{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Indbrud {{forumTopicSubject}}

Så skete det alle frygter når de er væk i julen. Indbrud. Vi har hele familien holdt jul i sønderjylland, og så vender min moster og onkel hjem til et hus, gennemrodet og tømt for værdier.
Så kom vi til at snakke om. Da der er mange delte meninger om alarmer i huset, og jeg er af den mening det ikke virker ordentligt. Er det så tilladt at sætte kamera op. Jeg mener det er jo mit eget hjem. Jeg bor her, og uanset hvad, er det jo ikke tilladt at komme ind i mit hus gennem et vindue. og stjæle mine ting. og hvis jeg sørger for kun at filme på min grund, er det så tilladt eller hvordan er reglerne? nogen der ved det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indbrud
  • #1   28. dec 2008 må du gerne har ogs selv kamera

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
    #2   28. dec 2008 Ja du må gerne filme i dit eget hjem, men hvad nytter det hvis de har huer på? Få dog en alarm sat op af G4S det er noget der virker, hele min familie bruger det efter min søster havde indbrud..

• #3   28. dec 2008 Du må filme alt hvad du vil så længe det er på egen grund, og så længe du skilter med at der er overvågning.

• #4   28. dec 2008 Kun fordi jeg har en kammerat som har alarm. og det hjalp ikke noget som helst. Han har så efterfølgende fået sat kamera op. Da vi har en som lever af at sælge udstyr til firmaer og andet. Og nej det er ikke bare 4 kameraer fra harald nyborg. Kan godt se problemet i hvis de har huer på, men derfor kan man stadig bevise overfor forsikringsselskabet at man har haft indbrud. Hvis de ikke tror på de ting man har fået stjålet.

• #5   28. dec 2008 få kamera af g4s , de er rigtige gode det er det jeg har smiley

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

#6   28. dec 2008 Kåre <-- Så er det fordi din kammera ike har alarm hos et selskab, der kommer de ud indenfor 5 min lige så snart alarmen går igang, så tro mig det hjælper!!

• #7   28. dec 2008 Vi har den store alarm fra g4s og 4 kamera rundt om huset også et stor penge skab som er boltet til gulvet og væggen (: det fungre fint vi har ikke haft indbrud efter vi har fået alt det

• #8   28. dec 2008 Lasse > Han bor ude på hvor herre mark, og der går en halv time. Det kan de jo snildt nå at forsvinde i.

• #9   28. dec 2008 Søren S.> Enig. Den bedste sikring er en Rottweiler. Men overvejer jeg også stærkt selv at få.. Men har faktisk hørt om dansikring direct før.

Tryk her. > Lyder til i er sikret godt hos jer. Hvor meget kostede det i investering?

• #10   28. dec 2008 Alarm og kamera er fint og kopler til et selskab er det rigtige.. har det selv... men tro ikke at selskabet kommer efter 5 min, det gør de ikke... der kan gå rigtig lang tid.. alt for lang tid.... til at de for fat i nogen tyv, sådan er det...

ex.. alarm på vores arbejds plads for 2 mån, siden der gik over en time før G4S havde en ledig bil der kunne komme... damm det er sku for lang tid..

mvh

• #11   28. dec 2008 Nu er jeg sikringstekniker, så må da siges at vide lidt om det smiley

Du må sætte alle de kameraer op du vil.. Og hvis det er indvendigt i et privat hjem behøver du ikke endgang skilte med det.. Men sætter du et op udvendigt, hvis "enhver" kan blive filmet uden at vide det skal der skiltes..

Samtidig vil jeg bestemt ikke mene at en alarm ikke virker.. Hvis der er en ting inde i huset de VIL have, så tager de det uanset som du har Alarm, TV-Overvågning, Hund - Eller hvad du kan finde på.. Men hvis de derimod er ligeglad med om de tager dit hus eller naboens og så i har alarm og din nabo ikke har - Så kan du næsten selv gætte hvilket hus de vælger..
    Oven i det, så får i jo besked hvis der er indbrud, så i ved det og kan køre hjem og tage hånd om det med det samme istedet for at i måske først opdager det en uge senere, hvor i kommer hjem..

Håber du blev lidt klogere - Ellers så sig endelig til smiley

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

#12   28. dec 2008 Søren S <-- G4S er da Falck.. Det er Falck's alarmselskab!

• #13   28. dec 2008 Lasse L

G4S har opkøbt Falck Securitas, men Falck har stadig et firma. Det er bare ikke så stort mere, men de er der smiley

• #14   28. dec 2008 Vil nu ikke kalde dig paranoid. Bare nærmere sige, at det er ufatteligt hvad folk gør for at stjæle en ting, og tror faktisk at folk tit er lidt naive, og tror kun det går ud over naboen.. Synes det er helt fint det du har installeret der. Det har jo også noget at gøre med hvilken by man bor i, og hvad man har af værdi i huset selvfølgelig.. Men alligevel

• #15   28. dec 2008 hvis man har en alarm så ved tyvene godt at de har omkring 20-30 min før en vagt han kommer. Men det er vigtigt at den kan larme, virkelig larme. Så man distraherer og advarer naboer, hvis man skal have en alarm.

Vi har ingen alarm selv, da den bedste alarm vi kan få er vores schæfer hund smiley

• #16   28. dec 2008 Hej,
    tror jeg skal have det alarm og kamera,
    da jeg selv har haft indbrud, selv om jeg har en rottweiler gående, de tager sku bare noget mad med, og giver dem, gjorde de her,
    Hva koster sådan noget entlig?

• #17   28. dec 2008 lasse der er sku ikke noget selvskab der komme ud på under 5 min det kan sku godt tag sin tid før de få tage sig samme
    søren du skal bare huske at hvis du få indbrud og din hund gør noge så du og hunde et problem

• yusuf k
    yusuf k Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 4
    #18   28. dec 2008 det er altid altid vagterne rygger ud. nogen gange tar det op til 20 min for dem at komme der ud. nogen gange kommer de ikk engang ud til jer

• #19   28. dec 2008 Min far bor lidt udenfor byen, han har selv 2 kameraer.

Ville have det samme hvis jeg boede lidt væk fra andre.

• #20   28. dec 2008 http://spydk.dk/index.php?cPath=30&osCsid=a8bbd514c7cc643ced0bdc3699020fc1

det koster ikke så meget igen og ved ikke hva de koster med alarmen med 1500-2000 tror jeg ? om året

Kommentér på:
Indbrud

Annonce