{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

Noget er galt {{forumTopicSubject}}

Hver år skal man læse om at når studentervogne køre ud i ghetto områder så bliver de overfaldet med æg, madolie, vand balloner - de værste områder kommer studentervogne ikke som indskrevet i kontrakten med vognmanden.

Hvorfor må danske unge ikke fejre studenterhuen?

Er det fordi at dem som kaster med deres lort har en så lav IQ at de ikke engang kan bestå en 1 klasse? når de ikke en gang om året kan kaste mod studentervognene så går det ud over busser, hjemmehjælpere, politi, ambulance, brandbiler. Postbude.

Hvad er det for en syg generation som vokser op i de ghetto områder?

I mine unge dage gik man bare udenfor og klarede det problem med den som man er i totterne med - og så var det overstået. Man gik ikke ud på gaden og knaldede uskyldige ned. Dvs. man var opdraget i de fleste tilfælde.

I dag er alle potentielle ofre - for det er os der bestemmer og i har bare at føje os ellers så køre vi sindssygt, banker uskyldige, overfalder uskyldige, røver uskyldige.

Hvis vi havde en våbenlov som USA, så ville man ikke engang kunne gå udenfor en dør uden at blive skudt - sprængt i luften.

Hvor skal man starte?

Man kunne begynde med forældre som åbenbart ikke har styr på deres avl. Deres interesse er åbenbart en helt anden - og lader deres avl opdrage sig selv. Samfundet skal ikke opdrage deres yngel, de har travlt med at sørge for at gældende lov overholdes.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Noget er galt
  • #2   30. jun 2021 Kender du Google? det er den farvet tekst hvor der står Google på Google's forside.

    https://www.tv2lorry.dk/tv2dk/studentervogne-angrebet-med-aeg-maatte-flygte-ud-af-boligomraade


  • #3   30. jun 2021 Polysl jeg har læst om det og det er grotesk at de ikke kan få lov til at nyde den fest smiley

  • #6   30. jun 2021 Jeg skriver ikke noget som helst om muslimer - det må stå for din egen regning. Ser du virkelig muslimer i alting? For så vil jeg anbefale at du skifter læge.

  • #8   30. jun 2021 Er det kun muslimer som bor i ghettoer?

    Er sandheden ikke at du ser muslimer hver gang jeg skriver indlæg?


  • #10   30. jun 2021 #9 Alis

    //citat
    Studentervogne angrebet med æg - måtte flygte ud af boligområde
    //citat slurt Lorry

    Når man er i et boligområde - så er man inde i området og ikke udenfor - ellers kan man ikke flygte ud af et område.

    Nej jeg associerer ikke ghettoer med muslimer, heller ikke grønlændere dengang de var der, de blev hurtigt verfet ud af andre beboere, samt jøder.

    Men du er jo helt blank overfor alle de overfald på studentervogne - når man læser flere steder så er beskrivelsen af mellemøstlig udseende. Kan det være nogle som kommer fra Hellerup og hænger ud i ghetto parker for lige at sætte fut i tingene?


  • #11   1. jul 2021 Det er ikke sjovt mere at skrive om ghettoer, for alis hopper på den hver gang og mene at jeg skriver om muslimer. Hun tror også fra sit kældervindue at alle muslimer bor i ghettoer.

    Det er som den her lille film på youtube " et racistisk ægtepar" hvor konen siger: alle muslimer lyver og stjæler det er videnskabeligt bevist"

    https://www.youtube.com/watch?v=vMkoPlTlK9w


  • #12   1. jul 2021 De må ikke fejre studenterhuen, fordi de drikker alkohol og begår hor, så skal de straffes med æg og det, som er værre smiley - det er godt nok kedelige oplevelser, for hver gang jeg læser om kedelige hændelser, tager jeg mere og mere afstand.

    Jeg var ved at køre en sorthåret ned i går, han gik overfor rødt, jeg sad på "hornet" og han blev så forskrækket, at han gjorde ikke noget, men jeg pegede på trafiklyset, han så rystet ud smiley - han kunne ihvertfald være glad for min hurtige reaktion, for det var tæt på en påkørsel smiley smiley smiley


  • #13   1. jul 2021 Jetset

    Jeg gør som det racistiske ægtepar på Youtube - presser dem ned i asfalten. Hvis der er et hul i vejen der kan fyldes så er det en win win. smiley


  • #15   1. jul 2021 Alis, det er ikke kotume, at der bliver kastet med æg + div. andre ting, men det er nærliggende at tro, jvfr Vestegnen, det skulle være en bestemt gruppe, som er ret primitive.

  • #17   1. jul 2021 Og tænk engang, Alis, denne mulighed har han fået i vores vidunderlige land, HUSK !! - at være taknemmelig, det bliver du ikke mindre af.

  • #19   1. jul 2021 Nej, selvfølgelig er du ikke taknemmelig, det vidste jeg godt - men det havde aldrig sket, hvis de var blevet afvist, men skolegang betalt af Danmark, kan du vel godt være taknemmelig for, men sådan en tankegang har du nok ikke.

Kommentér på:
Noget er galt

Annonce