Til sælgerne! {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg siddet i den sidste lille time og kigget rundt på diverse salgsannoncer. Og til min store overraskelse så står der ca. INTET information. Enten fordi sælgeren intet ved om hvad det er, eller fordi vedkomne ikke gider.
et eksempel:
Der er en PC til salg og det eneste der står er den er 2.4GHz og sælgeren vil have 4000kr for den.
det vil svare at sælge en bil og kun sige den har 4 hjul...
Og en anden ting... Hvorfor tror næsten alle sælgere at deres varer er deres vægt værd i guld? Få lavet en vurdering på nogle af de hjemmesider der omhandler det i nu engang vil sælge og sæt prisen efter det.
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 259 Svar: 3.901
Denne tråd er nu ment som en lille hjælp til sælgerne her på siden. det hjælper dem med at sælges deres varer og det hjælper køberne med at de ikke skal stille så mange spørgsmål
jan 2007
Følger: 92 Følgere: 90 Emner: 18 Svar: 774
jan 2007
For lige at lave et lille twist så har jeg kigget en del på damebukser da jeg har en meget lille underkrop. Og der er ikke noget der får mig til at følge mig mere sexet end sådan et par stramme jeans.
anyway så er der ved ALLE!!! salgsannoncer for bukser en eller anden kommentar om "hvorfor sælge dem? du har jo en mega lækker røv i dem!"
Jeg finder mig fandeme ikke i det!
Det skulle jeg jo til at skrive!
jan 2007
jan 2007
Det med prisen skal ikke være den dyreste du kan finde. Det skal være den billigste pris selvom det ikke er det du har givet for den. F.eks en telefon som er købt til 1600kr, men en magen til koster 1000kr. Der skriver man det som det er.
Til sælgerne!