{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

ATTER EN POLITISK FALLITERKLÆRING INDEN FOR KØBMANDSKAB. {{forumTopicSubject}}

Ja der er vel ingen der tænker tilbage på den gang hvor folketinget holdte udsalg og solgte (var det 49% af det Kongelige Danske Postvæsen) og hvad er der sket siden, jo det danske postvæsen og dets mandskab er vel mere end blevet halveret + frimærke prisen er steget x-antal 100%, så hvor er logikken i dette salg der på det nærmeste har nedlagt postvæsenet i Danmark.
Ja grunden til jeg tog eksemplet med Danmarks postvæsen var fordi der tales om at sætte 49% af DONG på BØRSEN, jo og der er mange der kommer til af tjene store beløb på sådan handel, men folketinget kan jo kun sælge Danmarks andel en gang og hvad vil der så ske med Danmarks energiforsyning og selv om jeg er blåøjet vil jeg nu nok mene at energipriserne ikke falder, ej heller hvis regeringen fjerner (var det PCO eller PSO afgiften + fjerne den grønne check, for det kommer vel til at gå som med det gamle Post Danmark, sidste mand lukker og slukker og ja jeg vil som i overskriften bare sige: Dårligt købmandskab af Danmarks regering/folketing.

Hilsen fra en der bare har lyst til at ytre sin meninger på BaBoom.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ATTER EN POLITISK FALLITERKLÆRING INDEN FOR KØBMANDSKAB.
  • #4   13. maj 2016 en smartphone koster ikke så meget nu, så er der igen undskyldning for mangel på kommunikation. smiley

  • #6   13. maj 2016 Ronald, kan du ikke friste din bror.med Skype. Måske kan han ikke få sig til at skrive , der et mange som ilkr har lyst til det...

  • #8   13. maj 2016 Hæ, hæ jeg kender en pensioneret ingeniør, som ikke kan klare en smartphone....
    Jeg tror det er en vis forfænghelighed .de vil ikke bede om hjælp til at finde ud at det
    smiley smiley


  • #10   14. maj 2016 Ja nu har jeg lige læst jeres svar, men hvordan kan det hænge sammen med frimærket er blevet x-antal 100% dyre + der kun er x-antal postbude tilbage, jeg ser ingen logik i det og jo jo det er da nemt at sende en mail til en ven, men syntes nu det både er sjovere og mere privat at sende et brev smiley

  • #12   14. maj 2016 Curt J ja det ved jeg godt, men jeg syntes nu stadigt det er sjovt at skrive brev og måske for et retur, men jeg er nok bare blevet gammeldags med det brevskriveri smiley

  • #14   17. maj 2016 Curt J jeg er enig og jeg vil jo gerne skrive breve dagligt, men det koster jo, så det sker en gang i mellem at der bliver sendt nogle stykker, tiden løber jo fra mig smiley

  • #16   17. maj 2016 Ronaldo G jeg husker ikke hvor mange der blev skrevet sidste jul, men det blev da til nogle stykker og da jeg skriver af glæde, skriver jeg selv om jeg ikke får et retur, der kan jo være mange årsager til folk ikke får skrevet julekort og måske stres - stres for mange er det store problem især i den gaveracene juletid smiley

Kommentér på:
ATTER EN POLITISK FALLITERKLÆRING INDEN FOR KØBMANDSKAB.

Annonce