er et våben der er ubrugelig og USA er afhængig af at der er opstande i verden så deres våben lobby kan rose sig med stor tal af eksport. Man nævner ikke hvilken eksport men eksport.

Imens at Danmark prøver at komme ind på det Iranske marked så truer Trompeten i USA med at trække sig fra atomaftalen som også får betydning for Dansk eksport da vi er allierede med USA:

Jeg så hellere at vi trak os ud som USA allierede så vi har frie hænder til at forhandle eksport aftaler for alt den lede Trompet laver, skader alle på en eller anden måde, og ikke USA: De vil krig, Ufred, ballade så deres våben lobby kan bryste med at gøre en forskel i verden.

tal siger at USA har været i krig i 91% af tiden siden 1776, og i de fleste tilfælde er det USA som hat startet det.

Med terror og skoleskyderier så har våben industrien krone dage for den almene amerikaner går i panik og bevæbner sig til tænderne.

Så lad os fjerne os fra USA så vi igen kan være en nation som ikke er krigsførende men en humanitær stat.

Skal vi eller USA blande os i opstanden i Iran?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iran
  • #9   3. jan 2018 Jeg er født med USA i mit liv og selvom denne president måske ikke lige er min kopthe findes der stadigt 50% der ønsker det samme som os andre - en fri verden også iranerne smiley

  • #12   3. jan 2018 Alis C frihed er hvad du og jeg gør det til og min frihed ligger langt fra mange andres smiley

  • #14   3. jan 2018 Usa SOM STÅR FOR FRIHED - en joke....

    Ingen må krypterer noget uden at myndigheder har adgang til det som krypteres som nøgle. Derfor opstod PGP som en offentlig og en privat nøgle så ingen udefra eller myndigheder kunne få adgang til de data.

    Trumpeten prøver ihærdigt at begrænse ytringsfriheden i medierne. Han er så tåbelig at han tror så fuld og fast på biblen at hans ærinde er at bruge trumpeten til at bryde "Jerikos mure" ned i hele verden og ingen kan sige nej som soldat.

    Den eneste frihed amerikanere har er at de kan gå i hundene uden nogen blander sig. Friheden til et værdig liv som arbejdsløs eksisterer ikke og kan gøre hele landsdele til en ødemark.

    På trods af kampen fra Benjamin Franklins kamp for frihed for sorte, i har den dag i dag ingen effekt. Man elskede sorte i Vietnam som kanonføde og når de kom hjem såret så fik de den kolde skulder. Politiet er ekstrem racister i visse dele af USA og der er eksempler på direkte mord som skjules som nødværge - så hvor er den frihed som USA bryster sig med?

    Du har den frihed at kunne købe våben som 16årig men du må ikke købe en øl. Du kan få kørekort som 16 årig men ikke købe en øl.

    Er du muslim fra et eller andet hula bulla land så får du ikke adgang til USA.

    Og den eneste frihed du har i USA er at få lov til at gå i hundene.

    Sorte har ikke samme rettigheder i visse dele af USA og stadig kalder de det frihedens land - vorherre til hest....


  • #17   3. jan 2018 Hvad trompeten har af succes i sin egen lille verden kan ikke overføres til hans embede som præsident for den kolbøtte ejer ikke et gram diplomati - han tror at hele USA er hans egen lille realitet show og det viser jo også med den store udskiftning i hans stab.

    At over 50% har stemt på den idiot beviser bare at intelligensen er på retur, og hvis man spørger folk på gaden så er Ikea hovedstaden i Danmark. Der er sågar eksempler de ikke anede hvem der var deres præsident. #ajour en dansk sjov undersøgelse i USA på gaden.


  • #19   3. jan 2018 Iran er en oliestat og hvorfor skal vi yde humanitær hjælp?

    Hvor er alle de andre muslimske lande, når det drejer sig om at støtte hinanden?

    OK

    Vi kan også gøre det på den måde - noget for noget - Olie for humanitær hjælp hvis de er så dumme de ikke aner hvordan man er humanitær.

    Man kan starte med at skide udenfor teltet - det kaldes en god start.


  • #24   3. jan 2018 Alis

    Nej vi skal ikke tage en disse af flygtninge for der er masser af fredelige områder i Mellemøsten og der kan de søge hen. Det er latterlig de søger igennem et utal af fredelige lande for så at ende i Danmark.

    Faktisk gør vi Iran en tjeneste ved at modtage deres systemkritikere så er de af vejen...ik? - tøsedrenge kæmp for jeres land...


  • #28   3. jan 2018 rasmus

    >Tror du at Iran vil tage imod danske flygtninge? jeg er sikker på det vil rage dem en høstblomst.

    Hele Mellemøsten er en dør der kun kan åbnes og låser indgangen.

    Så lad dem skyde deres egne, bombe deres egne, halshugge deres egne, skære dem i små stykker og lave en barbecue - hvad rager det mig elle andre for den sags skyld.

    Vi har gjort nok med det forjættede lorte ord " Vi har gjort en forskel" ja for helvede vi har fjernet en diktator i Irak og kastet landet ud i en magtkamp - kan du høre nogen klappe af begejstring?

    >Vi har været med til at skyde diverse folk i Afghanistan og prøvet at oprette en regering som dem ude i landet ikke respekterer men køre deres egen løb. kan du høre nogen klappe af begejstring?

    Vi sikre skoler så børn og kvinder kan blive undervist i Afghanistan og graves brønde og gjort en forskel - hvad sker der mon når vi ikke gide mer at gøre en forskel? vi dapper hjem i lykkelig uvidenhed om at når uret slår 12 så nulstilles alt i Afghanistan og alt er som før. Har styrkerne gjort en forskel? nej de er lemminge i et idiotisk spil som de ikke engang selv har fattet de er en del af.

    Hvad vi ser i Afghanistan er det samme billede med Vietnam en høj bliver erobret flere gange for så at vietkon flygter for at vende tilbage til samme høj for så at det hele forsætter forfra. Håbløst og det koster liv for en latterlig høj som ingen betydning har. Politikere mener den høj er vigtig til forskel fra soldater som mener det modsatte men er nød til at følge ordre.

    Krig bliver mere og mere diffust hvor generaler og idiotiske fjolser i regeringen mener vi kan ændre alt på 10 min og forandre en kultur som har eksisteret i tusinde af år....


  • #30   3. jan 2018 Rasmus

    Det kan godt være du kun ser mørke for Danmark men jeg ser altid lys i mørket for Danmark. Vi er dog ikke så dumme som Sverige, Frankrig, Tyskland,Belgien som i den grad har haft meget glæde af deres indvandring i kraft af terror handlinger.


  • #33   3. jan 2018 kan da lidt arabisk og hebræisk så jeg tror nok jeg vil kunne klare mig i verden som i fortiden da jeg rejse meget i Mellemøsten...

    Hvis Danmarks hovedsprog bliver arabisk så er i selv så dumme at i lader det ske..


  • #34   3. jan 2018 Hvis en dansk landsdel, eller en befolkningsgruppe blev udsat for krigstilstand/udryddelse/ydmygelse, så ville de mennesker selvfølgelig bede om hjælp og bistand fra det internationale samfund.

    Kan det ikke være det, der er sket i Iran og Afghanistan, og andre lande med interne krige????

    De krige, som danskere er indsat i, har vel egentlig været et ønske om, at hjælpe en trængt befolkning? - Og så kan det også være godt for våbenindustrien. (som nogle danske firmaer er under leverandører til)


  • #41   4. jan 2018 Alis

    Hvis jeg forbeholder mig retten til at bære styrthjelm i en bank så er det i orden?
    Hvis under en demo vælger at klæde mig som jeg vil med hætte så er det i orden?

    Hvis ud fra dit udsagn skal kunne klæde sig som man vil så skal man også have retten til ikke at være påklædt.

    Men nu er der nogle regler og love her i Danmark om maskering som også gælder dem som maskere sig og kalder det religiøs klædning på trods af at det strider mod ordensmagtens forordning om ikke at være maskeret.

    Jeg må ikke gå ind i en bank med en pilot hjelm på trods af at mit ansigt er mere synlig end en kvinde i burka.


  • #44   4. jan 2018 så lige en burka joke....

    profilbillede
  • #45   4. jan 2018 Trumpeten er bindegal: jeg har en atomknap på mit skrivebord så din lille fede latterlige nordkoreanske lemming kan bare komme an for min er større end din og den virker.

    https://www.avisen.dk/professor-afviser-at-donald-trump-har-en-atomknap_478238.aspx


  • #47   4. jan 2018 eh...36 er da dig selv... smiley

  • #49   4. jan 2018 giv tid alis skal nok svare det plejer hun..

  • #51   4. jan 2018 #35

    At trumpeten har accepteret Jerusalem som hovedstad må stå for hans regning for ingen andre tilslutter sig den mening..Manden er bindegal, idiot, et røvhul, en non diplomat, han skulle krybe tilbage til hans egen lille slangerede hvor han kan lege som han har lyst.

    Han er så bindegal at han ikke har forstået at hvad han siger har effekt på hele verden. Hans lille univers i kuplen består af et reality shows som han tror kan køres på den internationale scene.


  • #53   4. jan 2018 Han er det værste der kan ske USA - men de idioter som har stem det fjols ind fortjener hvad der sker - og der sker noget meget drastisk i fremtiden hvis de ikke får fjolset fjernet.

  • #56   4. jan 2018 #54

    Jo det kan man gøre med lovgivning og den kommer som andre lande i EU.


  • #58   4. jan 2018 ha verdensfred.....er det en miss usa kontest? ingen i USA vil verdens fred for så er der ikke et USA, sverige går også rabundus når de ikke kan levere til USA, Israel bliver overrumplet af arabere fordi de ikke har de nyeste våben, NATO bliver jævnet med jorden, og alle danser rundt om æbletræet med en snor som midsommer i Sverige.

    rovdyr begynder at græsse og går sammen med antiloper og alt er så rosenrødt...

    Som taget ud af et blad fra >Jehova sviner...


  • #60   4. jan 2018 Annella

    Vi deler samme synspunkt, men igen jeg er ikke i tvivl om at vi skal lade dem klare sig selv.


  • #63   5. jan 2018 Hvordan tror I at verden ville se ud uden USA ??

    Og nej, vi skal da ikke sidde og se på, at de slagter hinanden i Mellemøsten, der hvor de er så gode til det. Hvis ikke der er borgerkrige så er der krige landene imellem. Nogen som kan huske, hvornår der har været fred i Mellemøsten, jeg kan ikke, der er konstant krig den ene krig afløser den anden.

    Og lad så være med at sige, det var en stor fejl, at Saddam Hussein blev afsat, han var også en satan.


  • #65   5. jan 2018 Alis har konverteret, hun er islamist, sådan er det, men hun har det lige som alle de andre muslimer, de bliver i Danmark, for det er nemlig paradis på jorden smiley

    Dog er det slet ikke morsomt, det er faktisk ret alvorligt, at vi har landsforrædere i blandt os, men de burde ikke have stemmeret.


  • #68   5. jan 2018 Nu er der præventiv "krig" som vi ser med usa flåde i nærheden af Nordkorea, formålet er at Nordkorea ikke angriber Sydkorea, og så eksemplet Syrien hvor usa kun har en konsulterende rolle.

    Så de krigsgale kan godt til tider vurdere i deres deltagelse på fredelig vis.

    Nu har vi i årevis fordømt at Rusland krænker vores luftrum uden det har hjulpet. Så nogle gange må vi sætte en streg i sandet og skyde bæstet ned. Så kunne det være de tænker sig om næste gang på at flyve i dansk luftrum på trods af utallige advarsler.


  • #75   6. jan 2018 FHHH

    Den lille fede rulleskøjte fra Nord har selv sagt han ikke behøver nogen udefra - de kan godt klare sig selv..

    Så lad ham klare sit eget "OL"


  • #79   6. jan 2018 Alis

    Cuba er jeg klart imponeret af som i så mange år holdt skansen som enerådig kommunistisk land. Men også her er der opblødning på vej hvor man nu har ejendomsret som var et helt ukendt begreb før.

    De har også langt flere turister end før, og jeg er sikker på at de nok skal klare det rykind uden at man begynder at se skyskrabere, mc shit.

    Nordkorea er næsten total lukket land som dog ikke er helt uafhængig af omverden, hverken olie, eller varer,

    Det møde mellem nord og syd handler kun om at deltage i OL, og det mener jeg ikke de har fortjent når de i mange år har skudt deres missiler over syd, over i japans farvand, og i international farvand. Det er deres måde at true omverden med og hvor man derfor har lavet embargoer imod Nord.

    >Intet fly kan vide sig sikker når de ikke meddeler affyringer så alle fly må undgå nord i store områder.

    Men nord har haft mange muligheder for dialog men ønsker ikke dialog - det de ønsker er at nord og syd forenes med den lille fede rulleskøjte som leder. Hvem har i årtier provokeret mest i regionen? det har nord - syd gider ikke deres latterlige barnlige spil som nok er lidt en torn i øjet på rulleskøjten.

    Så hvad er der så af løsninger når de ikke selv vil dialog - jo - klemme dem på import/eksport embargoer, nægte dem indrejse store dele af de omkringliggende lande. >Og så kan de så bare passe sig selv.

    Nord er jo nogle drabelige kale som lever i sus og dus imens befolkningen dør af sult, ikke pga. embargoer, import/export men pga deres system. Det system kommer så fremtidig til at lide mere og mere af de nye restriktioner mod landet.

    Så i lyset af den umenneskelige måde at behandle sine egne så skal de nægtes adgang til OL.

    Jeg tror ikke på de selv har udviklet atomvåben, men har fået det hele som en færdig pakke af Rusland imens Putin sidder og gnider sig i fingrene over at få omverden til at tro at Nord er en atommagt.


  • #80   6. jan 2018 alis

    //citat
    USA og Vesten tryner de kommunistiske lande.
    //cltat slut

    Og du mener ikke at Putin har trynet nogen?


  • #82   6. jan 2018 piv....troede ellers ......

    Vidste ikke at DF er så verden omspændende at det er spændende hvad de vil..

    Også skal vi ikke glemme de neo fantastike ....ups de hedder neoliberalistiske dem som er skyld i hele verdens lort og skidt.

    Men på trods af det så sælger jeg ikke mine aktier i våben firmaer...de er så sikke som amen i en amerikansk hvat ever kirke.

    Kan man skyde 2 gange på samme person - ja - hvis personen bevæger sig. devise fra USA og ikke min. Ingen overlevede når jeg skød.


  • #86   6. jan 2018 #85

    Det skulle være den eneste grund til at tillade Nordkorea at deltage at deres udøvere kan hoppe af.


  • #87   7. jan 2018 Ja, det går godt..Sverige er bange for Rusland og samler forråd plus de har fået mæslinger i uhyggelige mængder... smiley smiley smiley smiley smiley

    Månen kiggede på Jorden og spurgte om der var noget galt syntes han så noget sløj ud.
    Ja det går ikke så godt svarede Jorden. Men hvad fejler du, spurgte månen.
    Homo Sapiens, svarede han, hvortil Månen sagde, hvad er det......... smiley smiley smiley


  • #88   9. jan 2018 #70 - Alis, hvis ikke du vil have analyseret din tekst, så hold selv kæft. Du bestiller stort set ikke andet end at analysere andres tekster, du må godt, vi andre må ikke. Udover du er en landsforræder så er du også en diktator, du sidder her og propaganderer, at du er den eneste vidende om div. emner, vi andre er neoliberalister og det, der er værre endnu.

    Det generer dig ikke det fjerneste at fortælle mig, hvor meget jeg får i skattelettelse og hvor egoistisk jeg er. Du ved ikke en skid om mig, så stop den diagnose, nu bruger jeg dine egne vendinger, men egentlig generer det mig ikke, jeg ved godt, hvem jeg er og hvad jeg står for, det er ikke det, du mener.


    Jeg kæmper for at bevare menneskerettighederne i Danmark, for DF vil gerne have dem afskaffet.

    Hvor er du reaktionær, du har slet ikke fattet, at DF vil ikke afskaffe menneskerettighederne, de vil bare gerne have lavet den nutidige, så de passe til anno 2018, verden er i stor forandring, men det er nok lidt for svært for dig at mærke - og tænk S er enig med DF, men det har du nok heller ikke bemærket.


  • #89   11. jan 2018 Fortæller jer lige en vittighed, min varmeregning er ret høj, og så blev jeg fortalt at alle kunne få varmetilskud. Jeg ejer selv min bolig. De fandt frem til at jeg kunne få 38 kr....
    de bliver nu udbetalt sammen med min pension. smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley


  • #91   11. jan 2018 Ja, Rasmus, måske skulle jeg flytte, mine aner er jyske, er sikker på jeg kan få en flot villa med havudsigt for det jeg kan få for min lejlighed. Kunne godt bruge et atelier. smiley smiley smiley

  • #97   12. jan 2018 Vi må have en tråd om SKAT smiley smiley

Kommentér på:
Iran

Annonce