{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.693 visninger | Oprettet:

Danmark og vores gode ret til "ytringsfrihed" {{forumTopicSubject}}

Hvor mange går m ed livvagter, fordi de har kritiseret kommunismen ?? Hvor mange går med livvagter, fordi de har kritiseret kristendommen ?? Hvor mange går med livvagter fordi de har kritiseret Kongehuset ?? Hvor mange går med livvagter, for de har kritiseret Statsministeren ?? Hvor mange går med livvagter, fordi de har kritiseret Islam ?? Det eneste, der i år 2015 springer i øjnene er Islam.

Ja, kritiserer vi Islam i DK, så er fanden løs, og så kan vi spørge os selv, hvem der bliver nød til at have livvagter, der har vi et par stk af danske politiker, der har livvagter, fordi de har ytret sig kritisk om Islam, så du kan ytre dig frit om alt muligt undtagen Islam, gør du det, så er du bare den største racist.

Det er til eftertanke - og hvorfor finder vi os i disse beskyldninger, er det fordi vi er bange, dovne eller er der en helt anden begrundelse ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danmark og vores gode ret til "ytringsfrihed"
  • #1   10. maj 2015 Jeg er så enig.

    Det er alle de forbandede konventioners skyld, som er blevet vedtaget i en tid hvor verden så helt anderledes ud.
    Nu skal vi efterleve det lort, som er blevet vedtaget i oldtiden.

    Tillad mig lige at stille et spørgsmål som ikke har noget med emnet at gøre, men er der andre end mig der har problemer med at scrole på siderne herinde.


  • #2   10. maj 2015 Ja, det har jeg nogle gange, jeg fornemmer også, at siden er lidt langsom.

    Jamen, det er vel bare at gå ud af de konventioner, vi kan da ikke bruge dem til en skid - forældede konventioner skal brændes og så må vi have nogen nutidige.


  • #6   11. maj 2015 Lubas C - du kan ikke se pointen i mit indlæg. Pointen er, at det er skræmmende at vi ikke må have en holdning om Islam uden, vi bliver kaldt racister og skal have livvagter. Hvad synes du er det ??

    Der er ingen, der har nævnt, at de ikke må have deres religion, det er indtil videre kun dig, der nævner det.


  • #7   11. maj 2015 #4 - det skal du gå til Support om at kunne se, hvem der opretter Forumindlæg. Og mig bekendt, kan vi heldigvis blokere dem, som vi ikke ønsker, det er en super ting.

  • #9   11. maj 2015 Lubas, vil du benægte, at vi i DK ikke behøver livvagter ?? - vi har politikere, som har ytret sig kritisk om Islam og efterfølgende blev de nød til at have livvagter.

    Og her ryger du lige i med begge ben, fordi jeg har oprettet dette emne om "ytringsfrihed" så er jeg fremmedfjensk, det er godt nok for meget.


  • #11   11. maj 2015 Den har jeg set, og hvad konkret er der ift at vi ikke må ytre os kritisk om Islam, vi er altså i DK og der må vi kritisere alt, hvis vi vil undtagen Islam. Men jeg kan skrive 100 indlæg til dig, du vil bare ikke se det, eller også så kan du ikke se det. Du må have nogle virkelige gode argumenter for, hvorfor vi ikke kan kritisere Islam uden vi bliver beskyldt for at være fremmedfjendske og racister, det er slidte gloser.

    Og så er det ikke kun et par enkelte ballademagere, det er generelt verden over.


  • #13   11. maj 2015 Nææh - det er også OK - men det kunne være, du kunne ændre mit syn, hvis du altså havde nogle virkelige gode argumenter smiley

  • #15   11. maj 2015 lubas respekt for din mening men problemet med Islam er at få faktisk kan gøre en stor forskel.

    Det var også få som fik jaget jøder ud af Malmø.
    Det var også få som brændte dele af Paris af.

    De få har magten da de bruger frygten til afpresning af hvad man skriver i Svenske aviser - i Hollanske aviser Franske aviser,. Og det er fordi de kan finde millioner af sympatisører både i landet og udenom.

    Vi har set klager over at grisekød og lammekød i samme montre i England
    Vi har set af lægestuderende ikke vil uddele graviditets forbyggende midler
    Vi har set at en ansat ved Tesco supermarkedet ikke vil køre grisekød eller andet som er imod hans tro igennem båndet under Ramadan.

    Alle de sager hober sig op og kigger man på fællesnævneren så er det folk med tro på Islam.

    Nu er jeg ikke speciel fremmedfjensk da da har rejst meget i Mellemøsten som:

    Irak
    Iran
    Libanon
    Israel
    Ægypten
    Dubai
    Men jeg planlægger ikke attentater fordi de skriver negativt om Danmark eller omkring kristne.- faktisk trækker jeg bare på smilebåndet men skal man se svineri så er det fra Iran og Irak og Ægypten hvor jøder får en omgang i dagens avis hver dag.

    >Man snakker om at Danskere er intolerante men vi tager vores læs og endda krigs forbrydere som lever på tålt ophold.

    Sverige har været så tolerante overfor flygtninge at flere er blevet intolerante blandt dem man har taget til sig at hele bydele er affolket af jøder som i mange år har levet i fred i Sverige og har måtte flytte ud på landet eller til Israel.

    Svenske aviser tør ikke skrive som det er at det er en muslim af mellemøstlig herkomst som lige voldtog en del kvinder for så er man jo fremmedfjendsk og racist.

    Igen hober fællesnævneren sig op og det er ikke bare enkelt stående tilfælde men mange sager i flere lande. Det er få siger man men 1 stemme kan jo afgøre hvem der bliver statsminister - bare som en pointe......


  • #17   11. maj 2015 ronald

    Jeg gider fordi alle har deres stemme i min verden.


  • #18   11. maj 2015 Og så er det OK, Polysl, at når vi ytre os om Islam, at vi så bliver nød til at have livvagter i DK, vi kan også ytre os kritisk om jøder, uden at der sker det store, men alle har sq da ikke deres stemme uden at risikere deres liv, når det handler om Islam.

  • #20   11. maj 2015 Ja, at i gider.....

    I skal se... Lubas bedste venner er sikkert meget mørke i huden.

    Desværre er der mange unge danske piger, der ikke kan sige nej til disse forbryderes mørke øjne, og hellere end gerne lader sig pisse på, helt bogstaveligt.

    Det er sørgeligt, men studenterhuerne trykke ikke den danske ungdom nævneværdigt, de behøver ikke engang at kunne læse mere.



  • #21   11. maj 2015 Ps.

    Ved i hvad det morsomme er?

    Flere af os har den alder, hvor vi kan være skide ligeglade..... Og hvorfor er vi så ikke bare det, og lader en som Lubas og hendes børn sejle i suppedasen?

    I bund og grund er det jo ikke os der skal kæmpe imod, når vores "børn" er pisse ligeglade, og elsker disse muslimer.
    Jamen så giv dem da landet med det samme!!!


  • #24   11. maj 2015 Jeg har heldigvis 2 drenge - og ja, de har også deres mening om de unge kvinder på deres alder og deres falden på knæ, de opretter nok tråde, hvor de erkender, at de er blevet klogere smiley

  • #26   11. maj 2015 Ja, jeg har da tænkt meget over, hvis det var min datter, der kom hjem og sagde, nu er jeg konverteret til ISLAM, det vil aldrig ske for mine drenge, men Polysl ville nok ikke have noget imod det smiley

  • #27   11. maj 2015 Så havde jeg ingen datter mere.

  • #28   11. maj 2015 Ja, og det ville også være den værste ulykke for mig - men jeg har det også sådan, at vi nok bliver nød til at "elske" det vores børn kommer hjem med, men jeg tror nu også, jeg har nogen grænser, jeg ved ikke hvor glad jeg ville være, hvis jeg fik en svigerdatter fra Mørkeland.

    Men drengene kan bedre komme ud af det end pigerne smiley


  • #29   11. maj 2015 Hvis min søn giftede sig med en muslimsk pige, ville jeg se det som hævn, og fryde min røv i laser.

  • #31   11. maj 2015 Ja, jeg ved selvfølgelig ikke, hvad der vil ske for mine 2 drenge - jeg synes ikke de unge mennesker har så travlt med at finde den eneste ene, men hvad ved jeg, jeg skal ikke spørge så meget ... smiley smiley - men venter da spændt, må se, hvor meget jeg har præget dem, hi hi smiley

  • #32   11. maj 2015 Jeg siger så bare, at hvis jeg var født som kvinde, var jeg også blevet lesbisk..

    Libbiiieeeee........ smiley


  • #35   11. maj 2015 Lubas.

    Desværre skriver du....

    Jamen tag en tur til Nørrebro, jeg er sikker på du meget hurtigt får nogle udenlandske drenge til at hygge om dig, god fornøjelse.


  • #38   11. maj 2015 Hvor er du nøjsom.

    Men du må gerne ytre dig om alt muligt nede i byen, undtagen Islam slam slam ... smiley smiley


  • #40   11. maj 2015 jetset
    Det er også det jeg skriver at få kan gøre den store forskel og frygt er målet til at lukke kæften i et demokratisk land.

    Hvis man stod i Vollsmose i Odense og proklamerede at islam er for hjernevaskede idioter så fik jeg også brug for livvagter.


Kommentér på:
Danmark og vores gode ret til "ytringsfrihed"

Annonce