{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Vollsmose. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg må sige at befolkningen i Danmark skal stå for meget før vores folkevalgte politikere åbenbart vil sige: Nu må det være nok.
Det sidste jeg har hørt om Vollsmose er at en bande er begyndt at stoppe bilisterne (for at se hvad folk har i deres biler), jeg må så spøger om hvornår Vollsmose så får deres helt egen retssystem + fri bar om Lørdagen (ironi håber jeg kan ses) og hvad vil det næste blive?
Jeg må sige at uanset hvor meget jeg ønsker frihed for en værd pris, må der da være en frihed under ansvar som gør at dem der laver balladen, må stå til ansvar og jeg mener jo at den der kommer ind i Danmark også må stå til ansvar over for det danske retssystem, i ved ligesom alle os andre i Danmark og jeg må sige at hvis de ikke vil rette sig efter Danmarks lov, er jeg kommet så langt at de må rejse hjem til det land deres forældre kom fra.
Jeg er ret sikker på at der findes rigtigt mange lande hvor ordet frihed (har en helt anden betydning) efter at havde smagt den danske frihed.
Jeg er bare så træt af at høre om alt det dårlige i vores nyheder.


Kommentarer på:  Vollsmose.
  • #1   22. apr 2017 Det burde ikke være svært at putte et par "udenbys" civil betjente ind i en civil bil og sende dem ind i Vollsmose.... Tag dog Idioterne på fersk gerning.... smiley

  • #4   22. apr 2017 spring hele møget i luften og lav det rekreativt område - et smukt område som skæmmes af røvhuller som er så fladpandede som en pizza.

  • #10   22. apr 2017 Voldsmose er efterhånden at sammenligne med visse områder i Paris, Der er det små stater i staten, her kan ingengang politiet komme ind for at afklare kriminalitet. Forbryderne smutter ind og gemmer sig i disse ghettoer,

    Men det er jo det der også sker her i Danmark, de har indtaget deres "Borg" og har deres egne regler, og gør hvad der passer dem,

    Hvad sker der for vores rets system, der er ingen lov og orden mere. smiley smiley


  • #11   22. apr 2017 73% er indvandre i vollsmose

  • #13   23. apr 2017 Ole

    Politi direktøren sagde sidste år at politi folk ikke får den fornødne træning i våbenbrug - så hvis de ville være indsat i Afghanistan, eller Irak så ville de ikke overleve en uge. Tillid til våben og brug har også noget med selvtillid at gøre, som vi ser så trækker de sig i stedet for at stå fast.



  • #15   23. apr 2017 Ole her er vi absolut enige.

  • #16   24. apr 2017 Det handler om at prioriterer, pengene er der, men spørgsmålet er, hvor ville de så slå sig ned ??

    Men Vollsmose kunne blive en muslimsk "kirkegård" eller hvad det kaldes smiley


Kommentér på:
Vollsmose.

Annonce