{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

kristian 6
kristian 6
Tilmeldt:
21. feb 2007
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 224

Stoffer {{forumTopicSubject}}

Hej

Hvad er jeres mening om indtagning af diverse stoffer.
Tager i det selv, eller har gjort? hvis ja hvilke stoffer ville i mene er oki, eller er det overhovdet ikke iorden?
Grunden til jeg spørg er fordi der er mange unge der tager stoffer idag og ville egentlig gerne høre jeres holdning...
Skal siges hash også betegnes som stoffer i dette indlæg smiley
Jeg har ikke selv noget imod folk der tager stoffer som amf, coke og hash, men lsd, kiks osv. har jeg meget imod, da jeg har haft venner med dårlige erfaringer omkring det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stoffer
  • kristian 6
    kristian 6 Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 224
    #2   11. maj 2007 Chris !
    Jeg har meget en holdning som dig... Som sagt har jeg noget imod de stoffer folk ikke kan styre og det er ofte kiks...
    Jeg fatter heller ikke hvad de små børn har igang og endnu mere, dem der er ældre. Hvordan kan folk få sig selv til at sælge til 15 årig drenge og piger? hash er jeg ligeglad med, men jeg har set sådan en omgang små børn der lige har fået en E pille hver, fra et par knægte på 18 år.. De skulle have så mange bank, at man ikke fatter det.... De ved jo at de små børn ser op til dem og de gør det for respekt og fordi de kan tjene lidt gode penge på dem..... men de fatter ikke at der er mulighed for at de smadre de små børn..


  • Falck .
    Falck . Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Svar: 2
    #3   11. maj 2007
    Problemet er, at man ikke altid kan være helt sikker på om det noget der fortyndet en del og hvad der er brugt til dette...


  • kristian 6
    kristian 6 Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 224
    #4   11. maj 2007 for det meste er det ikke det store problem... pulvert er normalt blandet op med kreatin som er ganske ufarligt... hvis man har en fast køber, kunne jeg forestille mig du aldrig fik gift med i dit pulver, kan ihvertfald ikke se meningen i at han skulle blande det op med noget farligt, så mister han jo kunder smiley

  • #5   11. maj 2007 Jeg synes det dybt åndsvagt at nogen kan finde på at udsætte sig selv for den slags..

    Mest af alt gør det mig ked af det, fordi jeg mener, at de unge, der gør det, har en del problemer som de ikke ved, hvordan de skal håndtere.. Eller fordi de er presset til det, og derfor ikke tør sige nej, fordi de er bange for at være udenfor.

    Det er jo sådan idag, at penge er, mere eller mindre, alt - og derfor arbejder mange (også forældre) mere og mere og tror, at deres børn har det godt, så længe de bare får penge til at gøre det, de vil..

    Men, det er dumt ! Og ja, jeg mener også at HASH er en form for stoffer eftersom man bliver afhængig af det ligesom cigaretter mv.



  • kristian 6
    kristian 6 Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 224
    #6   11. maj 2007 Jeg ville mene hash og alkohol kan sammenlignes meget.
    Begge dele er nemme at skaffe, dog lidt svære med hash da det er ulovligt.
    Man kan blive afhænig af begge dele og det skader nok lige meget, hvis ikke alkohol er værst...
    Så om folk ryger hash eller drikker sig fuld er jeg lidt ligeglad med, så længe de har den alder hvor de ved hvad de gøre og forholdvis kan styre det...
    syntes heller ikke de mindre årige skal drikke så meget som de gøre, da de fleste ikke kan styre det og det samme med hash.


Kommentér på:
Stoffer

Annonce