{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

Intim piercing - Hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Nu er vi et par stykker, en hjælpe admin inkluderet der sidder og tænker over/diskutere, hvorfor man i alverden betaler for at få gjort noget så grimt ENDNU grimmere som kvinde?

Seriøse svar tak, for vi er et par unge fyre der sleeet ikke fatter det!

(Og før du siger i som kvinder ikke er grimme dernede så definer først hvorfor i er kønne/smukke.. Og hvorfor ellers hænge julepynt dernede? It ain't going to make it look better you know..)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intim piercing - Hvorfor?
  • #1   31. aug 2008 syns da ikke direkte en fisse er grim ?
    - gør du ?


  • #2   31. aug 2008 det er noget med at følsen i klitten skulle blve mere intens... noget jeg har læst mig til.. men aldrig om jeg vil have sådan en.. jeg syns det er ulækkert..

  • #3   31. aug 2008 Delte meninger smiley
    Fleste kvinder(som jeg har set) har en smuk mis men en lille ring der sidder derned gør den endnu smukkere. Samtidig synes jeg også der er noget frækt ved det. Synes ikke de stænger nogle har er så pæne men en lille ring, Mmmm..... Lidt ekstra tungen kan lege med. Synes ikke der er noget galt med det. Alligevel heller ikke mig der bestemmer så jeg kan vel være ligeglad.


  • #4   31. aug 2008 Fordi den er utrolig god at have under sex....

  • #5   31. aug 2008 jeg er en mand og jeg har en piercing både i bryst vorten og øjen bryn og min kone har tunge og øjenbryn vi syntes at det ser godt ud

  • #7   31. aug 2008 vil lige sige at piercinger i det helt taget er fede lige meget hvor de sidder der er bare visse steder mig og konen ikke vil have dem

  • #8   31. aug 2008 WRanG .
    Det vil jeg svare på efter du har fortalt mig hvad det smukke er ved den.. Så kan det være vi blev enige?

    Michael J
    Fair mening, det jern jeg skal have får jeg så gennem mine vitaminpiller. Hvad er der galt med kvinder som moder natur skabte dem. Men håber kvinder kan se det fra vores synspunkt, ikke sikkert de ville tænde på en mand der har fået en stang banket igennem pikhovedet når de skal give et blowjob, det jo ikke en fløjte!?

    Runa L
    Kunne du ikke starte med at lade manden give dig nydelsen inden du bliver grådig?

    mutters mås ?
    Jeg har svært ved at se relevansen til emnet, men at du sammenligner en brystvorte og et øjnbryn piercing med en intimpiercing vil jeg helst ikke forstå..


  • #9   31. aug 2008 Pernille: NEJ sjovt nok så er det faktisk en af de mest hygiejniske piercinger man kan have... LÆS PÅ LEKTIEN....

    Christian: Det har ikke noget med at være grådig at gøre.... Det er ren og skær nydelse....


  • #10   31. aug 2008 Christian G
    Kan sku ikke svare på hvorfor den er smuk... men syns da heller ikke den er grim ? sådan ser de bare ud smiley


  • #11   31. aug 2008 Runa L
    Uhm.. Skal vi liiige tage den igen? DIN grund til at få den er at den er utrolig god at have under sex, altså skal vi gå ud fra den giver dig nydelse så?
    Dvs dit formål med at få den, eftersom det var din grund, må være for at få MERE nydelse.. Ikke grådig? - Nå Nej det er jo ren og skær nydelse smiley

    Men jeg ville gerne have en "bedre" grund hvis du forstår.. Man æder sig jo heller ikke ihjel bare fordi man godt kan lide en bestemt ret mad..

    Lidt kliche agtigt indrømmer jeg, og lad vær med at tage den personligt, men hvorfor få en hvis manden tilfredsstiller en nok, for at få mere nydelse? Og så er man ikke grådig - Du kan godt se min problemstilling ikke..


  • #12   31. aug 2008 DEFEKTE MOBILTELEFONER KØBES !
    Helt iorden svar, som jeg faktisk kan se fornuften i med det du skriver, men håber da folk er en smule selvstændige og kan give en god grund istedet for bare at lade sig rive med af hvad andre gør, det vil da gøre dem en smule sørgelige..? smiley

    WRanG .
    Jamen så kan vi sq ikke blive enige smiley Som udgangspunkt er den ikke køn synes jeg, men hvis vi ser på det overordnet er det da smukt at de kan føde børn osv, og den dag man står og ens kone skal føde er det da også verdens smukkeste øjeblik når ens blodige barn bliver presset ud gennem den.. Meeen come on!?
    Og JA sådan ser de ud.. Lad det nu blive ved det så smiley Min point..


  • #13   31. aug 2008 Christian G: jeg ville godt nok være træt af at have dig som kæreste, hvis du synes en fisse er grim s;

  • #14   31. aug 2008 Camilla L
    Det er tilladt at tænke en smule overordnet...

    Men hvis du er så simple-minded så kunne du vel samtidig definere for mig hvad der er flot ved den?


  • Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

    Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #15   31. aug 2008 Sjovt nok er det også en "anonym" forum opretter igen, igen, igen, igen..
    Stakler..


  • #16   31. aug 2008 Tilde N
    Sørgeligt du ikke kan svare på spørgsmålet ^^ Nu du selv vil have en kan jeg se.. DEFEKTE MOBILTELEFONER KØBES ! har nok ret i dit tilfælde hvert fald smiley
    Men at hvis du så mit fjæs ville gøre dig istand til at sige hvorfor du vil have lavet sådan en samt kan definere hvorfor den er smuk (Forudsat du kan læse hvad jeg skrev oppe foroven hvilket jeg har svært ved at tro du kunne) Så tager jeg hatten af for dig smiley Imponerende!


  • Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 550
    #17   31. aug 2008 Nu tror jeg ikk pigerne gør det for moden skyld, jeg aldrig set en pige vise sin nye pirsing frem dernede.......men man forstår det sikkert heller ikk hvis man aldrig har haft sex vel drenge

  • #18   31. aug 2008 Søren F
    Ja ja og min far kan tæske din far.. Please.. Vi skruer lige en smule op for IQ'en og forsætter..


  • Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

    Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #19   31. aug 2008 Søren F: Er SÅ enig... smiley

  • #20   31. aug 2008 Nå det gjorde vi så ikke.. *suk* smiley Åbnebart ingen intelligente svar på mit spørgsmål i denne omgang.. Udover at det er for nydelsens skyld..

  • #21   31. aug 2008 jeg syntes at intim piercinger er fede men jeg kunne ikke selv finde på at få det lavet men mange får det lavet fordi de syntes at det er specielt og pirrende tror jeg ret mig hvis jeg er forkert på den nu er der nogen der skriver at den er god under sex jeg ved da at min i brystevorten er også god under sex det gir lidt extra når kone piller ved den eller hvad hun nu kan finde på

  • #22   31. aug 2008 Josephine - Gucci So !
    Overordnet findes der jo som sagt intet mere frækt og smukt som en kvinde, alt inkluderet, forstå mig ret.. Sidder bare og tænker om man udsætter sig selv for det bare pga nydelse?
    Hvis seksuel nydelse skal være højdepunktet for ens lykkelighed sammen med et andet menneske ville jeg sige man kommer til kort som menneske - Men ligemeget, søgte bare en grund, udover nydelse - Det er åbenbart ikke til at finde smiley Men også fint folk gør det for nydelsen, kan jeg sagtens respektere.. Skulle bare se om jeg kunne blive bedre vidende på området eftersom jeg ikke er en kvinde.

    Kan sagtens se det fra dit synspunkt også ja, man kan altid blive klogere og det der var en fin opstilling - Og der kan jeg såmænd kun være fuldstændig enig med dig - Eneste forskel er at der arbejdes der med tålmodighed og forståelse samtidig, fiser ikke ned og får banket noget i mig der fikser problemet med det samme smiley


  • #23   31. aug 2008 mutters mås ?
    Nok bare mig der ikke har lyst til at udsætte mig selv for det hvis jeg var kvinde. Har selv haft en veninde der havde en, for det første synes jeg ikke det var specielt kønt og det var heller ikke speciel rart for mig som mand, ikke noget man siger lige ud, men de kan jo heldigvis tages ud igen også smiley

    Pirrende, jamen bestemt da, hvis man er til den slags for at blive pirret, skal ikke kunne sige det da jeg ikke er kvinde så ved derfor ikke om det at have et underliv uden ville være nok for mig.. Det skal jeg være usagt smiley


  • #24   31. aug 2008 Josephine - Gucci So !
    Nu ved jeg ikke det vilde om risikoen ved det, skal jeg ærligt indrømme. Men kunne da forstille mig at betændelse dernede er UTROLIG ubehageligt!
    Når en veninde eller kæreste spørger mig på det punkt er jeg ærlig, og da det var kæresten fik hun at vide hun ikke skulle gøre det for min skyld hvert fald for hun var perfekt for mit vedkommende, at hun så måske selv ville var jo så noget jeg som partner enten skal omstille mig til, føler jeg ikke jeg kan det skal jeg sige stop med det samme - Sagde jeg så jeg kunne hvis det var, forudsat hun kunne tage den ud - Gik da og naget mig eftersom jeg har prøvet den oplevelse med en veninde før hende. Så må da sige jeg blev mere end glad da hun fortalte at hun ikke ville gøre det mod sig selv og det var fordi hendes veninder havde sagt nogen fyre var vilde med det, men hvis jeg var tilfreds ville hun ikke. Så allerede der synes jeg ærlighed "reddet" situationen..

    Hmm ja okay har du nok ret i, lagde nok for hårdt ud der, men håbede lidt at sortere størstedelen fra der og så diskutere med dem der kunne tænke i et lidt større perspektiv end blot billedligt.. Lykkes ikke helt desværre..
    Sådan noget siger man jo selvfølgelig ikke til sin kæreste medmindre man vil sove på sofaen det da klart smiley


  • #25   31. aug 2008 christian g selvfølig hvis man er til den slags som du siger mig og konen kunne heller ikke tænke os at få lavet sådan en i de nedre regioner men det er nok fordi man får at hvide at det er svært at rengøre og jeg tror også at det gør pisse ondt og irreter når man har tøj på og jo de kan da bare pilles ud

  • #26   31. aug 2008 Josephine - Gucci So !
    Hvert fald hvis man vil have en ordentlig diskussion ja, lidt svært herinde smiley

    Ja som sagt hendes krop, så ville hun have en og man elsker hende så må man sq tage det med og indstille sig på det. Som sagt ikke ligefrem studeret det jo, kun prøvet det på egen krop som at være modparten og det var et turnoff..

    mutters mås ?
    De kan altid tages ud ja, men hvis nu den stakkels pige får det for hendes nydelses skyld er det lidt synd man som fyr ber hende tage den ud fordi man ikke selv kan lide det, lidt der jeg kunne forestille mig en kvinde ville blive både ked af det (I mangel på "accept" fra fyren) og en smule sur, specielt hvis hun nu har lavet det for fyrens skyld! smiley



  • #27   31. aug 2008 christian g helt rigtig gir dig ret

  • #28   1. sep 2008 Fordi folk af uransaglige årsager synes at dåsen er pænere som smykkeskrin smiley

    Jeg har ikke noget imod piercinger, men jeg synes det er noget mærkeligt noget at skulle have dem i kønsdelene...


Kommentér på:
Intim piercing - Hvorfor?

Annonce