{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.932 visninger | Oprettet:

Mishandling i Vollsmose {{forumTopicSubject}}

Ud fra en leder på tv2 fyn så er der en tendens til at mishandle dyr i Vollsmose, specielt er det gået ud over killinger hvor man har prikket øjnene ud, eller skåret bugen op så det kravler rundt med tarmene ude.

//citat
En tidligere beboer i Vollsmose fortæller om grove tilfælde af dyremishandling. Kattens Værn bekræfter tilfælde, hvor killinger har fået prikket øjnene ud og flået lemmer af.
//citat slut

Dyreværnet tør ikke komme i Vollsmose mere fordi der har været episoder med trusler og hvor en fik taget sine bilnøgler.

Jeg vil godt rette en venlig henstilling til Trump om at bruge sine krydser missiler på Vollsmose i stedet for i Syrien. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mishandling i Vollsmose
  • #2   7. apr 2017 Annella

    problemet er at det stort set er børn helt ned til 6 år, uden at være generaliserende så er det nok børn af andet tvivlsom herkomst som gør det.

    Jeg har selv som barn boet i Lærkeparken hvor det fra starten lignede en mudderpøl. Men man var venlige mod hinanden og selv dengang var der mange gæste arbejdere fra Tyrkiet. Men hele Vollsmose er ødelagt af syge personer som overfører deres sygelighed til deres børn.

    Jeg glemte lige #Href

    http://www.tv2fyn.dk/artikel/dyremishandling-i-vollsmose-boern-river-hoved-og-ben-af-katte?fb_comment_id=1091762104286962_1092849284178244#f1910206a0381ca

    Det er stærk læsning for dem som elsker dyr.


  • #6   7. apr 2017 tak Annella den ville jeg gerne se.... smiley

    Og det giver faktisk mening at afstumpethed gør at de ikke skelner mellem dyr og mennesker.


  • #8   7. apr 2017 Jeg elsker stort set alle dyr, dog med en undtagelse af hunde, jeg kan ikke fordrage dem, men på en spøjs måde kan hunde godt lide mig, måske jeg hos folk ignorerer hunden og for det meste ligger den ved mine fødder. Folk som møder søde hunde har travlt med at rage på dem selv i et hjem - det gider jeg ikke - har lavet support hos en dame med en lille hund lignede en rotte som hele tiden sprang op og ville have kontakt. Det gad jeg ikke og bad hende om at lukke hunden inde på et værelse for ellers var jeg gået. Hun blev sur men alligevel lukkede hun hunden inde.

    Men et normalt menneske kan godt hade nogle dyr uden at være en bastard et sygelig menneske med sadistiske tendenser.


  • #11   7. apr 2017 Her i tråden kom jeg i gang med dagen og et grin!
    Bare fortsæt 😅😅
    ikke ironisk ment,


  • #13   7. apr 2017 Ja har ikke ord for sådan handling, men nej det er ikke drengestreger det er meget - meget være og det burde for konsekvenser for dem der laver sådan en handling, hvad bliver det næste smiley

  • #15   7. apr 2017 FHH

    Jeg tror de ville være ligeglade for det er kommunen som står med problemet efter at bolig selvskabet er sluppet af med de røvhuller - de ved at der ikke er nogen konsekvenser andet end krav fra kommunen om genhusning.Jeg syntes man skal oprette nogle jordhuler uden el og lokum og internet så kommer der nok andre boller på kællingen.


  • #16   7. apr 2017 Polysl - har du ringet til Dyrenes Beskyttelse, Kattens Værn - det kan være de kan gøre noget, jeg tænker på at holde vagt/inspicere smiley

  • #17   7. apr 2017 Jetset

    De er stoppet med at komme i >Vollsmose, for de er flere gange blevet truet så det hjælper vist ikke at ringe og politiet er nok fløjtende ligeglad de har travlt med citronmåner og kaffe. De tøsedrenge tør jo ikke komme i Vollsmose uden at hele politi gården ryddes med biler.

    Jeg skulle nok vare mig for at være vagt og inspicerer i den lortepark.


  • #19   7. apr 2017 Læste lige at mere end 50 missiler er skudt mod Syrien - Trump jeg er en skuffet dansker, jeg troede du ville høre på mig og bare sende 1 mod Vollsmose.

    Hilsen en skuffet dansker snart portugiser.


  • #21   7. apr 2017 Jeg tænker bare: Hvad er det alle de unge mennesker er så utilfredse med? Jeg ved det ikke.

  • #23   7. apr 2017 erik

    De unge vil afhugning af hænder, dræbe hunde, kællinger i affald sække, et samfund baseret på sharia som jeg tror de ikke helt har forstået konsekvensen af. Sjove hatte, klø til danskere, eller bare klø til alle som blander sig. Dejlig tid i kommer i møde..


  • #24   7. apr 2017 FHH

    så kan de få engangsydelse til et par brede fælge ved truende adfærd det virker bare.


  • #26   7. apr 2017 Lol....igen.
    Hvor f..... kommer alle de unge ballademagere fra?
    På et tidspunkt må de jo passere voksen grænsen. Og området blive sølvbryllupkvarter?
    Hvor mange må der egentlig bo i sådanne storfamilier i ghettoerne i en lejlighed, ku jeg godt li at vide.


  • #28   7. apr 2017 #17 - så det er umuligt at stoppe deres forhenværende, det kan ikke være rigtigt, DET SKAL STOPPES NU - smiley smiley smiley smiley smiley

  • #34   7. apr 2017 Hvorfor fanden har vi ikke et dyrepoliti, som de har i USA eksempelvis, det kunne vi godt have brug i DK med alle de onde mennesker, der efterhånden er i vores land, JEG KAN OVERHOVEDET IKKE SNUPPE DET smiley smiley smiley smiley smiley

  • #36   7. apr 2017 De snothvalpe er totalt afstumpede og mangler empati... smiley
    Jeg ved selvfølgelig godt at det ikke er særligt strafbart at mishandle dyr, men det burde det fandme være !! 😵
    Det er fuldstændigt tåbeligt at tro at disse møgunger nok vil bedre sig med alderen.
    De er tabt på jorden og bliver aldrig til gode samfundsborgere hvis der ikke bliver vist noget konsekvens her og nu !!! 😬

    For helvede hvor er jeg træt af det danske retssystem... smiley


  • #37   7. apr 2017 Det er jeg også #36 og alle de uægte danskere smiley smiley smiley smiley smiley

  • #39   7. apr 2017 NU skriver man at danskere også er dyremishandlere - ja det kan vi ikke være blind for, men sager hober sig op i forskellige parker med en stor koncentration af mennesker fra Mellemøsten hvor dyr ikke lige står på deres liste.


  • #41   7. apr 2017 Claus

    Den er meget mere tilbagestående du ved dengang man kravlede på alle 4.Det er mig en gåde hvordan de bære sig ad med at gå på 2 ben eller 3 hvis man tager tisseren med.


  • #42   7. apr 2017 Den her er sgu morsom

    //citat
    Politi kan ikke se en tendens på antallet af anmeldelser om dyremishandlinger i området,

    //citat slut

    Det er heller ikke nemt hvis man kigger på tingene med lukkede øjne..


  • #44   7. apr 2017 Claus

    Man går ud fra at holde sig væk der hvor man lugter hvidløg smiley


  • #49   8. apr 2017 Alis

    Der er bare for lidt fokus på hvordan man skal behandle dyr i Danmark.


  • #50   8. apr 2017 Moderne landbrug og fiskeri vil være komplet umuligt hvis man overhovedet ikke må "plage" et dyr det mindste... smiley
    Så bliver vi nødt til at blive vegetarer alle sammen.. smiley


  • #52   8. apr 2017 føj

  • #55   8. apr 2017 ja claus

    så stiger selvmord raten...hvem gider høre på typer som stampe?


  • #56   8. apr 2017 #54

    ja så får man en unaturlig god prut. smiley ad ad ad


  • #57   8. apr 2017 Men som sådan har jeg ikke noget imod folk af samme køn, det som pisser mig af er den måde de ter sig på - affekteret, svingen med armen føj for satan - kan de ikke opføre sig som alle andre eller skal de være i en gruppe 3?

  • #60   8. apr 2017 perlekaster

  • #62   8. apr 2017 Jeg vil hellere have en død indianer med det hele

  • #64   8. apr 2017 hi hi claus

  • #68   8. apr 2017 Jeg synes heller ikke om den måde, der holdes slagterdyr på, jeg er parat til at betale det, det koster for at holde glade slagterdyr, de smager "glad" - mon ikke det også er derfor økologi vinder indpas, økologisk dit og dat.

    Men jeg ved ikke om fisk, hvilke smertegrænser de har, det er jo ikke pattedyr, men jeg er ikke til, at de ligger og spræller hele tiden smiley


  • #72   9. apr 2017 Børn har det med at udvikle sig til nogle SATANER hvis de ikke bliver holdt i stramme tøjler. Bare husk på hvor utroligt lede vi kunne være mod vores klassekammerater i vores barndom. Hvis man mobbede på den måde i voksenlivet blev man sgu temmelig hurtigt upopulær...

    PS... Faktisk er der nok nogle enkelte brugere her på baboom der lige burde stramme lidt op, blive voksne og moderere deres opførsel... 😏 smiley


  • #73   9. apr 2017 #70 - Alis, Vollsmose er ikke en del af det danske samfund, så hvem tror du, der står bag den bestialske dyremishandling smiley smiley smiley smiley smiley

  • #75   10. apr 2017 Jeg håber, de får fat i de lorteunger og det får konsekvenser, det kunne være skønt om hele slægten kunne blive fuldt til grænsen og UUUUUUUDDD - jeg tror, denne metode virker smiley smiley smiley smiley smiley

  • #78   10. apr 2017 #76 - Alis, hvorfor lukker du øjnene - tråden handler om mishandling af kattekillinger i Vollsmose, som aldeles ikke er en del, at det danske samfund det er en betændt Ghetto smiley smiley smiley

    http://www.fyens.dk/odense/Vollsmose-paa-ghettolisten/artikel/2618479

    Denne mishandling er den værste, jeg har læst til dato og det burde få konsekvenser.

    Det nytter ikke så meget, at du drager enkelte sager af misrygtede hunde ind i denne her debat, der har også været landbrugsdyr indeover, hvilket også er grusomt, men lige nu handler det igen igen igen om Vollsmose, og hvad der foregår der, og NEJ VI KAN IKKE FÆRDES FRIT DER, og det ved du også godt, dig der er så oplyst, men dut vil bare så gerne glatte ud, for det handler jo om muslimer, som du ikke kan se nogen fejl i smiley smiley smiley


  • #79   10. apr 2017 Og så kom der facts på bordet, og så blev her så stille smiley smiley smiley

  • #88   10. apr 2017 Det er rart at politiet kan anholde en ko som har stanget, eller en gris som har bidt - hvad tror i selv?De gider ikke engang prioriterer igangværende indbrud eller overfald - man skal bare observere og sige på gensyn til tyve...

  • #90   11. apr 2017 Et "dyre-politi" vil INTET kunne gøre uden at have det rigtige politi i ryggen og de kommer jo ikke i Vollsmosen længere, de tøsedrenge... smiley

    En stor del af problemet er, tror jeg, at stort set alle forældre vil beskytte deres afkom. Selvom de måske udemærket ved at det er deres lille purk der har stukket øjnene ud på en killing, så vil de hellere smadre en politibil en de vil anmelde deres egen søn....
    Det hele bunder i dårlig opdragelse og mangel på moral.

    Det er ligesom da der blev kastet med sten fra de fynske motorvejsbroer.... Jeg er 100% sikker på at der har været nogen forældre der udemærket har vidst hvem synderen var, men stadig intet sagt. En teenageknægt kan simpelthen ikke slå ihjel uden at være kraftigt påvirket.


  • #93   11. apr 2017 Hvad med et tæskehold? smiley

  • #97   11. apr 2017 Godt halvdelen af den danske befolkning stemmer på en regering der absolut vil give skattelettelser... Derfor skal der spares på de offentlige budgetter.

    Hvor forestiller i jer at pengene til bedre politi, hospitaler, børne-institutioner, skoler, veje, offentlig transport, ældre-pleje osv. osv.... og nu også et "dyrepoliti", skal komme fra, når i ikke vil betale den nødvendige skat ?

    Det er alle "blå" politikeres "våde drøm" at alting kan privatiseres og gøres både bedre og billigere, men det holder altså ikke i den virkelige verden... smiley smiley

    Et velfungerende velfærds-samfund koster RIGTIG mange penge at holde kørende og de penge skal jo komme et eller andet sted fra... smiley


  • #98   11. apr 2017 Syntes det skal gå til perkerne smiley

  • #99   11. apr 2017 Polysl, det gør det jo allerede, jeg hørte forleden i nyheder, hvor meget de koster, jeg kan slet ikke skrive så store tal, det er helt uhyggeligt, så de koster, de kunne starte med at smide dem ud af DK, så ville vi få penge til det hele.

    Og jo, selvfølgelig skal vi have et dyrepoliti, det er strengt nødvendigt - muslimer har slet ikke noget forhold til dyr, de er alle sammen skadelige og skal mishandles, atter en udgift. Og jo, så er der også nogle afstumpede danskere med kenneler og landmænd, der bliver psykisk syge, så de ikke magter deres dyr og lader dem dø af sult, det skal også stoppes.

    Men nu er de ved at uddanne politikadetter, så der kan komme mere hjælp til, håber det får en god effekt.


  • #100   11. apr 2017 Er der en lov om at mishandle muslimer? smiley

  • #101   11. apr 2017 At integrationen er mislykkedes så grundigt er danskernes fejl. Jr. Alis.

    Nå, er det det ?? - Vi skal måske alle sammen konvertere til ISLAM ?? - og gå med tørklæder, lange bukser og store kjoler udenpå ?? og sende vores mænd i Moskéen og passe alle vores mange børn og stå i madgryderne og opdrage alle pigerne til pæne piger og drengene brænder container, biler og opretter bander, hvor udstyret er knive og våben - så ville integrationen lykkedes ?? smiley

    Men der er ikke noget i vejen med integrationen, når det gælder andre nationaliteter, hvordan mon det kan være ?? - Kunne det skyldes, at andre nationaliteter gerne SELV vil integreres ?? smiley

    Jeg har også set en virkelig god dokumentar film for nogle år tilbage: Når en araber kommer til byen, den var så bekræftende, så det desværre var helt uhyggeligt, det lykkedes, mener det var DR at få en journalist fra Libanon til at interview på nationalsprog, så vi fik det hele råt for usødet, den er virkelig anbefalende.


  • #102   11. apr 2017 Måske det er vejen - en svær beslutning om hvor posen skal smides hen...vi snakker om storskrald ik?

    Hvorfor kommer jeg til at tænke på Anders And .....sorte slyngel?


    profilbillede
  • #103   11. apr 2017 Ja, det er uhyggeligt - og uvirkeligt, men nej, det er den nøgne sandhed smiley

  • #105   11. apr 2017 Alis, du er skrub umulig og helt udenfor pædagogisk rækkevidde, jfr #104 og #81, hvem kører, hvad af sporet, spørg dig selv, jeg svarer som sædvanlig kun smiley - men, der er den forskel på dig og mig, jeg er ikke fortaler for Vollsmose og andre lignende Ghettoer i DK, men det er du, fordi du synes, det er så synd for dem, du nægter at indrømme, hvad der er sket igennem de sideste 40-50 år med DK af yderst negative "berigelser" af anden etnisk herkomst.

    Og da Vollsmose stort set udlukkende består af Mellemøsten, så er det svært at gætte, hvem disse møgunger er, dog ikke for mig, men jeg kan oplyse, at drengene ikke bliver opdraget, de må alt smiley smiley smiley

    Hvorfor tror du, at der er så mange problemer med indvandrere drenge, de har overhovedet ikke for 5 øre respekt for noget som helst smiley smiley smiley smiley smiley


  • #117   11. apr 2017 Alis

    Nu er det ikke altid negativt at indskrænke det offentlige hvis man så på strukturen i 80'erne og 90'erne og det kan faktisk indskrænkes endnu mere, ja folk bliver så arbejdsløse men det er en normal udvikling når It udvikles.

    Men rent it i det offentlige svarer nok til et fattigt Afrikansk land, jeg skal ikke uddybe det da jeg kunne skrive mere end 5 A4 sider omkring optimering i det offentlige hvor vi har gammelfar til at styre it og ikke ønsker at man sadler om. Med min tanke kunne man spare milliarder på landbasis men som det er så hytter fanden sine.


  • #120   12. apr 2017 Claus

    De bevæger sig baglæns i evolutionen og på et tidspunkt er de bare en plet i ursuppen



    profilbillede
  • #121   12. apr 2017 Mogens Glistrup havde da ret i det han sagde for 40 år siden, dels tænker vi ikke ens og at de får mange børn er også en sandhed og de vil overrende os, det er da også en sandhed. Tænk at kunne være så forudseende, ingen kan benægte det han sagde dengang ikke er sandheden d.d..

  • #122   12. apr 2017 Jeg mener at jeg forklarer så tydeligt hvad jeg mener og hvorfor, at jeg ikke behøver hverken dig eller andre til at fortolke noget! Jr. Alis.

    Det er nemlig helt som det er, derfor er du også umulig at debattere med, du har kun fokus på dine egne meninger og dig selv.


  • #124   12. apr 2017 Har vi alle muligheder i dagens Danmark til at være nationale nok, jeg tror ikke, det er lysten der mangler og eftertanke, så kan det være, tiden er inde til, at det slet ikke er så godt at være for demokratisk + konventionerne, det er ikke nemt at være en del af landjorden anno 2017.

  • #126   12. apr 2017 Det er konventioner som til sidst ødelægger et land med fuldkomne idiotiske regler og forordninger som gør at vi ikke kan slippe af med røvhuller som kun vil det dårlige i et samfund.

    Jeg syntes vi skal pisse konventioner lige op i rø... og begynde at redde hvad der kan reddes - Danmark er et lille land og kan hurtigt blive assimileret af dårligdomme fra kolbøtter som mere er optaget at gøre det muslimsk - et lille kalifat i EU - alle kender til kræftknuder som i værste tilfælde kan lave metastaser og på den måde udrydde.

    Vi har set forsøg på at infiltrerer folketinget som Asmaa Abdol-Hamid fra Odense bosiddende i Voltægtmosen og dyrplagermosen - ikke om hun vil give hånd til nogen og hun udtaler hun er glad for ytringsfriheden om at skide det hele et stykke. Hun vil heller lægge hånd på venstre pat når hun hilser - vi har politikere som mener det er vores skyld vi har den vold af folk fra en tvivlsom fødsel og oprindelse. Ikke alle er bindegale og fint med det men når de er i Folketinget så begynder det at blive farligt hvis man begynder at give samfundet skylden og være overbærende.

    Så det er endnu mere aktuelt hvem man stemmer på så folk med kolbøtte udtalelser ikke får den magt som de higer efter. Lad dem stå og bjæffe ude på sidelinjen for der kan de ikke gøre skade, mere være til grin.

    Det som bekymre mig mest er danskere som er fuldstændig ligeglad, ikke mit problem imens de sidder og soder til i sport og er total ligeglad med resten.

    FC Midtjylland blev kaldt FC Afrika fordi flertallet af deres spillere var afrikanere - hvad fanden er det for noget, det har intet med dansk fodboldspil at gøre mere et afrikansk hold bosiddende i Danmark. En skæg ting var at nogle smed bananer ind på banen . hyleskægt for lige at understrege det her hold intet har med dansk fodbold at gøre.

    Daginstitutioner fjerner dansk mad, uddannelses center fjerner dansk mad, og så skal man lige se "Spise med Prise" hvor vores boller i karry lige skal gøres til en ret i Mellemøsten med lamme boller og et utal af deres krydderier som om at vores boller i karry ikke dur mere. Jeg tror at den udsendelse rager den gruppe som er Mellemøstlig.

    Forstil jer lige at Mellemøstlig begynder at lave deres retter som i Danmark for åben tv - hvor man bruger svinekød, hold da op den kok bliver nakket når han går ud af døren.

    Jeg har ikke noget imod kommunikation men når den er envejs så er muren sat, og som sådan ligegyldig.

    Vores kultur skal ikke bøjes på nogen måde uanset hvad - så kan dem som hyler bare fise hjem men det gør de ikke for det er for lukrativt at være i Danmark til forskel i mange Mellem østlige lande hvor man lever for 2 dollar om dagen og i Afrika er det nok mindre....


  • #128   12. apr 2017 Gu gjorde de så kaldt fc afrika det gjorde man på gadesprog så det var dengang de holdninger man havde

    //citat

    Også kendt som FC Midtafrika. Udtrykket henviser til fodboldklubben FC Midtjylland, som traditionelt benytter mange spillere fra det afrikanske kontinent. Udtrykket blev udødeliggjort af forhenværende administrerende direktør i FCK, Jørgen Glistrup.
    //citat slut


  • #130   12. apr 2017 nej det var der ikke men det var der dengang, undskyld jeg ikke skrev fc midtafrika og ikke fc afrika. men gadesproget som jeg læste og husker var netop fc afrika...men lad det nu ligge det var mere som en morsom del af min kommentar. Jeg mener at erindre at halvdelen dengang var afrikanere - men pyt det kunne så bare være en lidt sjov racisme fra dengang hvis man kan sige det på den måde.

    Men mener stadig et dansk hold ikke skal bestå af 1 eller 2 fra afrika. For så solbrænde kan man fandme ikke blive i Danmark smiley


  • #131   12. apr 2017 Ole jeg finder ikke sport forfærdelig, jeg har selv set Danmark Portugal i Lisboa en fantastisk oplevelse og min første fodbolds kamp, jeg elsker Tennis og det er så det jeg ser som interesse. Min hverdag kan ikke rumme alt det jeg gerne vil se af sport men fodbold gider jeg ikke - fint at andre vil. Alle har forskellige interesser som gør at vi er forskellige på den gode måde.

  • #132   12. apr 2017 Gæt hvilken farve franske alndsholdsspillere har idag?

  • #133   12. apr 2017 Sort sko sværte?

  • #135   12. apr 2017 da jeg så Danmark Porto var der ikke en eneste neger.

  • #137   12. apr 2017 ja hvor fransk er lige det hold? sorte hold spiller mod sorte hold - så slukker jeg sgu tv'et. så kan de fucke- hvorfor er der ikke sorte i tour de snus?

  • #138   12. apr 2017 Verden er dynamisk...

    Så længe vi rejser ud i verden og ser, prøver, hører, smager hvad der nu engang findes i andre kulturer, så vil vi, stille og roligt, ændre vores livsstil..

    Polysl reagerer på at brødrene price gør vores gode gamle "danske" ret, Boller i karry "udansk" ved at bruge fårekød til bollerne istedet for svinekød.... Hvor fanden tror i egentlig at mange af de ingredienser og krydderier vi bruger i vores "danske" retter kommer fra..?? smiley smiley

    Vores opfattelse af hvad det vil siges at være dansk har altid- og vil i al fremtid ændre sig og det hverken kan eller skal vi ikke prøve på at stoppe.... smiley smiley


  • #139   12. apr 2017 Lidt for dynamisk, imo.

  • #140   12. apr 2017 Fister

    Hvorfor skulle vi ændre vores livsstil til hvad?

    er der noget galt med vores livsstil?

    Hvorfor antage andres livsstil?


  • #142   12. apr 2017 <>Fister

    Jeg har været i stort set hele hele Mellemøsten og har ingen intentioner om at ændre min kultur og hvorfor skulle jeg det, dansk kultur er ikke dynamisk som skal føje andre - skal vi så i fremtiden være en muslimsk kultur fordi det er den vej det vejre? Hvad er det for en kultur du ser i fremtiden?

    Skal vi afskaffe grisen og koen fordi den er hellig i Indien og leve af blad selleri .what?


  • #144   12. apr 2017 Absolut Ole

    Det er også forcen fra mig at kun lave dansk mad ud fra den gamle kogebog.

    det er svært at få en sprød svær på en lamme børge


  • #149   12. apr 2017 Alis

    Jeg kigger ikke på at it som en nedskæring men som et værktøj som gør tingene mere overskueligt.

    Det er idiotisk at hvis du fra Odense flytter til Skagen så skal dine data skrives igen fordi systemet ikke taler med hinanden - det er logik for selv perlehøns.

    Hvad jeg sigter efter er en landsomfattende digital struktur hvor alle kan hente info uanset hvor du er. Ville det ikke være optimalt og spare en masse tid at skulle indtaste al info igen...I think so ingen kan men masser er stadig blind for det at kunne være i en global database - hvorfor sker det ikke? jo gammelfar hytter sine bæster og får sikkert lidt under bordet hos microsoft for ikke at sadle om til noget der er gratis.

    Linux er simpelt og gratis og giver Microsoft baghjul helt ned i den dybere programmering. Selv microsoft er begyndt at bruge Linus så springet er ikke så stort at det er en hel kontinent forskel - det ser bare anderledes ud men har samme funktioner bare med flere muligheder.

    //citat

    Det er ikke udviklingen af IT der er årsagen til nedskæringer i det offentlige, det er ønsket om at spare skattekroner, der er årsagen.
    // citat slut''

    Det er netop det jeg skriver man kan spare endnu mere ved at sadle om til gratis styresystem nu hvor jeg skal bruge dine ord om at man spare ved nedskæringer. Ved at bruge min ide kan man spare 1/3 del og så få et pænt overskud for vi taler om milliarder på landsbasis. Flere PDA mere sammenkøring interne systemer så bruger selv kan config deres hverdag ig ikke som i dag at den afleveres så de først næste dag på stedet skal lave en hverdag.

    Du bliver ved med at ævle om virksomheder jeg snakker om det kommunale som bestemt trænger til en it reformation.


  • #150   12. apr 2017 Hvad skal man bruge Glistrup udtalelser til i dag, det var den tid - det er mere relevant at tænke på nutiden.

  • #154   12. apr 2017 Ingen rige mere fattigdom....der er nogle som på trods af energien til at lave penge og ud fra alis mening udbyttere - ja men de sørger for at vi har en dynamisk Danmark, jeg er ikke misundelig på de rige jeg elsker dem og nyder at at se deres rigdom for jeg har ikke indbygget janteloven i mit sind. Folk som starter en virksomhed investere og tager chancer og så skal man høre at de bare er udbyttere - jeg kender mange virksomheder som gør en ære i det de laver - de brænder for det og ikke pga. penge men for en ideologi som de tror på.-

    Jeg er træt af den kommunistiske ide om at dele, de dovne lukrere på dem som er iderige og faktisk gør noget for firmaet. Men alle skal åbenbart være lige dumme, lige fattige, lige åndssvag, og lige ligeglad.

    folk skulle prøve at være med i et team hvor man går i dybten hvad det betyder at være et firma. Jagten på kunder , promovering så lære man hurtigt at det ikke er bare at klippe kuponer og hygge sig med sin rigdom.

    til tider er jeg af den opfattelse som Einsten sagde engang: jeg er sikker på at der er intelligent liv i rummet, men på jorden er jeg i tvivl.


  • #156   12. apr 2017 Alis

    Jeg er så heldig at opleve total fattigdom med en rød sodavand den 24 december samt en slikpose - men ved du hvad? penge og ting er ligegyldig bare man har dem man elsker omkring sig.

    Jeg har oplevet luksus fra skoleelever men de manglede det element nærhed.

    Så ville jeg hellere være fattig med en dejlig familie struktur for den kan ikke gøres op i penge.

    Jeg kan så ikke forstå at du ud fra dine ord levede i en velstående familie og så er begyndt at køre den kommunistiske linje - det er forvirrende.

    Hvem vil afgive noget man har kæmpet til nogle som ikke har?

    Selv f0r mig lyder det åndssvagt -


  • #158   12. apr 2017 ja gggg

  • #160   12. apr 2017 I kan sige lige hva' i har lyst til, men rigtig meget af det vi kalder "dansk" er noget vi har adopteret fra fremmede kulturen... smiley

    Lige nu piber vi over at der bliver en større og større andel af mellemøstlige muslimer i Danmark.. Fy da føj !
    Men hvilken verdensdel kommer kristendommen egentlig fra ?? smiley

    Når vi vi fejrer den kristne jul fylder vi os med alskens lækre sager...
    Rødvin til stegen. Måske et lille glas portvin til risalamanden. Og sikkert også lidt dadler, figner og appelsiner samt kager med kanel, peber senere på aftenen... Hvordan tror i at "den gode gamle danske jul" havde været hvis ikke vi havde adopteret nogle udenlandske traditioner... ?

    Det er også helt accepteret at høre jazz og rock som vores olde-forældre forargedes over og kaldte "neger-musik"...
    Og mens vi hører på "neger-musikken" drikker vi gerne cacao, vodka, sake og ouzo og ryger måske tyrkisk tobak...

    Vi tørrer vores røv med papir ( parpyrus fra Egypten )
    Vi drikker spandevis af kaffe og the....
    Æder os fede i Pizza, pom'fritter og shushi...
    Vi bruger de arabiske tal hver eneste dag...
    Landbruget blev faktisk "opfundet" i Iran....

    Og for det ikke skal være løgn, så opstod menneskeracen faktisk i Afrika.. smiley

    Vi kan ikke stoppe tiden og udviklingen og forblive "danske" på lige præcis den måde vi er "danske" lige nu... OG SÅDAN ER DET !! smiley smiley smiley


  • #162   12. apr 2017 Hvis vi er fra Afrika så vil jeg klage over den hvide farve for så burde vi være sorte på hele kloden. Men nix vi er videre en et hvidt lagen, jamen det er da dejligt at høre vi bruger arabisk tal hverdag men de kan ikke tælle til andet end 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 bum- muligt at vi stammer fra afrika men hvorfor kravler man stadig rundt på alle fire og skovler hjælpen ind i hytten.?

  • #163   12. apr 2017 Kan det nås at sagsøge fordi jeg er hvid og brun om sommeren?

  • #165   12. apr 2017 Fister

    Kultur er meget mere en ædelse,


  • #171   12. apr 2017 Vi er alle aber... smiley

  • #175   12. apr 2017 Alle i gamle sure og fremmedfjendske mænd og kvinder skulle tage og se den film der lige er startet på DR1... Meget livsbekræftende smiley smiley

  • #185   13. apr 2017 #181 - hvorfor mon den aldrig kommer til at handle om min person smiley smiley smiley - nok fordi jeg aldrig skriver om min person, du bestemmer som sædvanlig selv Alis, hvad div. tråde skal handle om, det er i grunden en stor magt, du har.

  • #186   13. apr 2017 Alis #181

    Tænk på at claus på en sober måde skriver om jeres blandede holdninger i et så langt indlæg, det tager rigtig lang tid at skrive - for mig at se er det ikke for at chikanere dig men hjælpe dig af en god mening.

    Alis #145

    Jeg forstår ikke din fremturen overfor grundlaget for at Danmark eksisterer, uden folk som tager chancer og sigter imod en profit er vel ikke negativt for uden dem hvor skulle pengene så komme fra?. Uden dem så måtte du gå rundt og samle dåser for at overleve, for du kan ikke få nogen pension fordi gruppen af danskere som ikke arbejder bliver større og større samt at vi importerer mennesker fra forskellige lande som hvis struktur ikke gør at børn eller kone arbejder - kun en er forsørger og de skal have et arbejde men uden profit jægere intet job.

    Nu har jeg solgt mit vinprogram i mange forskellige lande og tjent en del penge da programmer er dejlige, ved at man bare laver dem og sælger det kræver ikke en fysisk butik - så jeg må så være banditten for da programmet blev færdig så tjente jeg 100% for hver gang det blev solgt. Det er vist ikke mange virksomheder der kan matche det.

    Jeg bliver endnu mere en spekulant når min online vinlager går online i 3 niveauer, her er der tale om en profit på flere 100 % - jeg har dog ingen medarbejdere andet folk som pt. kan løse en knude i mit program som jeg betaler for og dermed yder til samfundet. Så man skal passe på ikke at generaliserer på den måde. Jeg føler ikke at jeg udnytter samfundet og bare er en profit jæger, jeg laver faktisk et produkt som folk vil betale for.

    Skal vi lige bevæge os ud i det offentlige for her er korruption meget stort, og ikke opdaget ved en smart og skjult måde at tilgodese IT chefer som krampagtig holder fast i systemer fra Microsoft på trods af at der er gratis systemer som rigeligt dækker deres område samt at det kan gøres nationalt og spare mange milliarder som kunne bruges bedre til de svage i samfundet så man ikke er nød til at tage de svageste i røven som vi ser i dag. KMD som tidligere var Kommunedata røvrender hele den offentlige sektor med at sende møg ud der ikke er gennemprøvet nok, Prøv at google KMD + skandale - prøv at høre kvickley osv....når systemet er ude så danser musene på bordene for hvad har man at alternativ? de tager overpriser på rettelser som faktisk burde være deres problem men ingen kæfter op men bare betaer for de er fanget i de mest ondsindede net.


  • #188   13. apr 2017 Vinlageret hedder det...køre på win 95,98,xp,7,8,10 i nogle tilfælde på platforme som pro men ikke standard når man er oppe i win 7 og videre.

    det kan hentes gratis her:

    http://sl-software.dk/


  • #189   13. apr 2017 Jeg tror, jeg har glemt, hvad tråden handler om smiley

  • #194   14. apr 2017 Er der nogen normaltænkende?

    Stil 10000 op og du får 10000 forskellige svar


  • #197   14. apr 2017 nå alis ???? du mener man skal lukke munden på demokratiet så får man mere demokrati?

    Hold da pikme dag også...wow.


  • #227   15. apr 2017 Annella

    Hvis man på grundlag af en har ""skøre"" meninger så ville der ikke være mange at debattere med hvis det skal ses subjektivt,, man kunne også lade være med at svare på Alis kommentarer, ingen gider vel lave kommentarer hvis der ikke er respons.


  • #233   15. apr 2017 Tråden handler om dyremishandling, Jetset. D.v.s. det er en åbenlyse titel, den skjulte agenda er propaganda imod muslimer. Jr. Alis.

    Tak for oplysning. Og rigtigt den handler om mishandling af kattekillinger i Vollsmose. Du ved godt, hvor mange muslimer, der bor i Vollsmose ikke sandt ?? - størstedelen af beboerne i Vollsmose er muslimer, så det er jo meget nærliggende at tro, denne mishandling foregår af muslimske møgunger, der slet ikke har noget forhold til dyr overhovedet, har du set, hvordan de binder levende høns ligeså og hvordan de behandler deres hunde.

    Men de politiske korrekte så gerne, at vi skal glatte ud aldrig tale om nationaliteter, vi skal bare være et hele, hold nu op, vel skal vi ej, vi skal tale om sagernes kerne ikke feje noget ind under gulvtæppet, men straks bliver denne her alvorlige sag gjort til, at vi er nogle grimme racister eller islamofober, nutidens misbrugte glose, det er ret sørgeligt og jeg kan ikke kende mit land, føler jeg bliver spyttet på, når jeg får sådan et prædikat smiley

    Vi skal have et dyrepoliti, som de har i USA, NU !!


  • #235   15. apr 2017 Jetset

    Det gør Sverige med ikke i samtlige medier at nævne nationalitet, så ingen kæft aner en skid om de er svenskere eller sorte, eller mellembrune af tvivlsom karakter.

    Nationalitet skal ikke skjules så man ikke kan lave statistikker for at påvise en stigning eller fald.


  • #240   18. apr 2017 VÅGN OP CHRISTIANSBORG - I snork sover og har rygrad som en regnorm, hvor længe skal det her blive ved ??

  • #242   18. apr 2017 #241 - jeg er bange for, at du har MEGET ret - det er sådan de politiske korrekte siger - aldrig om jeg havde troet, at vi skulle nå dertil, kan slet ikke kende mit land smiley smiley smiley

  • #244   19. apr 2017 BA?

  • #246   19. apr 2017 Selvfølgelig....Må lave en oversigt snart, nu der er kommet så mange i omløb. smiley

  • #247   20. apr 2017 #243 - Der er intet at stille op, dem og hele deres familier skulle sendes hjem - det er løsningen, så hvorfor bliver det ikke gjort smiley smiley smiley

  • #249   20. apr 2017 Ja, men de må se at komme i omdrejninger, noget skal der gøres NU smiley

  • #251   20. apr 2017 OK - der er også spøjse typer - hvorfor har de ikke sådanne type i Nordkorea smiley smiley smiley

  • #255   20. apr 2017 Jeg ville nok sætte spørgsmåls tegn ved kirken..

    http://www.avisen.dk/bare-damer-og-helvede-se-kirkens-sjove-smuttere_268336.aspx smiley


Kommentér på:
Mishandling i Vollsmose

Annonce