{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.050 visninger | Oprettet:

En verden i fordærv. {{forumTopicSubject}}

Ja ganske kort må jeg sige at der snart ikke går en dag hvor vi høre om en terror handling et eller andet sted og hvor uskyldige mennesker dør eller må lide ved at miste deres kære eller et eller andet lemegsdel.
Jeg må sige at de tumper der laver sådan ugerninger ikke har nogen form for intelligens, da folk med jo ikke laver sådan ugerninger.
Jeg må jo sige at man skal passe på det ikke går udover uskyldige mennesker og at det store flertal i verden jo skal til at sige FRA eller DRIEKTE STOP.
Vi kan ikke lade mørkemænd og lysesky personer overtage den rest af medmenneskelighed der stadigt findes i de fleste af os.
Da verden jo ellers bliver som på det indsatte billede, det taler for sig selv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En verden i fordærv.
  • #2   19. aug 2017 Ja, det er bekymrende, men nogen priser dem til langt ind i himmelen, de hader Vesten og alligevel er de her, fanden forstå det smiley smiley smiley - men de vil gerne udrydde os smiley

  • #3   19. aug 2017 Hvis mærkemænd sad og sked hele dagen så kunne man nok undgå en del som det nyeste Spanien, Finland.

    Dammm Leo tag nogle armbøjninger smiley


  • #5   19. aug 2017 Banderne hader OS også smiley - de er godt på vej til at udrydde København, jeg tør ikke gå der inde, store chancer for, at blive skudt af de MØGHUNDE smiley

  • #6   19. aug 2017 Ha ha, fedt billede, håber du fik lagt en go` bæ!!! smiley

  • #8   19. aug 2017 Ole S jeg er nu også ret sikker på at der findes personer der syntes at terror er åh så godt - DESVÆRRE.

  • #10   19. aug 2017 Polysl der findes en del der har taget fejl af mine arme og jeg er så gammel at jeg ikke behøves træne, men ja Polysl det er helt væk det der forgår smiley

  • #11   19. aug 2017 Leo du har sgu da nogle gode underarme - smiley

  • #12   19. aug 2017 Poys de er en god grund til smiley

  • #13   19. aug 2017 #8

    Jeg kender en debattør som mener at det hele er landenes skyld, ikke individet som er total blæst i roden.

    Manglende omsorg fra staten
    Marginalisering af minoriteterne
    vores skyld
    vores skyld
    vores skyld

    Og sådan kan man blive ved med den debattør som vender alt på hovedet og giver alle og enhver i landet skylden for ikke at tale om regeringen.


  • #14   19. aug 2017 Polysl der fik jeg stor smilet frem smiley

  • #15   19. aug 2017 Problemet er ganske simpelt

    Hvis forældre af anden mystisk oprindelse måske broder eller søster begynder at give deres savlende afkom mulighed for at være sig selv og ikke mærket eller hjernevasket så kunne man begynde at se et lys for enden af tunnelen.


  • #19   19. aug 2017 Annella

    Ja man kan ikke komme ret meget til skade ved at blive hjemme og lade livet passerer gadespejlet som pryder udsigten til livet udenfor. Jeg vil hellere komme til skade udenfor hjemmet end i hjemmet. Yep det er farligt derude, du kan blive kørt over af en terrorist eller bare en dum dansker, du kan blive skudt - har prøvet det flere gange, absolut ikke at anbefale, det giver et lidt for højt adrenalin kick.

    >Du kan blive såret ikke forstået, misforstået, banket, ignoreret - life suck men det er som man gør det til. En ven opvejer alt både ude og inde.

    Livet flasker sig ikke altid på den rosenrøde side, som i den tid jeg var finskytte eller den tid jeg var bankrøver - og se hvad jeg er i dag - et stolt menneske med en historik at man godt kan leve videre uanset om du er en bastard i andres øjne.

    Det handler om din handlekraft din energi til at gøre tingene anderledes at ændre det negative til det positive.

    Undskyld nu bliver jeg nok for kryptisk - så devisen er at der skal ikke pædagoger, folk fra kriminel forsorgen til at gøre mig til et bedre menneske men det hele ligger i en selv.

    Al det ævl og pædagogisk vejledning er vand på gåsen for i sidste ende er det dig som skal tage livets stafet. Ændre dit liv eller gå til grunde.

    Så om den her debattør har det med at ævle bævle om levevilkår, hvordan de ses af andre - alt det ligger i ens måde at møde verden på.

    WOW her blev jeg filosofisk... men i ved hvad jeg mener.


  • #21   19. aug 2017 Det er påfaldende at folk som flygter for det som du hader, netop vil bygge en samfund op på det de hader.

  • #24   19. aug 2017 tak Annella

    Det var netop også budskabet selvom den blev lidt langtrukken og filosofisk, problemet er jo at man ikke selv kan løfte sig selv men søger hen til grupperinger som kan og det er netop forcen i bander - de giver dem værdien, et kammeratskab et tillid forhold som senere forpligter.

    >Hvordan ændre man status Quo?

    Jo ved at fjerne forbindelsen med hele ens netværk, en meget drastisk løsning men faktisk den eneste løsning. Problemet er at netværk af Mellemøstlig er meget stærkt og stort set umuligt at bryde for nogen til forskel for danskere hvor vi har en helt andet famillie struktur og venne kultur som gør det nemmere.


  • #25   19. aug 2017 #23

    De får ikke helt til det her i Danmark...


  • #27   19. aug 2017 Annella

    >De ord føre mig helt hen til min tysktime som det er som sagt i : Angst Essen Selen Auf....en pasus der. rainer Verner Fassbinder.


  • #38   20. aug 2017 Man skal bare være flink så har man løst hele verdensfreden som der menes, jeg stiller mig tvivlsom på at venlighed og forståelse føre til en fredfyldt verden.

    >tanken er besnærende:

    Intet politi
    Intet militær
    Ingen parkeringsvagter
    ingen kriminel domstole
    ingen fængsler
    Så kommer tanken hvor fredfyldt verden vil være med flere milliarder arbejdsløse.-


  • #39   20. aug 2017 #31 - og det er lige fra 0. klasse de føler sig trampet og udstødt på, dog er det så KUN de dumme drenge, det går meget godt for pigerne - du er til at dø af grin af smiley smiley smiley smiley smiley

  • #41   20. aug 2017 Jeg syntes da at Afrika og resten af Mellemøsten klare sig godt med kriminelle skydegale idioter som udplyndre egen befolkning og dem som levere nødhjælp.

    Så hvad skulle det nytte med Marchalhjælp som stort set er økonomisk støtte, som for Afrika ikke har hjulpet selvom der er postet fantasi milliarder - og det vil heller ikke have nogen betydning for Mellemøsten, nogle har olie andre ikke men fælles er at pengene forsvinder og selv om du gav hele verdens BNP så ville de stadig sidde og vente på at madvognen kom forbi.

    Selv over 50 år siden koloniseringen så skal det bringes tilbage, ikke noget med at der er sket noget siden 50 år siden. Nej den sviner skal vi lige have i fjæset igen - på trods af at de har haft over 50 år til at etablerer mining og at forarbejde råstoffer.

    Ingen af de halenegere gider gøre noget andet at kradse hinanden på ryggen i verdens mest korrupte land.

    For flere år siden smed de hvide ud og brændte farme af og ikke en kæft var tilbage til at servicerer maskiner som bare stod og rustede. WOW så er man genial. ik?


  • #43   20. aug 2017 Alis

    Det kan du sige til den landsby som fik bygget en pumpestation så de havde vand til vanding og drikkelse- efter det var færdigbygget så gik der 14 dage så stod der kun beton gulvet tilbage.


  • #48   20. aug 2017 Alis

    jeg er enig de skulle leve i deres egen land med deres kultur, men nu har vi båret fantasi milliarder til deres land og stadig sidder de med flintsten og laver ild. Så devisen er ikke at poste penge men giv dem for pokker nogle tændstikker.


  • #50   20. aug 2017 Annella

    Nu strammer du den for de aner ikke hvad de skal bruges til, de har nogle billeder fra internet hvor man puster dem op og så er det party time. Gedemælk som forret - hovedret knep en ged og den som er hurtigst får en tur med alle 72 jomfruer hvor hullet lukker til så de er klar til det næste ryk ind.


Kommentér på:
En verden i fordærv.

Annonce