{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo på halsen!!
  • #1   15. jan 2009 jeg syns det er en sag man selv bestemmer.
    nogle kan lide det, andre kan ikke

• #2   15. jan 2009 Jeg synes, at det må folk helt selv om smiley

• #4   15. jan 2009 Held og lykke med at blive lukket und de forskellige steder smiley
    Ang holdning. Det er jo din beslutning, Selv er jeg ikke til tatoos smiley Men op med nogle billeder af den smiley

• #5   15. jan 2009 Ja, selvfølgelig jeg gir da heller ikke en fuck, med hvad folk syntes, men det ser jo en smule voldsomt ud, så ville lige høre de generelle meninger, kan tilgengæld, fortælle de flestepiger syntes det ser enormt fedt ud smiley

• #6   15. jan 2009 Jaa det kommer jo ogås lidt an på hvad man vil med sig liv, for folk vil se anderledes på en der er tatoveret op af halsen end de vil på en uden.

Men syntes personligt at det ser lige så dumt ud som tribal tatoveringer, men vi er jo alle forskellige.

• h3y !
    h3y ! Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 31
    #8   15. jan 2009 jeg fik også lavet en på halsen i sidste måned.. det ser fedt ud smiley

• #9   15. jan 2009 Jeg har forresten selv 8 tusser så det er ikke fordi jeg er afholdsmand på det punkt selv.

Kræmmer-willy E >> Jaa måske pigerne, men nu er vi jo også nogle der hellere vil have en kvinde...hehe

• #10   15. jan 2009 jeg synes det kan se fedt ud...
    ville også godt selv, men vil gerne have en fast arbejdsplads hvor man ikke kan undværes, for har hørt det kan være svært at finde arbejde med synlige tatoveringer...

• #11   15. jan 2009 Alle skal have lov til at have deres meninger smiley

Syntes det cool, dem der slet ingen vil have, men syntes så osse hvis man endelig har, skal man osse køre stilen fuldt ud smiley

• #13   15. jan 2009 Hehe kvinder piger, de jo lige med at definere det smiley

• #14   15. jan 2009 Det gør sku ikk så ondt, på halsen, det meget værre på maven, syntes jeg

• #15   15. jan 2009 [ Snehvide ] - Tjek mine billige annoncer ! >> Det er fordi at det sender forkerte signaler såmendt, jeg tvivler på at mine kunder ville se på mig på samme måde ved første møde hvis jeg var tusset op af halsen.

Så det kommer nu også lidt an på hvad man vil med sit liv.

• #17   15. jan 2009 Det gør forresten meget mere ondt lige mind på rygsøjlen end det gør på maven, bare min mening.

• #18   15. jan 2009 Martin j:

Det ved jeg nu ikke, jeg arbejder som reservedels ekspedient ved vw og audi, og folk ser ikke anderledes på end de andre

• h3y !
    h3y ! Tilmeldt:
    jan 2009

#19   15. jan 2009 kræmmer willy E

http://tinypic.com/view.php?pic=n36pma&s=5

Det min.. 5 timer efter smiley

• #20   15. jan 2009 Det ikke så meget smerten, det mere efter lad os sige 3 timer der er man satme træt af det..

• #21   15. jan 2009 Kræmmer-willy E >> Nej det er det jeg siger, det kommer an på hvad man vil, prøv at få et job som revisor med tusser på halsen og du vil blive overrasket over hvor svært det er.

• #22   15. jan 2009 Comin For Ya !

Den er cool nok mann smiley

skal osse lige have taget billeder smiley

• #23   15. jan 2009 MArtin j: Det vil jeg heller ikke, jeg vil være selvstændig

• h3y !
    h3y ! Tilmeldt:
    jan 2009

#24   15. jan 2009 hehe tak.. ja smid nogen billeder op

• #25   15. jan 2009 Ville aldrig selv få lavet en jeg ikke kunne skjule. Indtil videre har jeg 4. og der kommer flere. Men de skal kunne skjules

• #26   15. jan 2009 Skal jeg nok, min skrift er bare støre, men der står jo heller ikk så meget smiley

• h3y !
    h3y ! Tilmeldt:
    jan 2009

#27   15. jan 2009 nårh okay.. jeg ville heller ikk overdrive med min, ellers ville det se grimt ud, hvis jeg fyldte hele halsen ud smiley

• #28   15. jan 2009 Tja det er en fri verden. Dog er det så vidt jeg ved ulovligt i DK at blive tusset steder der er synlige.

Personligt mener jeg at man gruperer sig meget uheldigt ved at få dette gjort. Ligeledes afskærer mig sig fra en masse jobs. Jeg ville feks aldrig ansætte en med synlige tatoveringer.

Det kan godt være man ikke føler noget tilhørsforhold til denne grupering, men faktum er dog, at statistsk set, vil man blive set på som en yderliggående , aggresiv, voldelig/kriminnel person.

Det er naturligvis en generalisering, men ofte vil man blive sat i bås med disse typer, da det meget ofte er her den slags ses.

Ligeledes synes jeg det er meget lidt kønt. Men igen, det skader ikke nogen, og det er en selv der skal leve med det. Men jeg forstår godt folks reaktion.

• #29   15. jan 2009 Tjaa smiley

Kender sku en del for der er meget højt stillet, med synlige tusser smiley

• #30   15. jan 2009 jens H >> Ja her vil jeg nok give dig ret.... Men det var dig og ikke mig der sagde det så du må tage alle de sure kommentarer der nok vil komme på det.

• #31   15. jan 2009 Lige en fodnote. jeg har været i IT branchen i 8 år, og jeg har til dato ikke mødt nogen med synlige tatoveringer.

• #32   15. jan 2009 Blackic E - Det er ikke ulovligt med synlige tusser. Men ja, hals, ansigt, og så vidt jeg husker hænderne er vist ikke lovlige. Men altså, det styre folk jo selv. Det er ikke svært at overbevise en tatovør om at lave det de steder.

• #33   15. jan 2009 Blackic E >> Enig igen.

Jeg er sgu heller ikke stødt på sådanne typer i mit erhverv endnu.

Kræmmer-willy E >> Lad os så lige høre hvad det er for nogle "meget høje" stillinger de har dem du kender?

• #34   15. jan 2009 Syntes det kan se rigtig godt ud, og leger lidt selv med tanken.. Men forbliver nok kun ved tanken da det er et lidt for synligt, og provokerende (i mange tilfælde) sted.. Og man skal trods alt rende rundt med den resten af livet.

• #35   15. jan 2009 Synes det fedt. Nu er jeg selv meget til tusser og ska ha lavet flere snart. Jeg synes dog ik efternavn og fødselsdag hører til på halsen. Men din smag : ) ..

• #36   15. jan 2009 Puller . >> Vi snakker om synlige tatoveringer og ikke om skjulte tatoveringer.

• #37   15. jan 2009 Har ikke selv nogle der ikke kan dækkes af en skjorte.

• #38   15. jan 2009 Martin J - ej, nu gik jeg og troede vi snakkede om blomster. Pisss

• #39   15. jan 2009 Syntes tatoveringer på halsen sender de forkerte signaler, men det er igen også hvem der bærer dem, deres påklædning og attitude...
    Men igen, se hvor meget der er sket inden for bare 20 år med tats... For 20 år siden var man jo skingrende sindsyg hvis man havde synlige tatoveringer, men i dag er man jo bare en "del af mængden"...

• #40   15. jan 2009 Legenden ! >> Nåå men så var det da godt jeg lige fik dig på sporet igen.

Men tror vist at det er slået rimelig godt fast, hvordan der bliver set på folk med tusser på halsen ude i det "virkelige liv".

• #41   15. jan 2009 Puller > Altså personligt er jeg slet ikke til tusser. Men når de kan skjules er det jo en personlig sag, og et valg man selv træfer. Ligeledes på baggrund af smag

Men når man vælger at få dem lavet et sted hvor de ikke kan skjules med normalt tøj, træffer man pludselig et valg der ikke længere er ens eget, men et "statement" som altid er med en. At man fravælger evnen til at kunne skjule og ikke skjule dette, siger naturligvis noget om en som person.

Det svarer imo lidt til en Rocker som går med rygmærke. Deres jakke kan tages af, deres statement kan efterlades i klædeskabet. Det kan en tus på halsen ikke.

• #42   15. jan 2009 Stein bagger havde hele sin ryg og overarme dækkede af tattoo, og man kan vidst godt kalde ham højt stillede.. men han var jo så os krimi... pis os..

• #43   15. jan 2009 kasper H >> Ja han er tusset, men tvivler nu også meget på at han var kommet der til hvor han er kommet hvis han havde været tusset langt op af halsen.

• Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
    #44   15. jan 2009 Jeg sys det er fedt, hvis man er glad for tattoos så er det helt fint.

Kunst er en livsstil... for mig ihvertfald....

• #45   15. jan 2009 Carina H >> Jaa kriminel er du i hvert fald, da det er ulovligt at blive tatoveret som 16 årig.

Men som sagt før så er det folk med synlige tatoveringer der af mange mennesker vil blive sat i bås med kriminelle og lignende, læs hvad der bliver skrevet i stedet for hvad du gerne vil have der skal stå.

• #46   15. jan 2009 Carina H >> Hvor i denne tråd er det at folk med tatoveringer bliver kaldt for noget?

Er du nu sikker på at du har læst hele tråden, siden du siger "I" og "jer" til mig omkring folk der ikke kan li folk med tatoveringer?

• #47   15. jan 2009 Carina H - du er lidt blank at høre på. Hvis du køre bil uden kørekort er DU kriminel, ikke bilen. Hvis du tusser dig før du er 18 er DU kriminel. Der vil altid kunne herskes tvivl til tatovøren. Men han har kun pligt til at spørge om ID hvis han tvivler på din alder. I dit tilfælde har han vurderet dig til en over 18, underligt nok.

Når du skriver : Vi siger da heller ikke herinde hvad vi kalder jer...
    Hvem er VI så? Jeg er selv tusset, men jeg vil sgu ikke samlignes med dig.

Selvom jeg er tusset dømmer jeg folk med synlige tusser. Moral er godt, dobbelmoral er dobbelt så godt.

• #48   15. jan 2009 Legenden ! >> Det er nemlig det jeg mener, jeg er nemlig også selv tusset og det ville hun vide hvis hun æste tråden ordentligt igennem. Men er bange fpr at nålen er blevet stukket lidt for dybt da hun blev tusset.

"Jeg er ikke kriminel, det er min tatovør"....Haha

Er jeg så heller ikke kriminel hvis jeg køber hælervare eller hvad Carina?

• #49   15. jan 2009 Carina H >> Ja og som Blackie skriver er det faktum. Men du har sikkert siddet til mange ansættelsessamtaler hvor du skulle ansætte folk så det ved du en masse om. Du vil heller ikke kunne sætte dig ind i hvordan almenheden ser folk med tusser op af halsen da du selv er tilhænger af det og syntes det er fedt.

• #50   15. jan 2009 Carina H - Jeg tror at du er fuld af pis.
    Det er kun tatovørens pligt at forelange ID hvis han er i tvivl !!!

Du ligner også typen på en vagt med din hårde attityde og dit voksne udseende :o) (ja jeg kunne ikke lade vær)

• #51   15. jan 2009 Carina H >> Bliver desværre nød til at bekræfte hvad Jens skriver, du er nok den person i denne tråd der virker mest uintelligentm ikke at du er det, for der er da andre der har skrevet her, hvor man ud fra deres billeder også kan bekræfte at de ligger i den gruppe der bliver set på på en bestemt måde.

• #52   15. jan 2009 Vi lever jo ikke i år 1980 mere .. Så syntes det er helt i orden ... Og kan ikke se, hvordan folk kan blive ved med, at have noget i mod det ...

• #53   15. jan 2009 Hmm, damn man skulle tro at gennemsnits alderen på baboom var over 80, jeg er da både udannet, og har et godt job, jo okay, har ikke været jordens bedste bedste barn altid, men kender da freaks der er langt mere crazy i hovedet end mig uden tusse, hvis folk vil dømme mig pga. en tattoo så er de velkomne, for så er de slet ikke noget for mig..

Har de venner og bekendte der er dækket i hele hovedet, de sådan de har valgt at se ud..

Jeg har helt sikkert en forventning om at få dækket hele halsen til, og osse min ene hånd, og nej det ikke fordi jeg er lavt uddannet, eller noget, det fordi jeg selv syntes det ser pisse godt ud..

/out Klaus

• #54   16. jan 2009 Nu tager i jer lige sammen drenge, jeg har da aldrig sagt jeg har en høj stilling, men jeg arbejder da et pænt sted hvor vi går med skjorte og slips, syntes ikke der er nogen grund til at nedgøre min udd. tror skam den er ganske udemærket...

Helt ærligt, så gider jeg ikke fortælle om hvem jeg kender og hvem jeg ikke kender med tusser, jeg har ingen målsætning om at blive advokat eller revisor, men jeg er da ret sikker p jeg en dag kommer til at tjene konge mønten, kan ikke se probremet i det i siger...

Alle har ret til at vise sig som de har lyst til

• #55   16. jan 2009 syns det cool at få en tattoo på halsen.

• #56   16. jan 2009 NU har jeg smidt billeder op, så kan du jo selv vurdere om jeg ligner en kriminel psykopat...

Du tænker bare lige så meget du vil gamle dreng.. smiley

• #57   16. jan 2009 DE SMÅ TUDSER på halsen kan vist ikke chikanere nogen.. !! smiley

• #58   16. jan 2009 DEFEKTE MOBILTELEFONER KØBES !

Hmm, hvad er det nu lige dit erhverv er siden du kan sidde og nedgøre en handels udd. på den måde??

• #59   16. jan 2009 Hehe, nej det mener jeg skam heller ikke de burde kunne, men nnu har jeg bestilt tid, til at bilve dækket helt af smiley

Det har hele tiden været planen smiley

• #60   16. jan 2009 nej de jo ikke kæmpe store og hvem gider tage sig af om andre har tudser ? WHATEVER?..

får du så skræmt nogle gamle damer eller nogle knægte med de "farlige" tudser? smiley

• #61   16. jan 2009 Fugl:

Det kunne aldrig falde mig ind smiley

Men okay, det da tit folk lige kigger en ekstra gang, eller tror man vil slås fordi man hatr dem smiley

Hmm gamle damer ligger aldrig mærke til dem smiley det gælder mere om at snakke pænt til den

• #62   16. jan 2009 Ja, og jeg vil da osse betegne et almindeligt job som et godt job smiley

• #63   16. jan 2009 total nice

• #64   16. jan 2009 Tak Phillip t

• #65   16. jan 2009 selv tak tænker også selv på og få det lavet

• #66   16. jan 2009 Det skal overvejes grundigt, har kun fået det lavet fordi jeg er færdig udlært osv smiley

• #67   16. jan 2009 jeg tænker også kun på det jeg ved ikke helt i nu skal tænke noget mere over det

• #68   16. jan 2009 det nok en god ide´og så gælder det osse om at finde en tatovør der gider smiley

• #69   16. jan 2009 tatovør der gider er ikke noget problem jeg ved bare ikke helt hvordan det skal se ud også noget

• #70   16. jan 2009 Jeg valgte atr dælkke min arm af først, og så se om jeg stadig ville

• #71   16. jan 2009 Jeg synes det er verdens klasse at Carina bringer Stein Bagger ind som eksempel.

1: Stein Bagger havde svjv rent faktisk ingen synlige tatoveringer
    2: Stein Bagger havde rent faktisk Rocker Relationer
    3: Sten Bagger var rent faktisk dybt kriminel.

Der kan man tale om en argumentation med modsatte virkning.

Kommentér på:
Tattoo på halsen!!

Annonce