{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.213 visninger | Oprettet:

Menneskerettighed. {{forumTopicSubject}}

Ja atter engang ser jeg hvordan det danske retssystem må bøje sig for ordet (menneskerettighed) grundet det set med mine øjne misbruges på det groveste af folk der må skrubgrine når de går ud fra den danske retssal og dommerne i det danske retssystem gør vel bare deres arbejde som de nu bedst kan.
Men når jeg gang på gang høre om tyve/voldsmænd/mordere på råbe sig menneskerettigheden til at kunne forblive i Danmark (tænker jeg på hvad der blev af Fru. Jensens ret til at leve et liv uden at skulle frygte voldsmænd) eller Jens på 19.år der bare måtte lade sit liv grundet han var det forkerte sted på det forkerte tidspunkt (hvad blev der af deres menneskerettigheder), jeg ved at 85 til 95% af Danmarks befolkning vil give mig ret i den tale (desværre er der mange der først ser det når det går ud over en af deres kære).
En politisk modvilje imod en meget støre politistyrke + en hårde linje imod de få vil nok kunne gøre mirakler.


Kommentarer på:  Menneskerettighed.
  • #1   10. okt 2017 Man tager sagen i egen hånd...længere er den ikke.

  • #4   10. okt 2017 >Leon

    Så en udsendelse her i aften hvordan man pisser på hele retssystemet. Et overfald er ikke afklaret efter mere end 3 år fordi anklagede melder sig syg hele tiden.

    De er ikke enkeltstående tilfælde men flere der kom frem at bare man melder sig syg med lægeerklæring så kan de køre i årevis indtil man opgiver dagen eller den bliver forældet.

    På trods af at man har underkendt lægeerklæringer og at anklagede godt kan møde i retten så sker der ikke nogen konsekvens. Anklagede griner hele retssystemet lige op i fjæset.

    ingen kan huske 3 år tilbage til en episode som vidne - måske offer kan men det vil altid være subjektivt og jo længer der går jo svære er det at bevise.

    Offer for overfald blev spurgt: Hvis du blev overfaldet igen - vil du anmelde det?

    NEJ

    Hvad der er endnu mere frustrerende er at evt. skade erstatning eller men erstatning ikke kan afgøres før en dom.Så her straffer man faktisk ofret rent samfundsmæssigt fordi anklagede kan lege kispus med systemet.


  • #9   11. okt 2017 #7

    Annella

    Ja vi er kommet langt bagud med retssikkerhed, ikke af mangel på penge men mangel på rygrad og så lorte EU oveni.

    jeg forudser at der bliver mere selvtægt når domstole ikke er mere konsekvente,

    Som:

    tiltalte snublede på banegården og fald ned foran et tog. En masse som på mystisk vis kommer til skade når de klumre rundt i samfundet. En paraply der pludselig åbner sig så fodgænger kommer ind under lastbil. Jo der er masser muligheder som tager pis på retssystemet.


  • #11   11. okt 2017 Endnu engang læser jeg, at du tager sådan et stupid menneske i forsvar. Han er godt nok født i Danmark, men han er ikke dansk statsborger, selvfølgelig skulle han smides ud af landet, han vil ikke Danmark.

    Men vores retssystem, kan desværre ikke læse Menneskerettighederne, for DK ville ikke overtræde Menneskerettighederne ved at smide ham ud, det er vi i den fulde ret til. UD det er det eneste, de har respekt for de stupide møgdyr.


  • #14   11. okt 2017 Selvtægt meget brugt af efterretnings organer som MI5 og Mi6 som jeg har læst en del om - også USA forskellige organer samt Rusland og Øst Tyskland under den kolde krig.

    Her var man ekstrem opfindsomme i at ekspedere folk på mange fantasi fulde måder.

    Gift i en drink - en forgiftet spids på en paraply, fifle med bremser i bilen, forgiftet chokolade osv...listen er mega lang på måder man kan aflive folk på på dengang.

    Det kom også frem at Arafat blev forgiftet(Polonium) -og jeg skal nok være den sidste til at være ked af det for jeg har selv prøvet hans primitive køller i Israel.

    Aleksandr Valterovitj Litvinenko blev også forgiftet med Polonium....langt tid efter koldkrigen og murens fald. ps....skrev 2 bøger som var kritisk over for Putin.


  • #16   11. okt 2017 Det rene ævle bævle......få et mimrekort...så er du garanteret at blive slået ned...så kan du bagefter komme med pædaggog og videre for de give af damm i bedste stil med stormfule højder.

  • #17   11. okt 2017 Ja jeg må jo sige som den gode ærlige boger jeg er at selvtægt er strafbart - men jeg vil nu stadigt selv ty til sådan ugerning hvis mit hjem eller en af mine kære blev udsat for dumme menneskers utugt OSV.
    Alis C lige den person du bruger som eksemplar for hvad Danmark må og ikke må (syntes jeg er et meget dårligt eksempel) og han skulle ud uden så meget som andet end 20.år i et ekstremt hårdt fængsel i det store udland.


  • #18   11. okt 2017 Hvordan tror I, at han vil blive behandlet i sit hjemland, med det kriminalregister, han har præsteret????

    Han forstår ikke en disse, før han bliver installeret i et pakistansk fængsel!

    Havde han søgt/fået dansk statsborgerskab inden hans synderegister startede, havde han naturligvis ikke haft mulighed for at blive udvist/hjemsendt.


  • #21   11. okt 2017 Alis C jeg må sige at vi alle i Danmark har rettigheder, men hvis vi ikke taler pænt til andre og da slet ikke til politiet der jo er vores alles beskytter må jeg sige at den respekt - rettighed ikke længere er tilstede og da ikke i min verden, jeg kan se et nyt indlæg hvor der så tales om grunden der til smiley

  • #22   11. okt 2017 Nasty

    ja verden er blevet meget mere beskyttende så ingen skraber sit knæ og ingen lære af en konsekvent at opføre man sig dumt så er der altid en som bære en hen til en tår vand. (lidt billede beskrivelse)

    Mor eller far er med til jobsamtale
    far/mor køre poden rundt
    man curler dem rundt i samfundet
    forældre pakker deres taske
    De cykler til skole og ringer hjem, det regner piv....
    skolelærere bliver spurgt: kan i ikke opdrage min pode?

    Når det kommer til børneopdragelse, er problemet, at vi har taget afstand fra den autoritære af slagsen og erstattet den med en forhandlingsopdragelse, hvor man spørger: ‘Hvad synes du selv?’, men det er ikke opdragelse,

    Aldrig har man brugt så mange pædagoger og livsstil eksperter som i dag fordi skrub åndssvage forældre ikke har lært at opdrage.

    Opdragelse er ikke at pakke børn ind i bobleplast og gøre dem angste overfor samfundet for det er faktisk det som sker. Børn skal have lov til at være barn på godt og ondt. falde ned fra et træ, falde af cykel, eller få små skrammer som ethvert sundt barn har prøvet. Børn som pakkes ind panikker i alle situationer.

    Hvorfor pakker forældre sine børn ind - er de selv usikker?


  • #27   12. okt 2017 Det er meget normalt at lyse folk op i røven for at se om hjernen er der. Politiet beklager episoden og siger at de ikke fandt noget. smiley

  • #29   12. okt 2017 Polysl ja forældrene er blevet overbeskyttende og det kan kun gå galt smiley

  • #30   12. okt 2017 Alis C jeg havde skrevet et meget langt svar til dig men igen skete der noget med Baboom, så du må nøjes med et kort svar.
    Giv nu ikke DF skylden for hvad den unge mand gør ej heller politiet smiley


  • #31   12. okt 2017 Du godeste som nasty siger

    Jeg følge mig helt hensat til da muren var en grafitti et interessant sted hvor man fik en kugle i hovedet hvis man stikker snotten over. En tid hvor folk kun havde en type tandpasta,en type brød, en type oser af en bil som var så miljøvenlig at man lavede dem i utal.

    Et sted hvor man havde højtalere som med vise ord fortalte lemminge at de skal gøre som der siges - på samme måde som i Nordkorea, hvor en regering sidder på flæsket og udsulter alle i deres land. Alle har et arbejde, alle er lige dumme, og dem som ikke er lige dumme flygter og lader de dumme tilbage.

    Et fatamorgana af et sted hvor man er meget innovative og har endda opfundet en dyb tallerken og en pind til at lave ild. Folk flygter fra vesten og bliver pløkket på vej til øst som er det forjættede land med en slags tandpasta.

    >I dagens Danmark er vi så velsignet at man kan søge på den nærmeste skrotplads hvor man kan oplade sin klogskab. Du behøver ikke at forlade din bolig men bare sætte stikket ind hvor der står Lemming - for det meste er den placeret lige ved døren.

    en verden til forskel - alle kan blive lige dumme og gokke ind i hinanden. Jeg har som programmør arbejdet med små robotter som faktisk illustrerer det mennesker gør - de lære at når man gokker ind i en så ændre man retning indenfor deres meget begrænset område.

    <det fortæller os at robotter ikke er klogere en de mennesker som programmere dem. Nogen kalder det intelligens men som Einstein sagde: Jeg er sikker på at der er intelligent liv i rummet på jorden er jeg i tvivl..


  • #36   12. okt 2017 Når fyren ikke er dansk statsborger, men pakistansk, er det vel et pakistansk problem??

    Selv om han er født og opvokset i Danmark, er han ikke opdraget som dansker, - men som pakistaner!

    Fyren har med "statsgaranti" flere tiltalefrafald og betingede domme bag sig. Når retssystemet bruger den slags, er det et forsøg på, at få personen til at forbedre sig. (uden fængselsstraf)

    Betingede domme er ikke en straf, der bider på sådanne personer, og når betingelserne bliver groft overtrådt, får de bare nye betingede domme.

    Det er netop fejlslagen integration af rang, da de personer er opdraget til, at få "kontant betaling". - Alt andet fatter de ikke!


  • #38   12. okt 2017 Polysl der var engang et Danmark smiley

  • #39   12. okt 2017 Alis C jeg tror ikke på at alle muslimske mænd er ens og er sikker på at den unge mand ikke høre til Guds bedste børn og det han gør - gør jo netop det at han lige nu er et dansk problem og hvor Danmark jo prøver at lære af deres problemer med fejl og altså vil have den unge mand udvist.

  • #45   13. okt 2017 nasty

    ikke engang muslimer kan leve sammen fordi de har forskellige opfattelser af koranen. Så kan man så spørge hvorfor de ikke kan det, samme tro men bare en forskellig udgangs vinkel.

    Ikke engang sunni og shia kan leve sammen og så det mere "sjove" begge shia og sunnier ser ned på afrikanere uanset om de er shia eller sunnier og sammen - afrikanske muslimer, og sunnier og shia ser ned på hvide.

    Så har man vist udtømt alle muligheder for sameksistens.

    Man kan så filosofere over hvorfor de ikke kan det og hvad der kan gøres?

    Danskere kan hellere ikke lide alle mennesker og hvorfor skulle de så også det? naboen, kollegaen, folk generelt.

    Forskellen mellem danskere og den muslimske verden er at vi har 3 delt vores system på en demokratisk måde til forskel for muslimske lande hvor der kun er en lov og det er koranen. En 3 deling sikre en mere retfærdig behandling i de 3 systemer - selvom det halter gevaldigt.


  • #49   13. okt 2017 Jeg tvivler på at du har forstået så meget om muslimsk opdragelse, Busmann.
    Muslimske mænd er opdraget til at beskytte deres familier. Jr. Alis.


    Muslimske drenge og mænd bliver slet ikke opdraget, de er fredet i klasse A.

    Han er vokset op i Danmark og med danske normer, og guderne må vide hvad han ellers har været udsat for. Det er der åbenbart ingen, der har taget sig af.
    Han er et dansk problem, men desværre så nægter danskerne at tage ved lære af deres fejl.


    Hvad er det for fejl, danskerne ikke kan tage ved lære af. Du skal på ingen måde give det danske samfund skylden, men du hader det danske samfund, danskere, så jeg kan slet ikke forstå, hvorfor du ikke finder et muslimsk land at leve i, du skal være blandt dem, som du ser op til og holder af, ikke Danmark, det er det værste af det værste. Du har de sidste 10 år, hvad jeg har læst fra din hånd, kun kritik til overs for DK, og du er her stadig !!!

    Man har begået alle de samme fejl, som amerikanerne begik da de skulle have lavet indianerne om til amerikanere. Det endte også i katastrofe.

    Ja, og der hvor muslimsk indvandring er, er der problemer, de vil gerne overtage, dominans og det er det også, når du gerne vil lukke munden på DF.

    Man kan ikke integrere mennesker ved at nægte dem retten til selvstændige meninger og forlange underkastelse af dem. Det kan ikke lade sig gøre.


    Ingen har nægtet dem retten til selvstændige meninger - og underkastelse, kalder du det, ved at indordne sig og tage vores samfund og accepterer de danske værdier og kultur til sig, det bliver du også nød til at gøre, nu når du emmigrerer til Parkistan sammen med psykopaten, I kan få jer nogle gode samtaler og blive noget så enige, god rejse.


  • #51   13. okt 2017 Ja, du sidder troligt og forsvarer storforbrydere, du er fantastisk og giver det danske samfund skylden for deres manglende pli og god opførsel, du sidder og forsvarer dem, der støt men sikkert bryder det samfund op, min generation + mine forældre har været med til at bygge op.

    Og det kalder du racisme, jeg er glad for, at du heldigvis kun har din PC og ellers ikke nogen indflydelse, det er jeg mere end lykkelig for, for din indstilling er mere end farligt for det danske samfund.

    Det gør ikke noget, at de skyder og dræber tilfældige, det skal vi danskere altså lære at forstå, kommer de til at skyde en, som jeg kender, så ved jeg godt, hvordan min reaktion vil blive, men det er OK for dig, at de render rundt i gaderne og skyder tilfældige ....., det er mere end uhyggeligt, jeg mangler ord .....


  • #54   13. okt 2017 Der findes min måde, din måde og den rigtige måde...den rigtige af en så kompleks størrelse så kun Einstein ville kunne forklare det-. Man har i årtier hørt, og folk har skreget på at man godt ved den rigtige måde men ingen har kunne definere den rigtige måde.

    Den rigtige måde er blevet fyldt op med en masse politisk udenom snak - som at man burde gøre noget - går man så dem på klingen om hvad man kan gøre så løber man i ring til man er rundtosset.

    >Den rigtige måde er at tage fat i hornet - pik og vrede den godt rundt, gipse pikken og ud. Men som vi ser så bliver det kun til gips og en slag i baghovedet imens folk griner af at danskere er sgu for dumme, retssystemet er for dumme, de dumme pikke får lov til at heles i Danmark så de igen kan bruges i Mellemøsten Regi.

    Folk kan have 39 eller flere voldelige forhold og stadig får de en lille vap i nakken.

    Vi er blevet de dumme pikke fristed - alle kan svinge med banditten mere end 50 gange og lige meget gør det..

    Danskere er nemme at dømme de har ikke en hel landsby på nakken, dommere skal ikke nyde noget - 13 år og angrebet af 6 somaliere - der gøres ikke noget andet at lægge videoen på internettet hvor de fjolser hygger sig med at trampe på en 13 årig.

    et kommunalt pædagogisk tiltag? rundbords samtale, tale med forældre som faktisk er pisse ligeglade.

    I zoo er det let at sætte aber i bur når de er hysteriske, her hjælper ingen rundbord samtale for at sige at man ikke sætter bananen op i røven.


  • #55   13. okt 2017 Polysl, det siger du kun, fordi du er ved at blive stegt i Portu G A L's sol - vi skal have det dannede danske sprog tilbage, det må du ikke allerede have glemt smiley smiley smiley

  • #57   13. okt 2017 Synes ikke jeg lige kunne se det med alle de mange folk - det er måske trolde folk.... smiley


  • #60   13. okt 2017 wow

  • #62   13. okt 2017 Nogen burde informerer socialdemokratiet om at de ikke findes på borgen mere. er der flere der kan skæres af så vi til sidst sidder en kommunistisk 6 persons kolbøtter som ikke har en fis forståelse for danmark.

  • #63   13. okt 2017 Her er allerede en kandidat smiley smiley smiley

  • #65   13. okt 2017 Jeg fatter ikke at man gemmer sig bag gardiner som den der har opfundet den dybe tallerken - den hvide sten - universelt hvor Nils <Bohr er vand ved siden af samt Brown - Einstein.. og samtlige andre fysikere her i denne verden eller i næste verden...

    Hvis nogen bare besad med den universel nøgle til alt så ville man ikke sidde for nedrullede gardiner og synge en sang fra tv2 - bag duggede ruder. man vil frem i verden og fjerne alle sten som alle kunne falde over i verden. Stenen - den vises sten bliver ophøjet til plads ude ved Kastrup hvor alle ballademagere står i kø for at komme med flyet.

    Alle synger i kor: vi vil væk fra den danske hæk og et flag som giver os ubehag.



  • #71   13. okt 2017 Genau Annella

  • #74   13. okt 2017 optugtelsen

    kender ikke ordet....

    Findes det på portugisisk, tysk, engelsk, arabisk?


  • #76   13. okt 2017 22/5000
    danke kein Problem smiley


  • #83   14. okt 2017 Nej, Natsy, det må vi ikke. Alis har gennem årene været lige som det, hun er opvokset i, hun vil gerne have magten en autoritet der overgår alt, hun er den eneste der ved bedre, hun er dirigenten, og der kan som sagt kun være en dirigent.

    Aldrig har jeg mødt nogen så stædig som Alis, hun har RET altid og hun er ikke til at rokke, så vi spilder vores tid.

    Igen en tråd, der kom til at handle om Alis, SUK .....


  • #89   14. okt 2017 Det her forum eksisterer ikke om 10 år....eller baboom generelt...

  • #90   14. okt 2017 Kan vi få en deadline smiley

  • #92   14. okt 2017 jetset

    tør ikke har haft ret i tv2 dog var jeg 6 måneder fra.

    Kig på det her forum baboom - 90 agtigt og med html5 som kom i 2014 gør mere og mere et forum for dyrt at omskrive.

    #html5

    Så behøver man ikke flash.....


  • #93   14. okt 2017 Jeg tror ikke, du har ret Polysl, BB er meget mere end dette Forum, det er faktisk en alsidig side, dem er der ikke så mange af, så deeet ..... smiley

  • #94   14. okt 2017 Jetset

    gemmer den side og så ser vi om 10 år eller mindre....


  • Floa S
    Floa S Tilmeldt:
    okt 2017

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 2
    #96   15. okt 2017 Imå klage til Pia Kærsggard og kræve loven håndhævet .

  • #97   15. okt 2017 Til Pia Kjærsgaard, hvad kan hun gøre ved det ??

  • Floa S
    Floa S Tilmeldt:
    okt 2017

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 2
    #98   15. okt 2017 hvis man er utilfreds med statens måde og forsøg på at efterkommer lovens § og der er fejl som synlige så må man jo klage et sted .. gå jeg ud fra og hvorfor så ikke hende

  • #99   15. okt 2017 Floa S ja man burde jo kunne klage til et folketingsmedlem så jo hvis det var om et xxxxxxx spørgsmål vil hun nok kunne svare der på ligeså godt som alle de andre i folketinget - dog vil jeg sige at det ikke er alle sammen der er født med det gen og så være den skabe kniv i skuffen smiley

  • #100   16. okt 2017 Er der ikke noget med at Folketingets formand er neutral, så det er nok ikke lige der, der skal klages smiley

  • #101   17. okt 2017 Jetset Pia K må da godt tage imod en klage smiley

Kommentér på:
Menneskerettighed.

Annonce