{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Indbrud ! {{forumTopicSubject}}


Skrevet: 05-10-2010 16:22:40
Slet hele emnet 

Ja så blev jeg også offer..
Alt på nær højtalere og forstærkere er væk, så hvis nogen får disse ting tilbudt billigt hører jeg gerne fra jer

Det drejer sig om : Xbox 360 ps3 med ca 35spil wii 42tomner matsui LCD tv 50 tommer lg plasma tv , toldfrie cigaretter og sølvfarvet shuttle computer

Indbrudet var forgik i centrum af Esbjerg



Billeder af tingene kan ses her : http://www.hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6952


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrud !
  • #1   5. okt 2010 pænt nederen :S har du ik forsikring ?

  • #2   5. okt 2010 er ked af at høre når sådan noget sker for nogen.. smiley og håber du får dine ting igen eller forsikringen dækker hva du har mistet...

    Men men men... er jeg den eneste som ikke syntes det er den bedste ide at udstille alt sit elektronik og værdier på forskellige sites? tænker bare at det nogle gange kan virke lidt som en invitation for uhæderlige mennesker, vi ved jo alle at der er mange typer som sidder her på Baboom.. Jeg har ikke rigtig haft lyst til at vise hva jeg har af elektronik eller andre værdigenstande af frygt for at de forkerte typer skulle finde ud af hvor jeg bor og hvad jeg ejer...

    Men det er da stadig mega surt og frustrerende når den slags sker... at vide at der har været fremmede inde på ens private og bare taget ting uden at skænke en tanke over hvor meget lort de laver for folk.. smiley


  • #3   5. okt 2010 fedt de ikk tog dine CV højtalere med, gal nogle noobs.

  • #4   5. okt 2010 Sandsynligheden for nogen skulle kunne vide hvor jeg bor ud fra mit galleri er ufattelig lille, tror nærmere det er nogen fra opgangen, da hoveddøren er låst og man skal bruge kode for at komme ind

  • #5   5. okt 2010 Fuck hvor er det klamt

    Håber for dig du har dine papirer i orden, og det aldrig sker igen.. Klamt ikke og kunne ha sin bolig for sig selv


  • #6   5. okt 2010 virkelig ærgeligt.. jeg ved ikke hvordan jeg ville reagere hvis det var mig smiley mere skræmmende hvis det skulle være en for opgangen... men så må du jo evt kunne tjekke naboer + kælderrum og den slags... kunne jo være du måske fandt et spor eller noget.. Virkelig nederen at den slags mennesker findes.. smiley

  • #7   5. okt 2010 Pænt nederen skal nok kigge efter billige tilbud har du kigget dba og alle de sider igennem smiley

  • #8   5. okt 2010 Ja holder øje med alle de sider

  • #9   5. okt 2010 okay

Kommentér på:
Indbrud !

Annonce