{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
188 visninger | Oprettet:

Først Iran og Derefter Afghanistan {{forumTopicSubject}}

Er det folket i de 2 lande der har vundet eller er det
den vestlige verden der har tabt.

https://www.berlingske.dk/opinion/i-usa-hersker-vreden-efter-biden-fiasko-og-taleban-sejr-det-her-er-en

Nu har der været en masse krig død og ødelæggelse, så måske skulle
guds eget land USA og deres nikkedukker EU og den såkaldte frie verden til, at tænke anderledes.

Så mon ikke vi burde lære de lande vi forsøger, at opdrage få fred til deres eget på godt og ondt.

Måske er der nogen der ikke ønske vores klogskab.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Først Iran og Derefter Afghanistan
  • #1   4. jan 2023 Brok S hvis du spøger de folk der er blevet hængt eller alle dem der må tie da de ellers bliver hængt og igen er det lande der er kvindeundertrykkende - men det må være lige din kop te.

  • #2   4. jan 2023 Leon, prøv nu at fortælle, hvad du mener og ikke hvad du tror er min kop te, for min te ved jeg nok bedst hvordan der skal smage.

    Hvis du ikke forstår indlæget så sig det, i stedet for, at gætte på mine onde hensigter, med ordet Fred,


  • #3   4. jan 2023 Brok S at du tror at jeg tænker i at du sku være ond er en ret så forfejlet tanke og lad mig tage et godt eksempel Danmark - hvis folk demonstrer i Danmark bliver de ikke hængt ej heller skudt - men det gør de jo i Iran og Afghanistan og du må kalde de 2 lande for nok så meget Demokratiske det entre ikke min holdning omkring kvindeundertrykkelse eller undertrykkelse general og kan forstå at du giver USA skylden for alverdens ulykker og det må stå for egen regning min debatven smiley

  • #4   4. jan 2023 Leon, hvad tror du vi fik udrettet?, selv om vi var der i 20 år, så blev landet ikke
    demokratisk.

    Så vil du ikke høre på, hvad der sker i andre, men bare sige de skal gøre som os.
    Det er bare en drøm,

    Det er en brøkdel at verdens lande der har demokrati og frie valg.


  • #5   4. jan 2023 Brok S jeg tænker at om et par 100-år vil verden være mere fri - det tog jo lang tid med den frie verden at få demokrati smiley

  • #6   4. jan 2023 Brok S ups der er mange måder at bekrige en befolkning på - men det vil jeg ikke nærmere ind på.

  • #7   4. jan 2023 Leon, prøv, at se her på kortet ikke mindst

    https://www.kristeligt-dagblad.dk/historier/demokrati



  • #8   4. jan 2023 Brok S tak for linket og ja tror de fleste godt ved det for ja der findes mange manglefulde demokratier og det er dem jeg tænker i er de næste med fuld demokrati og det tager bare sin tid bare se på Afrika smiley

  • #9   4. jan 2023 Leon, lagde du mærke til, at Amerika ikke var grøn.

    Det overaskede mig.

    Så der er lange udsigter, og jeg tror ikke de kan lave frivillig tvang.


  • #10   4. jan 2023 Brok S jeg så en lang film om hvordan den sorte Amerikaner var med i Anden verdenskrig og det var jo grundet at andre Amerikaner så dem som ligemænd og det opdaget resten af den frie verdenssoldater og ligeså så jeg en film om hvordan en Sort Amerikaner fik åbnede øjnene for en bestemt sport i USA som enligt kun var for de hvide Amerikaner og tænk at der i Guds eget land sku gå så mange år før der var lige ret for alle og der kæmpes stadigt i USA om ligeret for alle - det ved vi jo godt og det kommer jo en gang imellem op til overfladen og som så giver optøjer.

Kommentér på:
Først Iran og Derefter Afghanistan

Annonce