{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.728 visninger | Oprettet:

nikolaj n
nikolaj n
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 228

Cykel fra Thansen ? {{forumTopicSubject}}

Har idag hentet min cykel, en X-zite Phantom med 16 gear. Nogle der kender den slags og selv har en?
Kan ikke på nogen måde få den til at skifte ned i gear?!?!?!? er det mig der gør noget galt, eller skal de ha lortet igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykel fra Thansen ?
  • #1   14. okt 2008 Prøv at tage ind forbi dem og fortæl det, de har sikkert en mekanikker en af de nærmeste dage/hvis ikk samme dag der hurtigt kan lave det for dig..

• #2   14. okt 2008 Da jeg taler af erfaring ville jeg få pengene tilbage da cykler fra Thansen ikke holder over et år og den model du snakker om er bygget med Shimano Sora (16gear) og er noget være "bras" rent ud sagt.
    Vil råde dig til at smutte et kig forbi den lokale cykelforhandler og så købe en racer cykel der istedet og så ofre de skejsere mere og få noget ordenligt for pengene

• 14/88 .
    14/88 . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 6
    #3   14. okt 2008 Thansen er billig lort som aldrig holder, Der har du forklaringen.

• #4   14. okt 2008 Som alle andre siger, Thansen er noget lort ..

• Lasse P
    Lasse P Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 61
    #5   14. okt 2008 Det kan tænkes at noget holder på dit kabel, du skal prøve at løsne kablet, skifte i nederste gear og strammekablet med hånden, skrue kabelholderen på og prøve igen..

• nikolaj n
    nikolaj n Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 228
    #6   14. okt 2008 Rasmus - Kan også være det bliver løsningen. Men nogen her der ved hvordan de gear fungere? der er kun de 2 små grå "vipper" right?

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
    #7   14. okt 2008 den er årnli syg

• #8   14. okt 2008 Jamen dine grebklinger kan du skubbe indad mod cyklen og så skifter du..
    Viste heller ikk hvordan man gjorde i starten..

• Lasse P
    Lasse P Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 61
    #9   14. okt 2008 Er det det nye eller gamle Sora? Den gamle har knappen oppe ved siden af navnet, den nye har greb som Ultegra, Dura-ace osv.. med en sort inderknap og bremsegrebet

Mit Duraace køre fint (=

• #10   14. okt 2008 ders Cykeler fra Thansen er noget lort ved det fordi jeg har arbejde med cykeler i et halv år

Kommentér på:
Cykel fra Thansen ?

Annonce