249 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hvad kan man"
Man kan hvad man vil
[b]Jeg så lige et indslag på TV i dag om en mand der i den grad tror på sig selv, at han vil gøre det umulige muligt. En midaldrende mand der er blind er på vej til at gennemgå ´den Gamle Skærslibers...
[b]Jeg så lige et indslag på TV i dag om en mand der i den grad tror på sig selv, at han vil gøre det umulige muligt. En midaldrende mand der er blind er på vej til at gennemgå ´den Gamle Skærslibers...
Skrevet af: Rudolf F - 8. jul 2016
hvad kan man ?
ja, mig og nogle venner kom på den ide vi ville midnigt bowle idag:P men da vi er så sent ude er alle baner booket op :( men nu er vi blevet hook på bar at lave et eller andet:D nogle forslag ? v...
ja, mig og nogle venner kom på den ide vi ville midnigt bowle idag:P men da vi er så sent ude er alle baner booket op :( men nu er vi blevet hook på bar at lave et eller andet:D nogle forslag ? v...
Skrevet af: Per. . - 29. mar 2008
Hvad kan man undersøge
Hvad kan man undersøge om Tyskland udover dette?? Navn på hovedstad Indbyggertal Areal
Hvad kan man undersøge om Tyskland udover dette?? Navn på hovedstad Indbyggertal Areal
Skrevet af: Line N - 29. feb 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardinstang 250 kr.
- Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
- El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
- Flytterengøring 2.500 kr.
- Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 81 Svar: 777
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 29 Svar: 112
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 656
hvad kan man lave?