{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Splittelse {{forumTopicSubject}}

Imens man i den tyske regering er splittet vedrørende indvandre politikken, så får man lige den nyhed fra indenrigsministeren Horst Seehofer: Islam høre ikke til i Tyskland.

For mit vedkommende høre det ikke til nogen steder i EU men nu har vi jo religionsfrihed og derfor kan det ikke forbydes andet at selve islam omdefineres.

Islam er for mig ikke en religion men en hadefuld ideologi overfor alle andre end muslimer.

Den type "religion" fik vi fjernet under reformationen hvor man stækkede kirken magt så den ikke mere var en 3 enighed men udelukkende kun religiøs og på ingen måde kunne lave love, udøve love.

Den 3 enighed er så samlet i islam som mange praktisere ud fra imamers fortolkning -

//citat
Seehofer understregede ved samme lejlighed, at muslimer, der allerede bor i Tyskland, »selvfølgelig« hører til i landet. »Mit budskab lyder: Muslimer må leve med os, ikke ved siden af os eller imod os. For at opnå det har vi brug for gensidig forståelse og hensyntagen. Det opnår man kun, hvis man taler med hinanden,« sagde Seehofer til BILD.
//citat slut

I Sverige vil hoteller ikke lægge rum til et politisk parti som punkt er at stramme indvandre politikken. Så man var nød til at afholde det i København på Radison som absolut ikke delte de begrundelser svenske hoteller havde. Flot af Radison - men de demonstranter som stod foran Radison brugte Trustpilot til at nedgøre hotellet med ordene.... nazihotel, beskidte toiletter, osv...de bedømmelser er så senere fjernet fra Trustpilot.

I Tysklands regering er der også forskellige meninger om hvordan indvandre politikken skal være -

Merkel går i rette med Horst Seehofer og siger at islam er en del af Tyskland på lige fod med kristendommen og Jødedommen. Wir shaffen das - ja det kan man sige da hun har lukket 4,5 muslimer ind i Tyskland og stadig ønsker at ladeporten skal stå åben - på trods af et nylig salafistisk angreb blev afværget.

I Danmark har man altid "skudt" på DF som indvandre fjendtlig parti, men S er så begynd at føre samme politik ifølge Mette Frederiksen som vil stramme indvandre politikken endnu mere, og bruge de penge på de ældre osv....Hun lover guld og grønne skove og i hendes regnebog kan man bruge samme krone flere gange.

Borgen blev så brugt som bedeplads i Fredags, som jeg er dybt uenig i at tillade og så lige arrangeret af Hizb ut-Tahrir som mål har at genoprette den islamiske levemåde overalt. Så for mig at se var det en magt demonstration fra deres side at bruge vores demokrati til religiøst formål.

Tidligere var der også en fredags bøn hvor aktivister smed gylle over hele pladsen - så fredagsbønnen måtte udsættes indtil det blev fjernet. Jeg griner over den happining - som protest mod religiøse arrangementer foran "højborgen"

Men jeg forstår godt de politiske partier i forskellige lande begynder at råbe i gevær, set i lyset af den tiltagende vold, attentater, No Go zoner, hele småbyer som er muslimske - parallel samfund, Modvilje mod at lære dansk, modvilje mod at sende konen i arbejde, uddannelse som endnu mere fjerner dem fra det danske samfund.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Splittelse
  • #1   23. mar 2019 Ja den er tier sammentygger jeg syntes stadigt at folk der er fredlige altid er velkommen resten skal bare ud smiley

  • #2   23. mar 2019 Rettelse 4,5 er 4,5 millioner.

    En anselig størrelse som afgjort politisk kan gøre en forskel i Tyskland.

    I Bayern har en tysk dommer bestemt at alle kors og religiøse tegn skal fjernes fra retssale....samtidig kan muslimer skilte med deres tro i retssale enten via klædning eller tøj med tekst fra koranen. Det er en dum vej at gå og giver endnu mere ammo til muslimer om at de må men vi må ikke.

    Det mest besynderlige er at dommeren mener at kors som hænger i retssale er et udtryk for kristendommen - så man er lidt i tvivl om dommeren har røget lidt sjov tobak.


  • #4   23. mar 2019 Annella

    Det burde da være klart for alle at et demokrati står over det religiøse - eller er den afghaner småt begavet siden det skal pointeres.?


  • #5   24. mar 2019 Det er sku paradoksalt at jo mere islam breder sig udover Vesteuropa jo mere distancerer vi os fra vores egen religion og nationalitet smiley
    Det burde i sagens natur være lige omvendt at når man føler sig truet finder man sammen om de fælles værdier vi er vokset op under smiley
    Desværre er det kun Østeuropa der har fundet melodien smiley


  • #6   24. mar 2019 Cody

    Og min tanke, det samme er sket i Italien, hvor en domstol har vedtaget at alle kors i klasseværelser skal fjernes af hensyn til ikke kristne..(2009)

    (2011) en domstol tillader krusifikser for det krænker ikke menneskeretten.

    Så må vi vente på at nogen føler sig krænket over det.


  • #7   24. mar 2019 Cody N jeg er nu stadigt kristen til min død smiley

  • #8   24. mar 2019 Jeg er nu stadig medlem af folkekirken, måske er jeg naiv, men jeg tror det er vores sidste værn mod Islam. - Så må katolikker og protestanter slå sig sammen.

Kommentér på:
Splittelse

Annonce