{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

krig... {{forumTopicSubject}}

nu har polen jo underskrevet en kontrakt med u.s.a om det der missil skjold der skal sættes op i polen. men russerne virker ikke så fandens glade for det og truer med at det vil føre til mere ind politisk krig. der blev tilmed nævnt nået med en a bombe der ville blive smit i polen. hva siger i. tror i det holder og der bliver krig mellem nato og rusland. eller er det bare tomme trusler sagt i en vodka brændert

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  krig...
  • #1   24. aug 2008 hvor har du hørt det?

• #2   24. aug 2008 Dagene med vodka branderten er hvert fald ovre, Jeltsin er død og begravet - Med og efter Putin's styre har Rusland oplevet en ny storheds tid og gør det PT - De er nødt til at vise de er med i magtbalancen endnu i østeuropa / Asien - Hvilket de er nødt til eftersom at:
    Nordkorea har adgang til atom våben nu.
    Kina bliver den nye største magtfaktor i asien (Siger alle statestikkerne)
    Indien er på vej til at blive en stat man skal tage sig i akt for om 5-10år - Deres resource forbrug har været eksplosivt stigende de sidste mange år, ligesom de foregående år med Kina, og se hvor de er nu..

Derfor er Rusland nødt til at ryste med jernelænkerne for de er reelt set ved at blive buret inde af store magter som fakta taler for er en trussel mod deres traditioner og gamle levevis jo.
    Nato i vest - Kina i øst og sydpå hersker der krig og kaos i mellemøsten, afghanistan og irak og lige ved siden af dem hænger Indien og Pakistan kun i et hår og venter på endnu en ny borgerkrig!

Så hvis jeg var Rusland ville jeg også skabe mig lidt istedet for at melde klart ud at jeg er bekymret for mine landegrænser med alle de problemer der ligger og stirre i horisonten..

Kommentér på:
krig...

Annonce