{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Man kan hvad man vil {{forumTopicSubject}}

Jeg så lige et indslag på TV i dag om en mand der i den grad tror på sig selv, at han vil gøre det umulige muligt. En midaldrende mand der er blind er på vej til at gennemgå ´den Gamle Skærslibers forårssang. Han går fra Skagen med kurs mod Faxe
Han finder vej ved hjælp af GPS og medbringer en trækvogn og en hund. Han har mødt en sejler der har lovet at fragte ham over storebælt
Han er træt af at høre om alt det han ikke kan, og hvad han går glip af p.g.a. sit handicap.
Nej troen kan ikke flytte bjerge – undtagen hvis et menneske skulle beslutte sig for af hjælpe.

Jeg mindes lige min gamle morfar der var grovsmed og havde sin smedie lige ved gadekæret. I 20-30erne.
En dag kom der en misssionær på besøg der villforsøge at "frelse" bedstefar. Han ville overbevise bedstefar om troes fantastisk kraft..Han sagde: Hvis du smider din hammer der, ud midt i dammen der, så flyder den ovenpå hvis bare du tror stærkt nok.
Han blev ved så længe at bedsstefar indvilgede bare for at slippe for manden.
Så han stillede sig op på kanten af dammen, svingede hammeren frem og tilbage, mens sagde: "A trower Atrower Atrower"og slap så hammeren der landede midt ude i dammen og gik til bunds.
"Ja A twil nok" gryntede bedstefar Det var jo lige det du ikke måtte kom det fra missionæren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Man kan hvad man vil
Kommentér på:
Man kan hvad man vil

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce