{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intim piercing
  • Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Svar: 192
    #1   15. feb 2014 Er der nogen byer du foretrækker/er nemmere for dig?
    Devils Ink i Silkeborg skulle være gode til diverse piercinger.


  • #2   15. feb 2014 Jeg er selv fra Holstebro...
    Men afstand skal ikke afholde mig fra at vælge det bedste sted smiley


  • #3   15. feb 2014 Og lige inden jeg får flere PBer...
    Så SKAL det være på klinik, og ikke en der gør det sort, uddannet eller ej!!!!!!!! smiley


  • Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Svar: 192
    #4   15. feb 2014 Okay, jamen så forhør dig eventuelt ad ved Devils Ink, har i hvert fald en del bekendte som har været tilfreds med deres arbejde derinde.
    Og gud hvor er det dog utroligt, at folk sender klamme, lumre PB'er fordi du stiller sådan et spørgsmål på nettet .. folk burde fandme tage sig sammen, og du burde kopier dem og smide beskederne herinde, vil gerne læse hvilke brugere det er herinde fra. Skide tabere smiley


  • #5   15. feb 2014 Haha... Ja og så det jo skide vigtigt HVOR den skal sidde jo... smiley
    Og tak, jeg vil helt sikkert kontakte dem..


  • Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Svar: 192
    #6   15. feb 2014 Her har du deres Facebook side, såfremt du er derinde: https://www.facebook.com/pages/Devils-Ink/503524823041071?fref=ts

    Der er billeder af en del af deres arbejde, og hvis du er interesseret, kan du skrive direkte til dem over den side med eventuelle spørgsmål, men det er måske ikke så interessant når det omhandler intim piercing - men muligheden er der. Du skal have fat i Vinni som er deres piercing ekspert smiley


  • #7   15. feb 2014 TUSIND tak!!! smiley

Kommentér på:
Intim piercing

Annonce