{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.212 visninger | Oprettet:

simon b
simon b
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 42

Macbook air forsikring? {{forumTopicSubject}}

Står og overvejer at købe en macbook air til skolebrug, men ude i butikkerne prøver sælgerne at sælge mig en 3 årig applecare forsikring oveni. Syntes det lyder meget fornuftigt med en sådan forsikring, men når den koster ca. 2000 ville jeg derfor høre om der er nogen af jer som har erfaringer med disse forsikringer - om den er nødvendig eller om det bare for at logge ekstra penge ud af kunderne?
Mvh Simon

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Macbook air forsikring?
  • #1   25. jul 2011 Jeg sælger disse forsikringer til dagligt smiley dog et lidt andet sted hehe smiley

Men jeg synes altid det er en god ide smiley os selvom man kommer til at betale ja 2000 i dit tilfælde, så er det jo alligevel lidt federe end at betale 8000 eller 9000 for en ny, hvis uheldet skulle være ude smiley

• simon b
    simon b Tilmeldt:
    sep 2007

#2   25. jul 2011 Okay, jeg tjekker lige hvor godt min indbo's forsikring dækker smiley
    Super K: Det kan du have ret i. Det skulle vel aldrig være i elgiganten du er sælger? smiley

• #3   25. jul 2011 yep self haha smiley

• simon b
    simon b Tilmeldt:
    sep 2007

#4   25. jul 2011 Hehe smiley
    Har du nogen ide hvad det vil koste at for repareret en sådan pc hvis jeg evt spilder væske ned i tastaturet? smiley

• #5   25. jul 2011 som sagt brug din inbo forsikring og hvis der ellers sker noget skal der være 2 års reklamations ret (: plus jeg tror ikke du beholder din computer i 3 år... (:

• #6   25. jul 2011 Jeg plejer at købe extra forsikring til mine Mac´s. Jeg har aldrig gjort brug af den, men jeg ved at der sikkert vill ske noget hvis ikke jeg købte den.

• #7   25. jul 2011 Hvis du hælder væske i tastaturet kan en reperation ikke betale sig.

MEN, som alle andre siger, hvis ikke din indbo forsikring dækker, så kan du ofte tegne et tilvalg der gør at den dækker.

Vi har forsikring på konens air, men det kunne ikke fravælges.

Kommentér på:
Macbook air forsikring?

Annonce