{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Er der noget, du er utilfreds med, så rejs ... {{forumTopicSubject}}

De tyskere, der er imod masseindvandringen, får at vide, at “det står dem frit for at forlade landet".



Asylansøgere fra Afrika, Asien og Mellemøsten strømmer fortsat ind i Tyskland i et rekord stort antal, trods frostgrader og sne.



Mere end 180.000 migranter ankom i løbet af de første tre uger af november, på vej til at overgå oktober måneds rekord på 181.000 rapporterede migranter.



Med nu 300 nyankomne i timen forventes Tyskland at modtage mere end én million asylansøgere i 2015 og mindst lige så mange i 2016. Udmøntet i familiesammenføringer kan det faktiske antal migranter komme til at overstige 10 millioner, og der er dem, der mener, at Tysklands muslimske befolkning er på vej til at blive næsten firedoblet til forbløffende 20 millioner i 2020.



De tyske vælgere er ved at få øjnene op for de faktiske omkostninger — økonomisk, socialt og på anden vis — ved migrationskrisen, men de har tilsyneladende ikke meget at skulle have sagt vedrørende deres lands fremtidige retning. Ifølge Walter Lübcke, distriktsformand i Kassel, en by i delstaten Hesse, står det borgere, som er uenige i regeringens åben-dør immigrationspolitik, “frit for at forlade Tyskland.”

http://denkorteavis.dk/2015/om-tyskere-der-er-imod-massemigrationen-det-star-dem-frit-for-at-forlade-landet/

Hvornår vågner EU op, så gør for fanden noget ved det, i snakker og snakker - er der ingen grænser, hvornår er nok NOK ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der noget, du er utilfreds med, så rejs ...
  • #1   3. dec 2015 Vi må hellere sætte hegn omkring vores hus i god tid, der er ikke langt fra Tyskland til Dk.

  • #2   3. dec 2015 Det er vist noget vi må vænne os til. Folk der lever i nød og elendighed sqamtidig med at de via TV og internet kan se hvordan vi lever i luksus, vil altid søge at få det bedre - på hvilken måde det skal være.
    Det kan hverken grænsebomme eller lovgivning dæmme op for.
    Verden er i skred


  • #5   3. dec 2015 Og det vil ingenting forandre. Flygtningene kommer alligevel.!!

  • #6   3. dec 2015 Jeg "flygter" til Portugal om få år håber at de tager pænt imod mig nu hvor jeg får en ny skattefar.

    Det gode ved Portugal er at ingen som kommer ind får en krone i hjælp men er henvist til at være selvforsørgende som gør at det nok ikke er eftertragtet at dumpe ind som flygtning, migrant.

    Kriminaliteten er lav speciel i Porto hvor jeg har min lejlighed. Men stadig skal man lige være opmærksom imod tasketyve og lommetyve i turist områderne men det der nok generelt overalt i EU.


  • #7   3. dec 2015 Hvis Eu lande gør det til lov at alle skal være selvforsørgende så vil man dreje af ved den tyske grænse eller de andre grænser.

    Luk kassen og man lukker for indvandring uden at sætte bomme op eller paskontrol.


  • #8   3. dec 2015 Hvis Eu lande gør det til lov at alle skal være selvforsørgende så vil man dreje af ved den tyske grænse eller de andre grænser.

    Luk kassen og man lukker for indvandring uden at sætte bomme op eller paskontrol.


  • #10   3. dec 2015 O.S

    Jeg har heller ikke den store indsigt i det politiske i Portugal bare at som jeg skriver at min vinven som bor i Portugal siger at ingen får noget hjælp, hverken flygtninge eller migranter...

    De kan så også have nogle forbehold som Danmark som netop gør at de kan afvise økonomisk hjælp.


  • #11   3. dec 2015 Polysl, det er jo netop også derfor, at de flygter nordpå, fordi de ved, at vi står på hovedet for dem.

    Men, nu er der ikke så lang tid til, at Tyskland er datid, det bliver til Syriskland, de skal nok overtage, og vi får et gade billede af, at alle kvinder går med tørklæde og alle mændene har sort fuldskæg, de skal nok få opfyldt deres ønsker.


  • #12   3. dec 2015 Jetset

    Så bliver det svært at handle bajere "S"


  • #13   3. dec 2015 Ja, det må vi finde os i, men sådan bliver det, Tyskland, Europas største land bliver overdraget til daværende syriske statsborgere, bliver omdøbt til Syriskland, og de tyskere, der er utilfreds med landets migrant politik, kan bare rejse, sådan er livet smiley smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #14   4. dec 2015 Det er ikke mere et spørgsmål om hvornår EU vågner op, for det løb ER kørt.

    Eu blev til for at få et bedre/hurtigere erhvervsmæssigt flow mellem landene, men også for at udgå krig og stridigheder landene imellem.

    Nu har EU-magtelite istedet åbnet portene direkte til hjertet, for en masse krigeriske mennesker/ nationaliteter, UDEN styr på registrering af nogen art, og derfor vil EU på den måde tilintetgøre sig selv.

    EU's magt, er forrædere mod deres egne befolkninger, som de ikke har evnet at beskytte i tide, ikke har villet lytte til, ikke vist hverken god dømmekraft eller handlekraft overfor.



  • #15   4. dec 2015 Det er kort og godt sådan det er, Cris og jeg er sikker på, at der er mange der deler den opfattelse og mening. Godt sagt på få linier.

Kommentér på:
Er der noget, du er utilfreds med, så rejs ...

Annonce