{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.629 visninger | Oprettet:

Hizb ut-Tahrir {{forumTopicSubject}}

Så sent som i går udtalte Junes Kock i pressen, at Islam kan ikke gå på kompromis med dansk lovgivning. Sharia og Islam kan ikke skilles. PUNKTUM.

Dette er en meget klar udmelding og så må der handles udfra det i Danmark.

Fra en løbeseddel uddelt af Hizb ut-Tahrir:

Slutteligt siger vi til de danske politikere og medier: I har i årtier fejlet i at skabe harmoniske samfund, der kan rumme Islam og muslimer uden at skabe had, fjendskab og polarisering.

Ansvaret for jeres fiasko ønsker I nu at placere hos muslimerne og deres miljøer. Men virkeligheden er den, at I har fejlet fordi, I har insisteret på den samme hadefulde kurs, som I nu fortsætter, med stigmatiserende, islamfjendtlig politik og manipulerende, fjendsk mediediskurs… Det er på høje tid at se indad og forsøge selvransagelse, for hvis I fastholder denne hasarderede kurs, vil I ligeledes lide fiasko efter fiasko i fremtiden.

Islam er til stede i de vestlige lande og er kommet for at blive. Og Islam vil sprede sig og rodfæste sig yderligere i dette land, som den gør i alle dele af verden.

Vi, i Hizb ut-Tahrir, udfordrer jer! Vi udfordrer jer til at debattere Islam vs. jeres værdier. Hvor som helst og når som helst er vi til rådighed for debat med beviser og argumenter. Vi har fuld tillid til Islams overlegenhed… og her vil folk se sandheden og kunne tage objektivt stilling… I stedet for jeres indbyrdes snak om muslimer og jeres manipulation og luskede ”journalistiske” metoder, kan I jo stille op til debat med os, ansigt til ansigt, tanke mod tanke.

http://www.hizb-ut-tahrir.dk/content.php?contentid=736&caller=http://hizb-ut-tahrir.dk/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hizb ut-Tahrir
  • #1   13. mar 2016 Denne tilkendegivelse er næsten et ønske om optrapning, og et ønske om en form for psykisk krig.
    Det er svært ikke at blive ophidset over den udtalelse, allered inden der starter en debat får vi at vide at Islam står meget stærkere end vores tro.
    Ja man kan sige meget om de tanker som de ,åbenbart rabiate muslimer, har men mage til dum kommentar, vores manipulation og luskede metoder. Mon ikke de selv skulle vende det lidt indad, og ransage sig selv, og tage deres situation her i Danmark op til revision. Det er den mest negative oplevelse at se og høre dem kommentere på os Vantro Danskere, så hvem er det lige der mangler selv indsigt.

    Jeg er lidt vred lige nu. uf for en udmeldelse, smiley smiley


  • #2   13. mar 2016 De kan bare komme an----

  • #3   13. mar 2016 Ja, det gør de også - det er ikke med kærlig hilsen til det dejlige land Danmark, de har i tankerne. Jeg ved ikke om I har været på den linkede hjemmeside, men hvorfor er der error i alle deres indsatte videoer ??

  • #4   13. mar 2016 Jeg prøvede at læse linket, men jeg kunne ikke holde ud at læse alle de anklager, er vi vantro virkelig blevet kaldt racister af disse individer, Uhyggeligt.

  • #5   13. mar 2016 Næh. Det er der da ikke noget underligt ved. Der er jo bare retorik fra fanatikere. Herregud. >Det er jo det samme der sker i politik når fanatisme får lov til råde.
    Der er ikke den store forskel på HuT's retoriske krumspring og fremmedhadernes - det gælder om at sværte modstanderen mest muligt til uden hensyn til omtanke og hæderlighed og aldrig, aldrig prøve at høre hvad anderledes tænkende siger.


  • #7   13. mar 2016 OK Erik - du har helt ret i, at de er anderledes tænkende, så meget anderledes at de ikke vil gå på kompromis med dansk lovgivning, men det skal Danmark tage sig af, og godt at vi endnu engang har fået syn for sagen - det er bare det, vi har debatteret de sidst 8-10 år med de politiske korrekte stæreblinde og de fortsætter med at være stæreblinde og døve. Sørgeligt !!

  • #8   13. mar 2016 Du misforstod mit indlæg. Jeg tænkte ikke på hvad HuT mener for de er lisså bizarre som fremmedhaderne. Jeg tænkte på hvordan de der mekanismer fungerer - det er nemlig fælles for fanatikere uanset hvor og hvem de er.

  • #9   13. mar 2016 Fremmedhaderne, hvornår er man fremmedhader ??

    Fordi jeg ikke går ind for Sharia og Islam, så er jeg fremmedhader ????


  • #11   13. mar 2016 Det er altså kun mig der er selverklæret fremmedhader på Baboom.

    Jeg opgav nemlig at argumentere, det gør i nok også en dag!!!


  • #12   13. mar 2016 Der er bare den forskel fra dengang og så til nu - nu har vi fået det bekræftet for åben skærm, lige i sylten, så der er ikke noget at komme udenom, og når man ikke kan dokumentere sine påstande, så kan man bare logge af smiley smiley smiley

  • #13   13. mar 2016 # 10.
    Nå fedtegreve:
    gode bekendte fra muslimske kredse ? der i øvrigt for de fleste klarer sig selv og accepterer de er i danmark.
    Se lige den holdning er jo ikke fremherskende i disse debatter bare prøv at spørge jetset og kompagni.
    Du kan joselv læse bare hvad de skriver i denne tråd.
    Hver gang man nprøver at påpege netop det så kommer alle tiraderne om hvor forfærdelige muslimer er og at de aldrig kan tilpasse sig i vores samfund.
    Men jeg er da glad for at du har et lidt andet syn på dem.
    HuT er en lillebitte gruppe på ca 150 personer og det samme gælder de der fra Grimhøjmoskeen, men alligevel er det de inferiøre grupper som fremmedhaderne koncentrerer sig om.
    Den store flok af muslimer - som mine naboer f.eks. - ser de helt bort fra og det er der de afslører sig som ligeså fanatiske som de mest rabiate muslimer som gudskelov er meget få.


  • #15   13. mar 2016 Erik - jeg synes det er fint, at du har nogle gode muslimske naboer. Men jeg er bekymret for din forståelse, du er slet ikke klar over, hvor meget magt Imamer har over deres såkaldte brødre, deres ord er lig med magt, så kan du synes, de er nok så flinke, har du ikke set, hvad de prædiker.

    S H A R I A og I S L A M kan ikke skilles. PUNKTUM.


  • #16   13. mar 2016 jeg kunne sagtens acceptere reelle flygtninge. men som tidligere beskrevet så tager jeg ikke luxusdelen til mig. den er desværre størsteparten . om du vil det eller ej.
    Det tror jeg faktisk ikke du har belæg for at hævde, men jeg er ret sikker på at bekvemmelighedsflygtninge vil blive sorteret fra.
    Indvandremyndighederne er jo ikke lige pt. kendt for blødsødenhed.
    Men jeg ser da gerne en eller anden dokumentation.
    Nu går tråden jo så ikke lige på den aktuelle flygtningestrøm, men på allerede herboende så måske skulle vi lige koncentrere os om det.


  • #18   13. mar 2016 Og jeg vil foreslå dig at læse:
    Udlændinge ministeriets "Tal på udlændingeområdet pr. 31.01.2016"
    Det ewr en pdffil og den sætter tallene grundigt op.


  • #20   13. mar 2016 Ja så er der jo ikke meget at sige mere om det. smiley
    Det står faktisk meget tydeligt i rapp. at tallene for 2016 er midlertidige.
    Men hvis du bare afviser enhver oplysning som ikke lige passer ind i dit billede så lever du jo bare i din egen fantasiverden som du nu har besluttet den skal se ud og så er du jo osse en slags fanatiker.


  • #21   13. mar 2016 #15 og så mener du, at du kan se bort fra det indlæg ??

  • #23   13. mar 2016 Nu rabler du altså fedtegreve.
    Du nævnte jo slet ikke evt. terrorister, men derimod "luksusflygtninge" og det er jo lissom noget helt andet.


  • #25   13. mar 2016 Ja du er ihvertfald ikke troværdig på nogen måde fedtegreve.
    Du skalter og valter i den grad med dine egne indlæg uden at tage det mindste hensyn til din egne udsagn.
    For dig gælder det åbenbart om at få det sidste ord uden hensyn til dine egne ord.
    Du hører ikke mere fra min side i denne tråd.


  • #28   14. mar 2016 Jamen, det har de jo gjort, Alis, fortalt hvad de står for, og ISLAM kan på ingen båder gradbøjes, SHARIA og ISLAM kan ikke skilles, så den er ikke længere.

    Og selvfølgelig "ønskede" kvinden ikke skilsmisse, det er ikke tilladt for kvinder at blive skilt, kun hvis manden vil.

    Dit indlæg #27 kan jeg godtage, hvis du kan dokumentere det og forklare, hvordan man kan redigere i en båndet udsendelse.


  • #30   14. mar 2016 Alis så har du heller ikke belæg for at det som påståede bånd fra Imamer heller ikke er redigeret. Så vi ender her med en påstand mod påstand.

  • #31   14. mar 2016 Men som fakta så kan man ikke fjerne ord i en fortløbende oral meddele uden at det kan opdages.

  • #33   14. mar 2016 Så alt hvad medierne, TV, nettet indhenter af oplysninger, er manipuleret mod Imamer, Alis, er det det, du mener ??

    Disse afslørende dokumentar TV2 har lavet, viser bare vores debatter gennem årene er åbenlyst fakta, for det vi har frygtet, det er godt at få belyst, det viser også, at vi har et parallelsamfund, da SHARIA og ISLAM ikke kan skilles ad, det er blevet sagt på gaden i åben skærm af Junes Kock, så med det, er der sat punktum for dialog og integration.

    IMAER's ord er den altafgørende og endegyldig lov - og vi skal ikke gå ind for vold, undertrykkelse af kvinder, voldtægter, stening, mænd og kvinder har lige rettigheder i Danmark, det skal IMAERNE ikke lave om på.

    Vi skal hjælpe de muslimske kvinder til et bedre liv, det gør vi ikke ved at godkende IMAER's syn på, hvordan kvinder og børn skal undertrykkes og opdrages.


  • #36   14. mar 2016 Det, TV2 lavede, gavner ikke dialog og integration.jvf. Alis

    Og det mener du at disse imamer gør?

    Hvis manden siger at kvinden ikke må arbejde, så skal han adlydes.

    Kvinder må ikke arbejde sammen med mænd.

    Der bliver opfordret til ikke at have nogen personlig kontakt med vantro.

    Der bliver opfordret til ikke at gå til politiet, hvis kvinden bliver slået, for så vil det være hendes skyld hvis ægteskabet går istykker, ikke mindst hende der på den måde straffer manden 2 gange.

    En anden grund der også bliver nævnt for ikke at gå til politiet er for ikke at blive til grin overfor de vantro.

    Man lyver og snyder med tilskud til lokaler der skulle være 'integrationsfremmende' hyggelokaler, men i steder viser sig at være Koran-skoler af værste slags. Der må ikke klappes, synges, kommes med højlydte udbrud, for det er kun de 'vantro' der opfører sig sådan! Et ord fra arabisk som bliver brugt om afføring, bliver brugt i undervisningen om vantro!

    Der bliver opfordret til snyd og bedrag med sociale ydelser.

    smiley








  • #38   14. mar 2016 Først og fremmest, Alis, så bør det ikke være nødvendigt at skrive at det ikke gælder alle muslimer, for det er vist indlysende for alle.

    Nej, imamerne tilbyder ikke at gå i dialog, ihvertfald ikke reel dialog! Havde de gjort det, så havde de ikke alle som een fordømt Tv2, og samtidig nægtet at udtale sig om alle de ting, som er dybt problematiske i forhold til det danske samfund, og den måde som de i stedet burde opføre sig på.


  • #39   14. mar 2016 Jeg har et lille spørgsmål, er der nogen der kan forklare mig hvornår en mening i en debat bliver generaliserende, Hvis man har en fast tro på at de forhold man debatterer om er det man mener, er det så generaliserende. ja jeg spørger blot.

  • #40   14. mar 2016 #34

    Nu manipulerer du med hvad jeg siger, Jetset.

    Nej, jeg stiller dig spørgsmål, der er stor forskel.

    Faktisk så sidder jeg og leder efter den artikel, for jeg plejer, når jeg ser noget vigtigt, så at tage en PDF kopi så jeg kan finde det igen, men det har jeg vist ikke gjort denne gang. Eller også ligger den på en anden computer.


    Nu har du fundet det, kan jeg læse, og det gør slet ikke problemerne mindre og de pynter heller ikke på sagens kerne, om der er taget få ubetydelige ord ud, fakta er, at det KUN er Imamer der er lov - det er en undertrykt muslimsk kvinde, der skal spørge en Imam til råds i Danmark, den er langt ude - vi er i 2016.

    De skjulte optagelser fra TV2 var manipulerede, og det er jeg ikke i tvivl om. Den ene imam havde selv et bånd optaget over den forelæsning, han holdt. De dele, der havde givet det nøjagtige og noget mere nuancerede billede af de råd han gav, var klippet ud af TV2s udsendelse.


    Og TV2 var blevet orienteret om, at det ville blive båndet eller er det også skjult - iflg. de link, du har sat ind, så er der kun nogle ubetydelige nuancer i den tekst, hvis vi kan tror på den, meningen er den samme, og det er POINTEN.

    Islam fortolkes på mange forskellige måder af forskellige muslimer.


    Det gør den ikke mindre kvindeundertrykkende, vold, voldtægt, psykisk vold og vold mod børn er en hverdagsting, hvorfor er div. kvindecentre fyldt op med indvandrekvinder, der søger beskyttelse og hjælp ??, største delen af dem er indvandrekvinder og nogle er gået under jorden af frygt for at blive dræbt, fordi de bl.a. er blevet for danske.

    Der står også i den kristne bibel at utro kvinder skal stenes, men derfor tror vi jo ikke at alle kristne danskere de så går ind for det.

    Har du et kap. nr., men i hvilke århundrede fandt det sted i Danmark, jeg mindes ikke, jeg nogensinde har læst om det.

    Nu har jeg ikke indtryk af at muslimske kvinder har det så dårligt, men hvis man vil hjælpe dem, skal man da først og fremmest tage udgangspumkt i hvad de selv mener, og hvad de ønsker hjælp til.


    Fantastisk, at du kan skrive sådan og du er en medsøster. Hvorfor tror du, de søger til div,. krisecentre og går under jorden - det er ikke muligt for dem at blive skilt MUSLIMSK, det burde du da vide, eller også vil du helst ikke vide det.

    Din opfattelse af at danske kvinder skulle have det perfekt er noget entydig vil jeg nok sige. Mange af dem er også udsat for vold og undertrykkelse. Hvad med at starte med at luge i vores egen baghave?

    Alis, hvor giver jeg udtryk for, at danske kvinder skulle have det perfekt, ingen steder, det er din egen opfattelse af mig. Og ja, der er også vold og undertrykkelse i de danske hjem, men det er bare på en anden måde, men fordi der er det i danske hjem, så har vi ingen ret til at give udtryk for, at vi på ingen måde skal have parallelsamfund med SHARIA og ISLAM, det er straks en meget mere alvorlig sag, vi på ingen måder skal have i Danmark.

    Noget, der undrer mig, og som jeg ikke kan finde svar på, er hvorfor man hetzer sådan imod muslimer? De er ikke værre end andre mennesker. De er sandsynligvis en tilsvarende blanding af godt og skidt. Måske du kan svare mig på den mærkelige besættelse og trang til at jorde muslimer. Den vinder også frem i USA, og eftersom der kommer mange nu som flygtninge, så kan det blive rigtigt alvorligt, hvis vi skal til at have regulære raceuroligheder.

    Vi "hetzer" ikke mere end de selv beder om, og jeg vil bestemt ikke kalde det en hetz - men nutidens værste pestilens på alle mulige måder, jeg kan slet ikke se noget positivt i alt det, vi har været igennem de sidste 40 år, det er kun blevet værre og værre.

    Det er ikke Danmarks skyld, at de ikke er blevet integreret, det er deres egen skyld, der er flere der har trådt frem fra de muslimske miljøer og fortalt offentligheden, hvad de har været igennem af grusomheder i de muslimske miljøer, nogle har skrevet bøger om det, mange af dem kan ikke dansk, de er heller ikke interesseret.

    De har et ansvar for eget liv - det kan aldrig blive Danmarks problem.


  • #41   14. mar 2016 Alis er en muslimsk muldvarp der er plantet på Baboom, indse det dog.

    Jeg har før foreslået hende at tage hjem, men hun er her søreme stadig. smiley


  • #43   14. mar 2016 smiley Sikke noget vås.

  • #44   14. mar 2016 Chris.

    Man kan ikke konversere med konvertitter.

    Utroligt Alis ikke har fået dækket sine lokker med et tørklæde endnu.....

    Kommer dog nok.


  • #46   14. mar 2016 Alis.

    Noget snot at fyre af, du kan ytre dig alt det du vil, det anfægter jeg ikke.

    Men respekt for det du skriver?

    ALDRIG!!!

    Din ret ligger som jeg læser det, i baglommen på en muslim.

    Du hader jo danskerne.


  • #47   14. mar 2016 #42

    Det er ikke nogle få ubetydelige fakta, der er taget ud, det fordrejer hele meningen.

    Det er jeg ikke enig med dig i, det giver klare meninger nok, til at kunne forstå, hvad der foregår hos de Imamer, der dyrker deres Lovreligion.

    Og så har vi da frigørelse i Danmark, danske kvinder kan få en sagsbehandler til enhver tid og hjælp i Krisecentre og masser af netværk har vi også, lad nu være med at sammenligne med muslimske kvinder og deres manglende rettigheder, undertrykkelse, de skal hjælpes ud af deres voldelige forhold og flere og flere får heldigvis øjnene op for, hvad det er for et "fængsel" de er fanget i. Det er en god udvikling, der er ved at ske, for de muslimske kvinder.


    "Det gør den ikke mindre kvindeundertrykkende, vold, voldtægt, psykisk vold og vold mod børn er en hverdagsting," jfr. jetset.

    Det er en påstand, og den godtager jeg ikke. Jeg vil meget gerne høre hvad de muslimske kvinder selv mener. For nylig var kronprinseparret i Saudiarabien og mødte selverhvervende kvinder, som ikke følte sig undertrykt. jfr. Alis.

    Nej, Alis, det er ikke en påstand, det er fakta i deres kultur er kvindeundertrykkelse en naturlig ting ligesom det også er en naturlig ting at slå børn, det er der blevet skrevet bøger om, det er der blevet lavet film om og så er jeg privat indsigt. Og ja, selvfølgelig giver de ikke udtryk for undertrykkelse i offentlig regi, det er helt klart, men du er ikke så blåøjet, at du tror på den, vel ??

    Er man en dårlig medsøster hvis man forsvarer muslimske og alle andre kvinders selvstændighed?

    Nej, det synes jeg heller ikke du gør, tværtimod så forsvarer du Imamerne, så jeg krummer tær - hvordan mon du ville have det, hvis du skulle sidde og fortælle, hvordan dit ægteskab var med vold, voldtægt og dit største ønske var at blive skilt - det er da noget af det mest ydmygende, jeg har været vidne til, det er ikke muligt at blive skilt islamsk, du kan blive det juridisk på dansk, men det er slet ikke nok for en muslimsk kvinde, hvis MANDEN ikke vil.

    Hvad gør du f.eks. for flygtningekvinders ret til at få deres børn til Danmark?

    Jeg kan slet ikke forstå som mor, hvordan man kan forlade sine børn, jeg kan heller ikke forstå, hvordan man i en krigssituation kan finde på at sætte børn til verden - jeg synes det er slapt, og det handler om at tage ansvar for eget liv, hvad skal disse flygtningekvinder, de er jo flygtet fra Tyrkiet, hvor der ikke er krig - men det er bare ikke lige så godt, som at flygte til Danmark, hvor man kan få meget mere end et telt - når man kan forlader sine børn ...., så mangler jeg ord.

    Men hvad nu så hvis det gode og retfærdige danske retssystem fratager hende hendes opholdstilladelse og beder hende returnere til sit hjemland?

    Ja, men vi har en lovgivning, som vi skal forholde os til, og denne lovgivning er ikke lavet på hele verdens præmisser, men det er jo ikke dem, som er flest af, det er jo de muslimske kvinder, der har fået opholdstilladelse forlængst og deres voksne børn.

    Det er mit indtryk, at en del af de muslimske kvinder, der kommer i krisecentrene er blevet lokket til Danmark under falske forudsætninger og solgt til bordeller og misbrugt og mishandlet af danske mænd.

    Hold nu op, Alis - kommer der så mange muslimske kvinder til Danmark, det er jo de handlede kvinder, du der har i tankerne, skal vi ikke forholde os til de herboende muslimer.

    Jeg forstår ikke den mani du har for at fremstille muslimske mænd som værre end andre?

    Joda, de har et helt andet kvindesyn, kvinder er ikke mennesker, kvinder er 2. rangs, der skal adlyde og gøre, som manden befaler, der gik ikke hos mig.

    Og mht integrationen, så har Danmark slet ikke noget at være flov over ift manglende integration, de er blevet taget godt imod, de har fået i pose og sæk og dem som ville, blev integreret og dem som ikke vil, bliver det ikke, så enkelte er det.

    Vi har lige fået det bekræftet for åben skærm, hvilket jeg synes er godt og befriende.










  • #48   14. mar 2016 Vælg Islam kære muslimer og stig ikke ombord på demokratiets synkende skude. Det er blot en af Hizb ut-Tahrirs løbesedler.

    Måske var det værd at overveje diktatur - for den forening spreder kun gift - men lever i allerhøjeste grad på demokratiets frie ret til at sende uhyggelige løbesedler ud, de opfordre også drab på jøder smiley smiley smiley

    http://www.hizb-ut-tahrir.dk/content.php?contentid=673&caller=http://hizb-ut-tahrir.dk/content.php?contentid=645&caller=http://hizb-ut-tahrir.dk/content.php?contentid=673&caller=http://hizb-ut-tahrir.dk/category.php?menuid=9


  • #50   15. mar 2016 Men når det, der sker i nogle få og yderligtgående miljøer det først fejlfortolkes og derefter gøres til repræsentativt for hele den muslimske verden i Danmark, så reagerer jeg, for det er ikke korrekt.

    Hvordan kan du være så skråsikker, kommer du i de miljøer og har du også haft en mikrofon der ?? - Der er en hel klar grund til, at TV2 ikke vil stå skoleret i denne her forbindelse, mon ikke det betyder, at der er ren mel i posen, jeg synes det er positivt, at der har været skjult kamera, det er desværre nødvendig i disse miljøer.

    Og så kan jeg forstå, Alis, at du godt kan forstå de mødre, der kan forlade deres børn - med den begrundelse, at de kan risikere at drukne i Middelhavet, det kan mødrene vel også, så ....., ville det så ikke være bedst, at de kunne drukne sammen, det mener jeg 100%. Og de børn, der har mistet livet i Middelhavet er under 5 år er mit indtryk. Der er blevet født over 300.000 børn under den borgerkrig, som nu har varet i 5 år, så det er da en smule, og nej ikke alt er planlagt ved familieforøgelse, men jeg synes det er sløseri, der er jo ingen udsigt til en god tilværelse under sådanne omstændigheder. Igen tag' ansvar for eget liv. Hvorfor skal de have så mange børn, du ser børn over alt og det er mindreårige børn, det er helt vildt, så mange børn de har.

    "Human Trafficing" - det er en anden debat, som ikke passer til tråden her.

    Det er nok først næste generation, der er vokset op med sproget, der kan klare det.
    Der er ikke gjort nær nok for at sørge for at der var en plads til kvinderne fra førstegenerationsinvandrere eller flygtninge. Og nu kommer der flere flygtninge.


    Heldigvis, de yngre muslimske kvinder finder sig heldigvis i mindre og mindre, det synes jeg er så positivt, de skal ikke finde sig i deres autoritære muslimske ægtemænd, der tror, de ejer dem.

    Og hold så op med at sige, der ikke er gjort nært nok, disse familier ønsker ikke integration, forstå det nu, nogen har jo været her i 30-40 år og kan stadigvæk ikke dansk, de er ikke interesseret, hvor svært er det at forstå. De har fået masser af tilbud, men de vil ikke tage imod, og det kan aldrig blive Danmarks skyld, hvad er de her for.


  • #51   15. mar 2016 En ting som jeg ikke forstår er, hvordan kan man lade være med at diskutere børnene, der bliver i udsendelsen sagt at hvis ikke de vil bede skal man slå dem, Hvem er enig i det, jeg er ihvertfald stor modstander af at slå på børn, men der er så nogen der kan finde undskyldning for alt hvad muslimer foretager sig, Virkeligt Udsøgt Holdning.

  • #52   15. mar 2016 Det forstår jeg heller ikke, men det er ikke ualmindeligt i den kultur, flere har trådt frem og fortalt, hvordan de er blevet gennembanket hele deres opvækst og ingen greb ind, de har gået i børnehave, skole, utroligt, det er ikke så svært at se, når børn mistrives smiley

    Men nogen af de yngre muslimer har skrevet bøger og deres elendige opvækst. Sort hul er der bl.a. en der hedder, husker ikke skribentens navn, men noget med Muhamed et eller andet, den tror jeg, at jeg gerne vil læse.


  • #53   16. mar 2016 Det som jeg især lagde mærke til, da omtalen omkring afstraffelse af børn, var det 'henrivende' rendestenssprog som en imam brugte.

    Han sagde: 'Man må selvfølgelig ikke ta' en kniv og nakke eller choppe barnet!'



  • #54   16. mar 2016 Ja, der var jeg ved at få kaffen galt i halsen smiley smiley smiley

    http://nyheder.tv2.dk/politik/2016-03-14-de-31-imamer-burde-stille-sig-selv-et-vigtigt-spoergsmaal


  • #56   16. mar 2016 Godnat Ole..... Undskyld jeg mener Alis.....

  • #57   17. mar 2016 #55 - når jeg læser dette link, så kan jeg godt se, det er som skrevet af dig.

Kommentér på:
Hizb ut-Tahrir

Annonce