{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykel fra Thansen, Bilka, osv
  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
    #2   16. aug 2012 Har kun oplevet at det er noget tungt jern skrammel der ikke holder i længden. Begynder hurtigt at ruste fordi malingen skaller af osv. Spar heller 1500 - 2000 mere op og køb hos en forhandler med gode anerkendte mærker. Ofte kan man prutte dem i pris på sidste års eller udgåede modeller.

• #3   16. aug 2012 thansens modeller okay til prisen, men bilka og kvickly (super marked cykler) er noget lort smiley

• #4   16. aug 2012 altså Thansen har en mountinbike til 1500 den ser okay ud men er det noget der holder smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #5   16. aug 2012 Købte en cykel i Harald Nyborg til ca. 1000 kr. Den var udemærket.

• #6   16. aug 2012 haha nice smiley

• N.S. N
    N.S. N Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
    #8   16. aug 2012 Har en såkaldt citybike (mener jeg den hedder) fra bilka.. Kostede 2k og er nok 5 år gammel.. Kører på den hver dag og aldrig nogle problemer

• #9   16. aug 2012 ville nok hellere smide mine penge efter en brugt centurion eller noger i den stil.

• #10   16. aug 2012 Har fået a vide at jeg skal holde mig LANGT væk fra de cykler der, da man får hvad man betaler for smiley SÅ ja ville ihvertfald ik anbefale dig en af dem smiley

• #11   16. aug 2012 Min nevø har selv arbejdet hos T hansen og har købt cykler der, og selv han sir man skal holde sig fra dem smiley

• #12   16. aug 2012 Jeg har ALTID købt cykler i kvickly, bilka osv og har aldrig haft problemer med det smiley

• #13   16. aug 2012 Har selv en SCO Mountain bike ( Bilka ), kostede 2000.- Har nok kørt 3000km på den efterhånden og den virker ganske fint. Den får et 3 mdr eftersyn hos den lokale cykelhandler..Den har Shimano gear, krank og speed-shift gear på styret..Ikke den letteste cykel, men ok til mit brug..

• #14   16. aug 2012 Købte en i kvikly til 900 kr, elskede den cykel, der var kun et problem med den, og det var at den blev stjålet smiley

• #15   16. aug 2012 Min Svigerfar er gammel cykelhandler, nu er han pensionist men har et lille job i super brugsen hvor han samler cykler. Han siger det er udemærket cykler til prisen. Jeg har selv haft en "bedstemor" cykel fra bilka, havde den i to år hvor jeg cyklede 15 km til og fra arbejde. Har aldrig haft problemer med den, heller ikke med rust. Men nu passer jeg også godt på mine ting. Jeg solgte den til min veninde som er lige så glad for den som jeg var.

Men skal du køre professionelt mountenbike, ville jeg nok forhøre mig ved en cykelhandler. Der er jo lidt større krav for bremser og stel, som jeg ikke tror man får i bilka eller t hansen.

• #16   16. aug 2012 Deres mtb / racer er lort - deres alm city cykler, kan til nøds gå.

• #18   16. aug 2012 har selv arbejdet i bilka og har stået for udlevering af cykler. må indrømme at der self er nogle 'mandags modeller' i mellem. men der er grænser for hvor slemme de er når der kun er en gennemsnitlig reklamation på 1%

• #19   16. aug 2012 cyklerne virker som transportmiddel men ikke noget med at trille på baghjul eller flyver igennem en skov vær dag så dør de altså hurtigt ..

• Steffen C
    Steffen C Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #20   16. aug 2012 Har en MTB fra Bilka som jeg har tæsket løs i skoven 3 gange om ugen i halvandet år, og jeg kører på rimelig højt niveau og der er kun mindre skader på den ved styrt osv.

Den holder utroligt godt! smiley

• #21   17. aug 2012 Har også en citybike fra Bilka, som fungerer udemærket i en alder af 3 år. Inge tegn på rust, eller andre tegn på slid smiley

• #22   19. aug 2012 smiley ja alle cykler er fine hvis de bliver brugt engang imellem men til en som cykler den lidt hårdt så der ingen af de billigcykler som fungere !

Så heller finde en fin brugt cykel et sted smiley

Cannondale
    Cube
    Avenue
    MBK
    osv smiley

• Steffen C
    Steffen C Tilmeldt:
    sep 2008

#23   20. aug 2012 Til "Tryk her." er det meget forkert, jeg har kørt højt niveau i mountainbike også konkurrence på hele sjælland og i sverige på en billig cykel, som stadig holder smiley

Jeg har dog en cannondale holdende og vente til så snart min "billig" cykel giver op :-).

• #24   20. aug 2012 Jeg ved fra mig selv at de der kranke fra billig cykel ikke holder til noget, forgafler bøjer osv osv smiley det sku lidt nedern

• Steffen C
    Steffen C Tilmeldt:
    sep 2008

#25   21. aug 2012 Well, nu sidder der Shimano krank, gearskifter på og sundown forgaffel smiley

Hvis du kigger lidt på hvad der sidder på dem og ikke køber dem de "selv" laver delene til, så kan du komme godt afsted.

• #27   22. aug 2012 Købte en thansen cykel .... Den blev stjålet, og det er vel et kvalitets stempel der vil frem, eller hv'a ??:-)

• #28   23. aug 2012 Ikke for at holde salgstale, men Kvickly's cykler holder skam lige så godt som så meget andet, og man får altså meget i forhold til prisen. Det at de ryster, falder fra hinanden og går i stykker osv. er sku fordi folk enten ikke passer på dem eller vedligeholder deres cykel, og det kræver alle cykler!

Vores cykelmekaniker er tidligere ansat ved Kildemoes, og er nu selvstændig. Han siger at Kvicklys mustang cykler er i kvalitet med de billige serier fra Kildemoes, trods de er meget dyrere.

Kan godt være at mange siger det er "kinaskrammel" dem fra supermarkeder, men det er stortset alle cykelmærker der bliver produceret i østen!

Med en Mustang cykel fra Coop, får du alu stel og 20 års garanti mod stelbrud. Hvis der er noget med din cykel, smider du den bare retur og den bliver lavet inden for få dage.

Som de øvrige her siger, vil jeg også selv vælge en dyrere cykel, hvis det er til skov osv.

https://webshop.coop.dk/kategori/sport-og-fritid/cykler-og-tilbehoer/herrecykler

Mvh
    En kvickly medarbejder smiley

• #29   27. aug 2012 https://webshop.coop.dk/vare/mustang-herre-mountainbike-26-model-zolar-2/5750002309803?kategorier=sport-og-fritid%2Fcykler-og-tilbehoer%2Fherrecykler

den her ser lækker ud

men der står i teksten at den har 14 gear og længere nede står der 21 gear :S

• Nikolai R
    Nikolai R Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 187
    #30   27. aug 2012 køb dog en brugt i stedet.....

hellere en brugt kvalitet der kostede fx 3.000 for 3 år siden til 1.000 nu end en ny der koster 1.000 nu....

hellere brugt kvalitet end noget billigt skrammel til samme pris...

• Nikolai R
    Nikolai R Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 187
    #31   27. aug 2012 Smurf : og hvad skal man med 20 års garanti mod nedbrud i stel??? der sker jo "aldrig" noget med stellet....!

det er ikke andet end flot salgs gas....

• #32   27. aug 2012 Se nu at få købt den ged Jens... Nu skal vi ikke bruge mere tid på at skamrose discount cyklerne.

Og lad dog være med at læse teksten.. Bestil. Og vær spændt på hvor mange gear din nye kværn har smiley

• #33   27. aug 2012 Jens - bemærk lige den du linker til kun er 46 cm i stelstørrelse!
    Vil købe en der 52 cm, hvis jeg var dig.
    Det er pulse 1.0, men den er udsolgt derinde. Så du kan prøve og ringe til kundeservice, de kan oplyse dig om der er nogen Coop butikker i nærheden af dig der har den på lager.

Nicolai R - Du har ret, det er meget sjælendt, men har dog set cykler der ikke holder i stellet, trods det har været Trek og andre MTB mærker. Men stortset alle cykelproducenter slår sig på garanti mod stelbrud.

Kommentér på:
Cykel fra Thansen, Bilka, osv

Annonce