{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bodybuilding
  • #1   15. dec 2008 spis ordentligt. og meget,

    og træn seriøst


  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #2   15. dec 2008 tar noget doping

  • Nikolaj L
    Nikolaj L Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 20
    #4   15. dec 2008 Vejen frem er kosten - de siger at det betyder alt.

  • #5   15. dec 2008 Hurtigt stor sker kun på EN ENESTE måde! Krudt!!!

    Ellers hvis du har tålmodighed, så er det som de andre skriver.


  • martin p
    martin p Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 40
    #6   15. dec 2008 Uhh lige et lille tip hvis du er på budget... køb alaska sejfilet i aldi.. det er billigt og det har et meget højt indhold af protein i forhold til fedt, og sammen med spagettig, ris eller kartofler med stort kulhydrat indhold og nogle bønner vil jeg skyde på at du har en rimelig god menú der..


    Disclaimer (jeg er ikke uddannet kostvejleder og min viden inden for bodybuilding er begrænset til-> protein=godt fedt=Dårligt ;P )


  • Nikolaj L
    Nikolaj L Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 20
    #7   15. dec 2008 Martin P > kan så fortælle dig at FEDT=GODT..

    Du skal have fedt, det er ikke dårligt, du skal bare have det sunde fedt, det som kommer fra nødder, fiskeolie osv..

    Ikke ANIMALSK fedt.

    Kristian > Du bliver stor af protein, det er byggestenene for dine muskler, så ingen protein ingen fremgang..


  • Nikolaj L
    Nikolaj L Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 20
    #8   15. dec 2008 Kristian > Du er helt gal på den..

    Gå ind og læs om det.. Protein har intet med din restitution process.


  • #9   15. dec 2008 Kristian - det er kreatin der får dig til at restituere hurtigere..

  • Nikolaj L
    Nikolaj L Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 20
    #10   15. dec 2008 Tak Vibholm .

    Det er minimalt hvad kreatin gør med restitution.. Kreatin > Aminosyre er med til at du får et større udeholdens niveau.


  • Nikolaj L
    Nikolaj L Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 20
    #11   15. dec 2008 er der nogen > tak, bliver bare så irriteret. Da jeg ved hvad jeg siger er korrekt.. Men nogen andre mener at de også er eksperter.. hehe

  • #12   15. dec 2008 Nikolaj L

    Jeg tror du lyver smiley


  • #13   15. dec 2008 Kritsian du altså helt gal på den i de fleste debatter her på babbom hvbad angår bodybuilding og kost smiley

  • #14   16. dec 2008 Går ud fra nogle af jer ved noget om hvad i snakker om... Jeg står i den situation at jeg gerne vil tage mig 5 - 7 kg mere, "har tabt 10 kg indtil nu" og jeg vil jo gerne være større ren muskel messigt, er en 173 høj og vejer 81 kg nu.. så måske jeg bare skal omdanne fedt til muskler? Men men men, det korte af det lange er, vil jeg have fordele ved at tage kreatin og eller protein??

  • René Ø
    René Ø Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 237
    #16   16. dec 2008 Protein optages i kroppen via kulhydrater, så tager du proteinpulver eller lignende, skal du huske at sørge for at få masser af kulhydrater samtidig.
    Kreatin gør dig ikke større som sådan, det udsætter produktionen af mælkesyre, så du er lidt mere udholdende i muskulaturen og derved kan løfte mere inden du syrer til.


  • martin p
    martin p Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 40
    #17   16. dec 2008 Hmm jeg havde forstået det på den måde at:
    Kreatin er det stof som mennesket allerede har i kroppen og som bruges ved den anarobe (iltfattige) energiomsætningen ved bla. træning, og som øger udholdenhed (lidt ligesom kulhydrat).
    Syntetisk kreatin som nogle vælger at tage er blot et supplement til en god træning, om mængden vil jeg mene det er noget der kan diskuteres da en øget mængde kreatin vil binde væske til musklerne og ikke er egentlig styrke på trods af at det vil være muligt at se et resultat hurtigere..
    Protein er som både fedt og kulhydrater i sidste ende energi, dvs. at hvs du ikke træner nok i forhold tl den mængde protein du indtager vil det omdannes til fedt og derfor ikke ligefrem gavne... sørg derfor at have et spiseskema fra en professionel kost/motionsvejleder, som kan vejlede dig med hvad du skal gøre istedet for at spøger på baboom hvor alle har en mening men sandheden sjældent er til at se sig ud af alle svarene..


  • #18   16. dec 2008 Vibholm.. fedt kan ik omdannes til muskler smiley

    spis sundt få dig kost program. og motion smiley og husk ik kig på vægten mens du træner men kig i spejlet smiley


  • #19   16. dec 2008 Kasper H - kost plan har jeg og alt det, og jeg kigger som oftest ikke på vægten smiley men man kan jo ikke helt lade være.. Jeg spiser sundt, dyrker en masse motion og styrketræner en masse, jeg er bare i tvivl om, om protein pulver og kreativ vil hjælpe mig, eller skade mig...

  • #20   16. dec 2008 protein pulver kan godt hjælpe men skal være det rigtige protein pulver self hmm måske noget 80+ skal du have

  • #21   16. dec 2008 Okay cool, tak for hjælpen..

  • #22   16. dec 2008 Vibholm - det vil aldrig skade at tage protein eller kreation (jo selvfølgelig ved overdrevet brug)

    Men dyrk en masse cardio og træn nogle markeringsøvelser smiley


  • Daniel ,
    Daniel , Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 28
    #23   28. dec 2008 kosten er self vigtig,,, men træn igennem til du er helt færdig,, ellers giver det ikk ret meget!

Kommentér på:
bodybuilding

Annonce