{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Danmarks boligpolitik. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg må jo først sige at der kan siges meget om Danmarks boligindustri og må jeg ikke bare tage dem i 1 - 2 og 3.
1. Jeg syntes jo tanken om at den siddende regering har vedtaget at der skulle bygges x-antal studenterboliger rundt omkring i landet er en super god ide (hvis huslejen så også forbliver god for de studerende) ellers er det jo lige fedt.
2. Jeg ser jo hvordan folk rundt omkring i Danmark ikke kan finde en bolig og det trods det at jeg jo ikke mener at der er blevet flere mennesker i Danmark og ellers må det være alle de ramte bolig ejer der må være gået over til lejeboliger (kender utroligt mange der må venter uanstændigt lang tid).
3. jeg så jo KONTANT på DR1 her i aften og talen var om byggesjusk og syntes det bliver være og være + hvordan en person gang på gang kan gå konkurs og så lave et nyt firma i andet navn, det går jo både udover de små firmaer + dem der pludseligt skal hoste op med en masse penge for at gøre deres bolig beboligt og jeg ser nu stadigt en del byggesjusk, men hvorfor går regeringen/regeringerne ikke ind i sådan sager (der sidder sku der inde på Christiansborg for at varetage den danske borgers ved og vel).
Hvad syntes i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danmarks boligpolitik.
  • #1   8. sep 2017 Jeg synes, det har været svært i mange år. Skal vi have en lejebolig i Kbh eksempelvis, så skal vi være skrevet op i årvis. Jeg ved heller ikke rigtig, hvad jeg mener om studie-bolig-containerne, de koster 4.500 for 18 kvd, men OK, de har en god beliggenhed smiley - mener det er Holmen/Sydhavnen, men vil du bo i Kbh så koster det også at købe.

    Ikke noget socialboligbyggeri er igang der eller kalde de dem almennyttige boliger, jeg ved ikke, hvor de findes.


  • #2   8. sep 2017 Jetset jeg tænker tit på hvorfor de forskellige dyre butikker + de forskellige godhedsindustrier tager til de støre byer hvor huslejen er himmelhøj, de kunne sagtens lave penge i udkants-Danmark og det bliver til en støre historie hvis jeg skal tage det hele med smiley

  • #3   8. sep 2017 Jamen, er de ikke begyndt at tænke på udkants DK, det kræver en større rokering, men de kunne også tænke i hurtigere kollektiv transport DK er et lille land, så helt umuligt er det vel ikke smiley

  • #4   8. sep 2017 Jetset dem på borgen kommer da hurtigt nok frem, så de tænker ikke i resten af Danmark, men tænk hvis man tog arbejdspladserne og flyttet dem rund omkring så det var båre klimavenligt og arbejder venligt - alle vil bare være en stor lykkeligt familie - ikke et øje vil være tørt smiley

  • #5   9. sep 2017 Jo, Leon, men er de ikke så småt begyndt at flytte lidt rundt ??

  • #6   9. sep 2017 Jetset jo måske men det er vel på det nærmeste tvangsflytning og ellers mister folk deres arbejde (pest eller kolera) det kunne gøres på så mange gode måder og Danmark vil så ikke være opdelt smiley

Kommentér på:
Danmarks boligpolitik.

Annonce