{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp.. Styrke træning
  • #1   4. sep 2008 Nej.. start uden kreatin. Og max en time hver dag. Når du går "død" og ikke følger du kommer længere på i vægt.. feks hvis du kører med samme vægt i en månede. Så begynd på kreatinen, som hjælper dig over det punkt.

• #2   4. sep 2008 bare ikk træn de samme muskler HVER dag.. de skal have lov til at restituere.

Men ellers spis en fornuftig kost.. det er faktisk det vigtigste

• #3   4. sep 2008 Træn evt. mandag, tirsdag. Fri onsdag, og så igen torsdage fredag og evt lørdag og så fri søndag.

• #4   4. sep 2008 Teis C. Det gør kun ondt den første uge max to - for at vende musklerne til det.. Derefter går man bare død.

• #5   4. sep 2008 okay tak, træner man tirsdag-Torsdag fredag sændag. med kreatin som start

• #6   4. sep 2008 30 kilo på hver arm? den skal du alligevel længere ud på landet med...

Nej ingen kreatin til start... Først efter nogle måneder. Det tog mig et halvt år før jeg gik "død"

• #7   4. sep 2008 nogen de rhar et let træningsprogram evt. ?

• #8   4. sep 2008 hvorfår er det ikke godt at starte på kreatin skal jo tage en del på, har trænet ca 4 måneder 100% clean det er røv nu..

• #9   4. sep 2008 Kreatin er noget man skal tage i perioder, der er en lang og indviklet forklaring på det hele, søg evt på nettet, eller besøg bodybuilding.dk, mener det var der inde jeg læste den bedste version af det.

Start hellere med protein,

- og så self. sterio i weekenderne smiley

• #10   4. sep 2008 hehe skal sku ikke have noget krudt :D!!

• #11   4. sep 2008 Du skal have noget fedt på kroppen, som du kan omdanne. Tvivler på at kreatinen vil hjælpe dig ret meget. Men selvfølgelig hvis du har trænet 4 måneder så er det jo også noget tid.

Et lille program til dig:

Mandag: Biseps, Bryst,Ben
    Tirsdag: Triseps, Ryg/skulder, Mave
    Onsdag Fri
    Torsdag, Biseps, Bryst, Ben
    Fredag: Triseps, Ryg, Mave
    Lørdag: Fri
    Evt søndag: Cykling/Løb boksebold eller lign motion.

Og så ellers starte forfra.

Og så find 3 øvelser inden for hver. 3 bryst,3 biseps osv.. hver gang og kør 3 gange X... feks bænkpræs. Start med "lav kilo" og tage 10 gange, Sæt lidt flere kilo på og tag 10 gange og så tag max på at tag 10 gange eller så mange som muligt. Kan du tage mere end 10 gange, skal du højere op i kilo. Og sådan gør du ved alle øvelser. Det giver god makering.

• #12   4. sep 2008 Kan du ikke prøve at fortælle mig hvorfor du ligger triceps træning på to dage efter hinanden?

• #13   4. sep 2008 Det gør jeg heller ikke?

• #14   4. sep 2008 kan jeg godt bare træne her hjemme med løb håndvægte armbøjninger mavebøjninger osv. skal jeg have en bænk.. ?

• #15   4. sep 2008 Ja et center er klar bedste. Men du kan sagtens lave bænkpræs ed håndvægte. Ved at ligge på gulvet/sengen/bænk og så bare stikke vægtene i vejret.

Men du kan dog ikke rigtig bruge et program til noget derhjemme.

• #16   4. sep 2008 Ja, selvfølgelig, men et sæt håndvægte er ikke "udstyret"

• #17   4. sep 2008 Det temmelig sjovt at hører din måde at træne på Teis, den er sgu speciel smiley

• #18   4. sep 2008 Robert> Aha. Hvor mange bryst øvelser kender du der ikke har kæmpe triceps aktivering? (0:

• #19   4. sep 2008 Orv ja, du har fat i noget der.. bytter altid rundt på triseps og biseps, hehe. Min intention er sådan set rigtig nok. Man skal bare lige bytte rundt på triseps og biseps..

Den rigtige fortegnelse er at triseps er bag-armen og biseps er front-armen smiley

De to navne havde jeg byttet rundt på.. det beklager jeg smiley

Så den rigtige er sådan her:

Mandag: Triseps, Bryst,Ben
    Tirsdag: Biseps, Ryg/skulder, Mave
    Onsdag Fri
    Torsdag, Triseps, Bryst, Ben
    Fredag: Biseps, Ryg, Mave
    Lørdag: Fri
    Evt søndag: Cykling/Løb boksebold eller lign motion.

• #20   4. sep 2008 Ja det ser mere fornuftigt ud.

• #21   4. sep 2008 30kg i hver arm, ikke en dyt.. Det er næsten fysisk umuligt når man ikke er veltrænet og i tiptop form..

• #22   4. sep 2008 Hvad er det i diskuterer? Om 30kg i hver arm er meget? Det afhænger da i høj grad af øvelsen.

• #24   4. sep 2008 Ja 30kg kan sagtens lade sig gøre.. men 100 gange ligefrem? Ellers ville jeg da godt nok gå grædende i seng i nat hvis han kan det, når han ikke er større end han er... Så syntes jeg alligevel han skulle stille op til talent 2008

• #25   4. sep 2008 Tag noget Deca 200 det virker

• #26   4. sep 2008 30 i hver arm som 15årig. Tja, det kan da lade sig gøre, ommed jeg vil stille mig stærkt tvivlende. 100 gange kan jo være 10 sæt af 10, ommed jeg stadig ikke tror på det.

Men lad os da se et video klip af det, så vi alle kan blive gjort til grin

Kommentér på:
Hjælp.. Styrke træning

Annonce