{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Islam ???? {{forumTopicSubject}}

Nu kan man læse et angreb på en moske hvor man headbanger på dyre tæpper,

Det er så ikke nok med at være muslim men hvilken gruppe af muslim man tilhøre. Vesten bliver mere og mere forvirret når kampen står imellem:

Sunni
Shia
Sufi (nyt for mig)

Så det er snart ligegyldigt hvem man tilhøre, der er altid nogen som skal nakke jer. Islam står stærkt? det giver da en vis smag i munden når man lige læser at 189 er nakket og 125 såret i en Moske¨i Ægypten.

I min verden er det ikke det store rabalder - jeg vil være mere sur over at knalde min tå mod dørtrinet.

Hvad bliver den nye moderne muslim?

Euro muslim så er der 4 grupper som kan kæmpe for deres fortolkning af kolbøtte bogen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Islam ????
  • #3   25. nov 2017 Alis

    ja de sloges dengang - det gør de jo ikke mere, der sker heller ikke mange angreb af kristne mere som i ældre tid.

    Muslimer har lige siden tidernes morgen været handelsmænd, så det er også en form for kapitalisme så det er ikke noget nyt vesten har kommet med.

    Nu ved jeg ikke lige hvorfor Jyllands posten lige skal bringes ind i de myrderier der foregår.

    De attentater på deres egne er heller ikke vestens opfindelse for det har de gjort siden tidernes morgen.
    Saudi Arabien er også et kapitalistisk land og det er ikke noget vesten har tilført.

    Vesten har ødelagt der kultur?

    Muslimer er ikke en kultur men tusinde af kulturer som på deres måde efterlever koranen ud fra deres tolkning. Så hvis nogen ødelægger og udrydder kulturer så er det dem selv.


  • #5   25. nov 2017 Åh gud i himlen giv mig styrke, sprede negativitet, det klare de sagtens selv, der har rådet had krig og ødelæggelse i de muslimske lande så længe jeg kan huske, den ene tro ,Shia og Sunni bekriger den anden, Og det gjorde de længe før Amerika blev grundlagt, eller Anders Fogh blev født, Så jeg er træt af alt den skyden skylden på alle andre end den krigeriske og rabiate muslim, der lever og huserer i hele verden. Vi har for eksempel ikke haft krig i Danmark siden 2 verdenskrig, Vi er et fredeligt folkefærd der ikke er fanatisk og slår andre tros retninger ihjel på grund af nogle billeder, Vi har nemlig humoren som det bedste våben, men der er selvfølgelig nogle der ikke fik den gave i dåb, og jeg nævner ikke navne.


  • #6   25. nov 2017 Og mærkeligt nok, så valfarter de til Vesten smiley

    Det er ikke alle muslimer der er terrorister, men det er kun muslimer, der er terrorister smiley smiley smiley


  • #7   25. nov 2017 Jetset

    Det er nok stakler som er blevet misforstået af vesten - de bekender sig til en islam som ikke godkendes i det område de er og så flygter de. De er så ikke oplyste om at der er områder med deres fortolkning af islam så de behøver ikke at bruge deres rigdom på at rende op til vesten og deponere deres pas i lufthavnen - de er naturligvis fløjet hertil og ved at gemme deres pas i lufthavne bokse så kan de sige de er vadet hertil - se min sko der er hul - den lokale sko mager har lige slebet sålen så det ser autentisk ud.

    Ja - i dag kan man sige at alle terrorister er muslimer. men så længe de bare bomber deres egne så er det indenrigs problemer som vi ikke som land skal bruge penge eller energi på.


  • #11   26. nov 2017 Alis.

    Lige gyldigt hvad, så kan vi ikke tage ansvar for hvad tidligere generationer bedrev.
    Jøderne korsfæstede Jesus, skal vi så hade jøderne i dag?


  • #14   26. nov 2017 Alis.

    Men de gør jo intet selv, hverken araberne eller afrikanerne.

    Hvor længe skal vi pudse næse på dem?


  • #15   26. nov 2017 Alis

    Det lykkedes dig at kommenterer uden det er gennemtænkt.

    Afrika er ikke bare en gruppe som laver ballade, det er tusinde af små krigsherre som vil til magten, og når de kommer til magten er der andre der vil til magten.

    Jeg kan godt stille mig op på et podie og sige: Jeg ønsker fred i verden - pling - fred i verden.

    Det er kun noget man kan opleve i Alis i Wonderland -

    Du skriver vi fordømmer det angreb i Ægypten og mener vi skal gøre noget, og et andet sted skriver du vi ikke har noget at gøre i Afrika og aldrig skulle have været der.

    Jeg er da absolut tilhænger af vi vesten og resten af verden er væk fra Afrika,

    Du blive ved at ævle om DF som om de er eneste som kan beslutte en lov, det er da helt absurd at påstå - det er et samarbejde med andre partier men dem siger du ikke noget om, sjovt nok.

    Jeg vil da være total fløjende ligeglad med konsekvenser hvis jeg stillede mig på en øldåse på rådhuspladsen og sagde min mening. Folk kan grine, le, spytte, og det er så også set hos muslimer som spytter på folkevalgte eller smider en sko.


  • #17   26. nov 2017 Vi skal ikke samarbejde vi skal holde os langt væk. Lad dem selv prøve på at opfinde den afrikanske dybe tallerken.

  • #19   26. nov 2017 Det er aldrig for sent at holde sig væk, for så kan vi jo ikke gøre en forskel og en forskel er negativt når vi blander os.

    I ruiner??? dem som lægger dele af Afrika i ruiner er dem selv. Flere af vores tidligere tilstedeværelse i Afrika har ikke lagt det i ruiner - det klarede de flot selv ved at smide vesten ud og brænde hele eksistens grundlaget af for samfund omkring en plantage eller maskin station.

    Tusinde krigsherre kæmper mod hinanden om magten som de har gjort i hundrede år eller mere. I selv demokratiske dele af Afrika har de modstandsgrupper mod demokrati som landet selv har indført. Krigsherre vil ikke demokrati de vil have et diktatur hvor de kan udøve deres kultur som du hele tiden forsvare. Af med flappen moster, af med flæskesværen på dilleren, stening, skydning, halshugning som jo er deres kultur som jo skal bevares ik?

    Tror du selv på at hvis der ikke havde været nogen udbytning af af Afrika og ingen påvirkning at de dansede rundt i en glæde rus og og delte blomster ud ville være total fredelig for alle afrikanere?


  • #21   26. nov 2017 Lone.

    Jo jeg mener at Leon og tidligere Esben Eg, har været søde ved hende med likes. smiley


  • #23   26. nov 2017 Lone.

    Nu fik du en finger, vælg selv hvilken. smiley

    PS.

    Jeg ved godt hvilken finger Alis skulle have.


  • #26   26. nov 2017 Jeg er glad for at vi har et orakel i vores midte - bukke og nejer - har dog ikke en kjole på så jeg vil nok se lidt bøsset ud.

    Når der afholdes en skønheds arrangement så skal de alle sige: Fred i verden så går hysterikken viralt både på twitter, facebook og andre idiotiske sociale idiotiske steder hvor ens svinesti kan svinges.

    Jeg er glad for at det kan være så simpelt bare at ønske fred så pling så er der fred og alle danser rundt i en blomster rus og smider ak47 ned i metal pressen.

    I Afrika kærtegner de unge mænd de unges kvinders bryster og så ryger de lige ind til en Clinton.

    Alle bliver lige pludselig geniale som om at stenen som blev rørt af en abe pludselig tordner igennem tid og rum og rammer Afrika - så de endelig kan skabe deres dybe tallerken.

    Man finder guld - og nogen tænker at få mere guld så man angriber samfund nær det sted hvor guldet er - slaver med trusler at man vil slå deres familie ihjel. Ikke en opfindelse fra vesten - næ en afrikansk tankegang om at slave deres egne.

    Hvad gør vesten?

    Tager del i festen - med mere slaveri for det er ikke noget vesten har opfundet men negere med store læber som er opstået ved at sige puhhhh hvor er det varmt. Ingen fedt fra røven, ingen botox en helt naturlig udvikling.


  • #27   26. nov 2017 Alis, Citat.
    Allerede missionærerne lavede rav i den, for i deres iver efter at frelse de stakkels sorte og gøre dem kristne, greb de ind i deres kultur og deres egne normer. citat slut.
    Lavede rav i den,ja de prøvede at omvende dem til den kristne tro, de udryddede dem ikke, eller stenede dem, hvis de ikke gjorde som det passede dem.
    Derimod byggede de skoler til dem og prøvede at få dem ud af stenalder stadiet, men lige meget har det hjulpet, de missionærer der lagde et stort arbejde i det blev drevet på flugt, Og en stamme høvding med en diktatorisk indstilling og grådighed tog over, og sådan er det stadig, der er ingen demokrati her, de tvinger små drengebørn til at skyde alle der er i vejen for deres rædsels regime, Men de er jo ingengang muslimer , så hvorfor blander du det ind i diskussionen.
    Så du må få mere styr på din historie læsning og lade være med at se alting som om det er de mest fredelige der laver alle de uhyrlige tvangs handlinger, for det klarer de udmærket selv dernede i Afrika,


  • #28   26. nov 2017 kisser

    Det er DF i Afrika de skyder på alle som ikke vil hedde DF smiley

    Før kalde man usa den satan nu er det DF som er en satan....


  • #30   26. nov 2017 Alis.

    Så du mener, missionærerne var onde mennesker?

    At de førte dem ud på et sidespor...

    Du har sikkert ret, vi skulle have ladet dem sejle.


  • #32   26. nov 2017 Jeg vil ønske at vores allesammens Alis, en dag vil finde en ægte Osama Bin Laden kærlighed, med hvem hun kan flette sine næsehår sammen med, dem han har i røven.

    Det bliver Liebesverbot, ægte Tristan og Isolde.


  • #33   26. nov 2017 glæder mig til den kommer på Halmark...

  • #34   26. nov 2017 Jeg vil nøjes med lyden!

  • #35   26. nov 2017 #29
    Det er deres land og det er deres liv!! ifølge Alis,
    Ja men det fritager os andre velnærede onde vest lændinge fra at hjælpe dem når de sulter, Hvor tror du de havde været uden de milliarder af dollars og kroner hele verden bidrager med hvert år, når du mener det så kan du umuligt støtte den pengestrøm der finder vej til de altid udhungrede Afrikanere. Det er jo deres land, så må de skøtte sig selv,


  • #45   26. nov 2017 FHHH,# 39 Hun fik min like fordi at jeg er enig med hende, ikke fordi at jeg kan lide hende smiley
    Øv for hede hule helvede , her gik jeg og troede at du var lidt små lun på mig,Ærgerligt nok, smiley
    smiley


Kommentér på:
Islam ????

Annonce