{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo på halsen og opefter?
  • #2   7. aug 2010 Det er ulovligt af samme grund som alt andet. Loven siger man ikke må. Hvorfor loven er blevet vedtaget skal du ha fat i justitsministeriet anno 1966

• #3   7. aug 2010 Det er da også tåbeligt at få lavet.

• #4   7. aug 2010 Martin J

Hvorfor er det dog det

• #5   7. aug 2010 Martin J, Det er da også tåbeligt ikke at få lavet! smiley Hver sin smag.

• #6   7. aug 2010 Ja hver sin smag.

Men hvis man vil noget stort i sit liv skal man nok undgå at gøre det.

• #7   7. aug 2010 Kommer jo helt an på hvad du ser som stort.

• #8   7. aug 2010 Lars, Så alle der har tusser de steder er kriminelle? Tag dig en time mere på øjet smiley

• #9   7. aug 2010 Martin J

Noget stort ?

Den ville jeg også godt have udbybet ..

• #10   7. aug 2010 Skal nok lige fortælle min kammerat at han skal lukke han firma ned fordi det dur ikk han lever sin drøm ud når han har tattoo i ansigtet

• #11   7. aug 2010 Behøver ikke uddybe det, men kan fortælle at jeg aldrig kunne finde på at ansætte en med tatoveringer som chef, ikke engang som mellemleder i min virksomhed.

• #12   7. aug 2010 Michelle V >> Det behøver du ikke, men han er nok en blandt få i hvert fald.

• TobiasMB
    TobiasMB Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 88
    #13   7. aug 2010 martin j - det var da en utrolig plat holdning at have til tingene sys jeg, utroligt lavt at dømme folk på udseende

• #14   7. aug 2010 Det har intet at gøre med min holdning, men mine kunders holdning det er dem der betaler mine regninger.

• #15   7. aug 2010 Fedt, jeg bliver kriminel street thug næste uge så !!!! NICE !!!

• TobiasMB
    TobiasMB Tilmeldt:
    feb 2007

#16   7. aug 2010 man kan jo godt have tatoveringer og skjulde dem i arbejdstiden, selvfølgelig ikke hvis de går op af halsen....

• #17   7. aug 2010 Så er tråden præcist den samme som den forrige..

Igen handler det om job.

Jeg synes det er grimt, men afhængigt af hvilket miljø man befinder sig i, så kan jeg ikke se problemet i at have det.

Klart at jeg ikke vil ekspederes af en ejendomsmægler med fjæset blækket, men omvendt vil jeg synes en tatovør vil se underlig ud uden. < Sagt i grove træk.

• #18   7. aug 2010 Lars og Martin

Så må jeg nok også heller lukke mine 4 virksomheder ned og blive kriminel ...

Seriøst det var da det mest tåbelige jeg noglesiden har hørt i min tid ?

• #19   7. aug 2010 stinna

Det er du jo allerede smiley det så jeg jo i Aalborg

• #20   7. aug 2010 Nej det er rigtigt og det er nu også kun tatoveringer på hals og ansigt jeg har kommenteret på.

Andet ville også være dumt da jeg selv har næsten helt ned til håndlevet på den ene arm og halvvejs ned på den anden.

• #21   7. aug 2010 Jeg kan ikke li folk med blå t-shirts.

• #22   7. aug 2010 Hamza - shh, ik sladre smiley

• TobiasMB
    TobiasMB Tilmeldt:
    feb 2007

#23   7. aug 2010 godt nok, troede du mente generelt

• #24   7. aug 2010 Jeg har da på begge hænder den ene arm og under øjet indtil ..
    Og syntes da ellers at jeg har massere af kunder til at betale mine regningere plus fornøjelse

Og det er blevet så normalt at have tattoveringer så det lige før det burde være omvendt at man ikke blev ansat hvis man ikke have en smiley

• #25   7. aug 2010 Stinna

Det meget svært smiley

• #26   7. aug 2010 Nej selvfølgelig mener jeg ikke generelt.

Det jeg vil frem til er at man selvfølgelig skal overveje det inden man får det gjort, da man jo godt kan fraskrive sig en del erhvervsområder ved at få det gjort.

Men det er jo klart at der er flere herinde der driver million virksomheder på trods at at de er tatoveret i ansigtet og på halsen.

• #27   7. aug 2010 Problemet er folks holdninger til dem, ikke folk der har dem.

Jeg bryder mig ikke om snævertsynede mennesker. Er det mit problem, eller deres? Vil sige det er mit?

At nogle folk bare ikke kan se ud over kanten af deres egen lille box, er sgu syndt for dem. Ja klart, kan da godt se rocker/streetthug-agtigt ud men det er jo ikke ensbetydende med at folk er det.

• #28   7. aug 2010 Røvpiraten . >> Nej det har du ret i, men så er det også bare nemmere at undlade at ansætte dem da man så er ud over problemet med kundernes holdning.

Hårdt men sandt og sådan fungere det altså ude i det pulveriserende erhvervsliv.

• #29   7. aug 2010 Martin J, Nu stiler alle folk jo ikke mod millionvirksomheder. Endnu engang er vi tilbage til: Hvad er stort? Det er individuelt. Jeg ville aldrig tilegne mit liv arbejde for at tjene millioner. Familie er mere vigtigt for mig. Jeg har mere end nok til at klare mig.

• #30   7. aug 2010 martin J

Hvem har sagt milion virksomhed ?
    Men det da nemt og høre du ikke tror på det ?

Men du jo så ikke den første herinde ...

• #31   7. aug 2010 Jamen igen så er vi alle forskellige, men du kan være sikker på at men millionerne på kontoen så ville du også ha mere tid til din familie.

Men jeg har sagt min mening.

• #32   7. aug 2010 Har på intet tidspunkt sagt at jeg ikke tror på di har jeg.

Siger bare at folk herinde har tendens til at overdrive en smule når de skal fremhæve dem selv.

• #33   7. aug 2010 Martin J, Min ekskæreste kommer af "god" familie når det kommer til penge. Sjovt nok er de fleste af dem folk der arbejder røven ud af bukserne og IKKE har tid til familien. Vi snakker ikke om lottomillionærer men folk der har oparbejdet et millionfirma fra bunden af.

Ved ikke hvor du får den idé fra at det at have mange penge giver mere tid? Lyder da i hvert fald ikke til at du har millioner på kontoen.

Så du mener topchefer tilbringer al deres tid derhjemme med familien og lader "undersåtterne" klare arbejdet eller?

• #34   7. aug 2010 Røvpiraten . >> Jeg har oparbejdet fra bunden og har da både mere tid til familien og flere penge end hvad de fleste der arbejder under 60 timer om ugen har.

Men igen så er det jo individuelt for alle.

• #35   7. aug 2010 Jamen tillykke med dine Aps virksomheder.

Men igen så har jeg ikke sagt at jeg ikke tror på dig, men er egentlig også ret ligeglad med hvad du ejer og ikke ejer.

• #36   7. aug 2010 Du modsiger dig selv: men du kan være sikker på at med millionerne på kontoen så ville du også ha mere tid til din familie. Bagefter skriver du at DU har. Igen er jeg dog sikker på du ikke hører under "dem med millioner på kontoen" du snakker om. Du bliver ikke topchef/milliondollarman ved at arbejde 37 timer om ugen som er "normal" arbejdsuge. Ergo vil du have mindre tid til familien end menigmand vil have.

• #37   7. aug 2010 martin

Nej du har kun lige hentydet til det ikke

• #38   7. aug 2010 Gider ikke diskutere med jer jerinde.

Jeg har det fint og arbejder omkring 40 timer om ugen som max og betaler en del i topskat, så er det vist på det rene og ingen behov for uddybelse.

• #39   7. aug 2010 At least you know when a battle is lost!

• #40   7. aug 2010 Kald du den bare tabt, jeg ved at jeg har ret og ved tilsyneladende en del mere om erhvervslivet end dig.

• #41   7. aug 2010 Yes yes, man bliver da klart millionær ved at arbejde 37 timer om ugen. I know! 1 in million baby. Gode postulater du ellers havde/har.
    Nok om det, jeg må ud og tjene nogle millioner.

• #42   7. aug 2010 Har jeg på noget tidspunkt påstået at jeg hele mit arbejdsliv kun har arbejdet 37 timer om ugen?

Nej det har jeg ikke, men en ting er helt sikkert og det er at man tjener aldrig millioner hvis man ikke engang kan finde ud af at fortolke hvad andre mennesker skriver.

• #43   7. aug 2010 Jubel idiot

• #44   7. aug 2010 Hamza du snakker for meget...

Du sidder og snakker løs om at skulle lukke dine virksomheder fordi der er en der siger at "normale" mennesker ikke har tusser i hovedet.

Men det at der står SYLB i dit profilnavn siger jo (ihvertfald ifølge en masse herinde, er personligt pisse ligeglad) at du ikke er "normal" person. Men nærmere en fra det kriminelle miljø.

Siger ikke at du nødvendigvis selv er kriminel, dog at helt alm. hr. og fru danmark ikke render og reklamerer for rockerne...

• #45   7. aug 2010 Desuden. Det danske flag er rødt og hvidt og ikke rødt og gult...

• #46   7. aug 2010 Men jeg dømmer ingen :o)

• #47   7. aug 2010 Ja tænk at man ikke vil mistænkes for noget som helst og så har man sådan et brugernavn, det siger vist også lidt om intelligensniveauet.

• #48   7. aug 2010 I er sgu da skudt i låget. Bandidossupport yup, men i er godt klar over der er andre latterlige internetforkortelser end lol right? sylb= See You Later Baby.
    Siger lidt om JERES intelligensniveau.

• #49   7. aug 2010 Det er vidst noget med de ikke vil have vi alle ligner rocker typer .. selv mit lille hjerte bag øret er ikke lovligt .. men sådan er DK..

• #50   7. aug 2010 Røvpiraten.

Og du er sikkert lige så dum som du ser ud til at være. Jeg talte ordentligt så hvad med du gør det samme eller bare lukker røven?

Og der er grænser for hvor naiv man behøver at være...

• #51   7. aug 2010 Sådan er det. Men har vel noget national stolthed :o)

• #52   7. aug 2010 Hvorfor skal folk altid forsvare at have tusser paa synlige steder. Vi kan vel alle blive enige om at det IKKE er et godt karrieremaessigt traek medmindre du bliver selvstaendig. Det vil aldrig blive et plus at have synlige tattoos.
    Tror du man kan vade ind til fillialchefen i kvickly med tusser op af halsen og forvente du bliver ansat med det samme? Du kan sgu sikkert ikke engang blive flaskedreng saa.
    Jo maaske hvis du har et privat vagtfirma eller inkassefirma. Og ja jeg er alt for tattoos har selv og ville skam ogsaa gerne have noget saa uskyldigt som nedad armen men vil ikke vaere tvunget til at baere langaermet paa arbejde hver dag resten af mit liv.

• #53   7. aug 2010 Lige over Danni-Boy, lige over du. Snakker/skriver som det passer mig, ligesom alle andre. Spil smart et andet sted end over internettet, bliver man ikke "tough guy" af, hvilket dine billeder bærer præg af du gerne vil være.
    Naiv har intet med sagen at gøre. Du dømmer Hamza, jeg dømmer dig!

Bortset fra det var min post nu også nærmere tiltænkt Martin, eftersom det var ham der snakkede om intelligensniveauer.

• #54   7. aug 2010 Jamen så fortæl mig lige hvor jeg spillede smart?

• #55   7. aug 2010 LittleBigMan, jamen det er da ogsaa fint, men laes lige hvad jeg skriver. Det oeger jo ikke din chance for at faa et job nogen steder, saa hvad er fordelen? Proev du at ta ind til en stor virksomhed med kundekontakt, saa er jeg 90% sikker paa du faar afslag uanset kvalifikationer. I min branche kommer du i hvert fald aldrig ind. Min branche er saa ogsaa lort saa det er kun godt for dig smiley

• #56   7. aug 2010 "Og du er sikkert lige så dum som du ser ud til at være. Jeg talte ordentligt så hvad med du gør det samme eller bare lukker røven?"

Skal igen ud og lave et par millioner, du ved hvor du kan finde mig.

• #57   7. aug 2010 Martin J - Den kommentar der sagde vist alt om DIT intelligensniveau !

• #58   7. aug 2010 Hvis det er at spille smart i din verden må det godt nok være et kedeligt sted.

Desuden hvis du taler sådan til folk uden grund, er det vel meget normalt de giver igen

• #59   7. aug 2010 LittleBigMan , forstaar dig godt, men den dag du staar arbejdsloes og bliver afvist de fleste steder pga. en tus i hovedet hjaelper det nok ikke meget at du ryster hovedet af dem, det faar du ikke noget job af.

Men bare forstaa mig ret, synes tusser er fede, men jeg vejer bare karrieremuligheder hoejere end kunst paa kroppen

• #60   7. aug 2010 Stinna >> Tror ikek vi skal snakke om hvor intelligent jeg er, for set ud fra den måde du ytre dig på så har du vist heller ikke for mange brikker at rykke rundt med.

Som sagt så har jeg mit på det rene og med hensyn til job så er mit firma fint og giver mig flere penge om måneden end flere af jer tjener på 3 måneder.

• #61   7. aug 2010 Martin J - Jeg er i det mindste ærlig med en smule fornuft i forhold til visse andre :o)) Men hva faen, du bliver nok klogere den dag du lære at se udover din egen næse....

• #62   7. aug 2010 Jeg har masser af fornuft kan jeg love dig, jeg har også mine egne holdninger og kan finde ud af at acceptere at andre har en anden holdning end mig. I modsætning til andre herinde.

Men måske du bliver klogere når du en dag vokser op og bliver voksen og skal ha dig et rigtigt job.

• #63   7. aug 2010 Ja det er jo lige det jeg vil frem til, det er der bare ikke mange herinde der kan forstå når jeg skriver det. Men de er nok forblændet af deres arrighed.

• #64   7. aug 2010 Martin J - Et RIGTIGT job? Så du mener simpelthen ikke tatovør og mekaniker er et rigtigt job, eller hvad er det du hentyder til? Det er ikke alle mennesker der gider at bruge halvdelen af deres liv på at sidde med snotten presset ned i en bog på skolebænken, for at ha et job der stinker bare for at kunne tjene massere af penge.
    Stik nu den jantelov derop hvor solen ikke længere skinner, det klær' dig ikke det der smiley

• #65   7. aug 2010 Stinna >> Ja det er hårdt når der bliver generaliseret ikke, det var en stikpille til dig.

Vi har også hver vores mening om hvad et godt job er og hvad der er sjovt at lave, jeg er mig egen (og andres) chef og har masser af arbejde så der er ikke "behov" for at jeg arbejder mere end 37 timer om ugen.

• #66   7. aug 2010 Martin J - Det var ikke svar på mit spørgsmål.
    Bare fordi jeg ikke gider spilde mit liv på sådan en uddannelse, er det ikke ensbetydende med jeg mener det er et lorte job og folk der tager den uddannelse er idioter der ikke har noget liv, som DU lige nøjagtig hentyder til.
    Tillykke med du tjener kassen om måneden på et job du har brugt alt for mange år på at få. Jeg kan tjene det samme som tatovør hvis jeg har lyst, så, så skod er det job vist heller ikke smiley

• #67   7. aug 2010 Lars - Tror lige du skal læse hvad jeg skriver én gang til før du kommer med den udtalelse der smiley

• #68   7. aug 2010 Lars - Er jeg skam udemærket godt klar over, men er stadig begrænset for hvor meget.
    Men det med fusker kan du nu stikke langt op .. Man behøves ikke et stykke papir for at kunne finde ud af at rode med bil smiley Både min far og vores nabo har (og haft) autoværksted, og naboen har lige bygget kæmpe nyt værksted for en pæn sjat penge, og ham selv og de fleste mekanikere der er der, er IKKE uddannet smiley

• #69   7. aug 2010 Røvbananen - Så jeg er dum fordi jeg ikk kan samtlige internet forkortelser? Tak for lort? :o)

Martin - Nu har jeg siddet og læst hele tråden fra start til slut, og nu hvor jeg har nået bunden (sammen med jer andre) smiley så har jeg slet ikk noget og sige til dig alligevel, for hvis det er sån dig, Danni boi, Lars osv har tænkt jer at føre en samtale så det godt nok spild a tid - og har allerede spildt nok på at læse lortet haha ..

Men følger nu med alligevel Mister "Street Thug" smiley haha..

• #70   7. aug 2010 Hvis du hele tiden skal tænke på din fremtid kan du aldrig foretage dig en skid smiley

• #71   7. aug 2010 Lev mens du gør det, elsk mens du tør det - som en klog mand engang skrev Lars .. Livet blir satme trist at leve hvis man ikk kan foretage sig noget ..

• #72   7. aug 2010 Lars - Det gider jeg virkelig ikk finde igen ?! No way smiley

• #73   7. aug 2010 Du har vist os haft de forkerte motiver for de piercinger sån som jeg forstår det på dig smiley
    Dem der ikk kan få et arb fordi de har tusser i fjæset eller whatever, det har bare noget og gøre med at de søger hos et elendigt lorte firma ..
    Jeg går lidt med planer om at starte op som selvstændig maler engang når jeg er klar til det, så vil jeg da klart heller ha en gut med sin kones navn på halsen med 10års erfaring end en fyr der kommer i jakkesæt med håret sat og 3års erfaring ..

• #74   7. aug 2010 Godt så smiley

• #75   7. aug 2010 Sikke sur og nederen denne tråd blev bare fordi fold der har tusset sig i kryderen ikke kan tåle at høre hvordan vi andre ser på dem ude i erhvervslivet.

Forresten er min uddannelse ikke længere end så mange andre, nemlig lige omkring 6 år og ja du kan tjene lige så meget som tatovør, men det er sgu kun fordi du ikke opgiver alt din indtægt til skattevæsnet så.

Ja klart man ikke behøver være uddannet mekaniker for at lave biler, men jeg vil gerne se en ufaglært skrue, pille og mappe på f.eks. min Audi S4 fra 2006. Held og lykke.

• #76   7. aug 2010 Gad godt se en ufaglært putte nyt olie på min helikopter. Plus de andre 47 top-tuned og mega dyre biler jeg ejer...

• #77   7. aug 2010 holm - >> Tænk at du ikke har noget fornuftigt at sige, kan ikke se hvorfor du overhovedet deltager i denne diskussion når du absolut intet brugbart har at sige.

• #78   7. aug 2010 Martin J

Tænk du kun kan snakke om dig selv, for det er jo fornuftigt?????
    Kan ikke se hvorfor du har behov for at fortælle en masse smarte ting om dig selv, folk der praler lyver ofte os en del smiley

• #79   7. aug 2010 cliffs: Martin J har en bil til 300k og tror han er millionaer lol

• #80   7. aug 2010 Mads K >> Ja 300 k, drøm videre, den er med danske plader på.

Har ikke sagt at jeg er millionær, det er igen forhastede konklusioner draget af uvidende småfolk.

• #81   7. aug 2010 Martin - "Vi andre" ? Du mener vel hvordan DU ser på dem .. Ignorant ..

• #82   7. aug 2010 Hvis den var paa udenlandske kostede den vel ogsaa mindre smiley

• #83   7. aug 2010 Vågn op lille ven, hvis du vidste bare lidt ok kundepleje og håndtering så ville du også vide at jeg ikke tager fejl.

Dem med tusser i ansigtet og på halsen bliver sorteret fra først hvis der er mange ansøgninger, især hvis det er et job med stor kundekontakt. Det er slet ikke et faktum der kan komme til diskussion, hvilket du også ville vide hvis du kendte noget til daglig ledelse af en større virksomhed med en stor kundeflade.

• #84   7. aug 2010 Smut en tur ind på bilbasen.dk og kig engang.

Du kan jo lige linke til en fra 2006 til 300.000 kr.

• #85   8. aug 2010 Martin - Hvem har opdraget dig til at spille så smart ? smiley
    Who gives a fuck om han lige ramte 100k ved siden a på lige netop bil, du går satme i små sko general ..

• #86   8. aug 2010 Martin j

Du siger længere oppe at folk snakker om de har det hele , også begynder du selv ? med at du betaler topskat osv ??

stop nu imens lejen er go ik smiley

• #87   14. aug 2010 Folk skal ha lov til at se ud som de vil, om man har tusser i fjæset eller ej. ens eget valg..

Ang jobsøgning så ja det er da svært at få job med tusser på 'hænder'hals'ansigt men det er ikke umuligt tværtimod søger man ordenligt og viser ved at ta ud og fortælle her er jeg og viser man faktisk ikke er anderledes end andre folk så er man heldig at få et..

nu har jeg selv på halsen og hænder og en lille en i ansigtet og jeg fik da job. og har flere venner der har tusset halvdelen af ansigtet som også har jobs så umuligt er det skam ikke.. man skal bare finde de steder man ikke blir taget for udseendets skyld og så skal man nok ikk lig prøve at søge job hvor man f.eks skal stå og betjene kunder hele tiden smiley

• #88   15. aug 2010 Man kan snild få job hos dem der, AK81 ? De har sku da meget med kundebetjening ?! smiley

• #89   15. aug 2010 Ja ellers kommer de farlige plastic rockere efter dig Soulmate.....ha ha

• #90   31. aug 2010 Det godt i hygger jer drenge smiley

• #91   31. aug 2010 Martin - What?

Kommentér på:
Tattoo på halsen og opefter?

Annonce