{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Sådan Danmarks boligpolitik på hoved. {{forumTopicSubject}}

Ja jo ser i jeg har jo som de fleste i Danmark venner der er blevet boligløs og en af dem er så kommet forbi mig her de sidste par dage og jo selvom han skyldte mig penge i forvejen fik han et lille lån (så han kunne få smøger OSV) og ja så her i Freddags stod jeg og talte med et par af mine naboer og HVUPTI stod min ven bag ved mig og lad mig nu bare sige at jeg har og stadigt er stresset over mit højre øres mangel på lydoptagelser + vi skulle havde et loppemarked der hvor jeg bor, så jeg havde faktisk ikke den tid til at være selskabelig men jeg tog mig alligevel tiden der til, så ja kom først i seng kl:01:30 og fik så ikke helt lavet egen ting.
Når men han har som så mange andre søgt på alt, desværre ser det for mig ud som om alle lejeboligerne er blevet revet ned for der er jo næsten ingen boliger til leje og ellers står folk jo som nr. 100 i en endeløs lang kø og det i et land hvor det engang var normalen at kalde det for en ret at have en seng at sove i + varm mad dagligt.
Jeg må så spøger om hvorfor politikerne inden på Christiansborg intet gør for alle de boligløse (mit eget gæt må være at de er skide liggeglade men folk uden for Christiansborg) jeg har ellers kaldt mig for systemets mand, men jeg må sige at jeg syntes jeg er sat på en hård prøve, netop grundet deres ligegyldighed over for os boggere.
Er jeg helt væk eller er der bare noget helt galt i Danmark.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan Danmarks boligpolitik på hoved.
Kommentér på:
Sådan Danmarks boligpolitik på hoved.

Annonce