{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Gammelt nag {{forumTopicSubject}}

Pudsigt nok er det person fnidder og gammelt nag der altid scorer højest på besøgstallene her på Baboom og det skyldes jo nok den manglende moderation, men uanset hvad må man alligevel tage hatten af for den, trods alt, nogenlunde sobre tone 😅
Samtidig er det da hyggeligt at høre fra “gamle” profiler igen så hej igen til JoJo og BenteC 👋
Håber at der også bliver plads til alm. “upersonlige” debatter uanset om man er venstre el. højre hængt og da dette emne er off topic kan man bare slå sig løs uden at blive beskyldt for ikke at holde sig til emnet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 1.200 kr.
  • Toilet løber 950 kr.
  • Manglende strøm i stik. 2.943 kr.
  • Martin Installation af Hiper på nyt TV og mail til 1.000 kr. 1.000 kr.
  • Sætte hylde og reol op på væg 600 kr.
  • Der skal lægges 2 stk 50*50 cm fliser til ny varmepumpe 615 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gammelt nag
  • #1   18. jan Hello there

• #3   18. jan Godt for dig Polle, men jeg er ikke sikker på at det interesserer ret mange her på Baboom.
    Faktisk tror jeg at vi er mange der ikke gider høre mere om dit forum smiley

• cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 11 Følgere: 86 Emner: 466 Svar: 3.726
    #4   19. jan Hej J/L

Lang tid siden. smiley

• cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

#5   19. jan Rigtigt Cody, her er stadig en rimelig sober tone.

• #6   20. jan Hej cris7 .

Ja men jeg prøver lige og kigge engang i mellem smiley .

• #7   21. jan En ting jeg slet ikke forstår og det er, at ejer man et debat forum, hvorfor er det så nødvendig, med al den omtale på en anden side, hvorfor ikke glæde sig over ens egen side kører godt.

• #8   21. jan #7
    Brok, nok fordi "hans" egen side ikke kører ret godt, der er nok højest 10 der er aktive.
    Flere af de aktive er dobbelt profiler, hvoraf nogle er Admin`s egne.
    Admin fra dine debatter er en sølle karl, når det går skidt for hans eget forum, gør han hvad han kan, for at ødelægge andres (heriblandt BaBoom)

• #9   22. jan Brok, nok fordi "hans" egen side ikke kører ret godt, der er nok højest 10 der er aktive. Polles side kører ganske normalt ,folk strømmer dertil , efter en vis herre forlod den synkende skude ,så jo der er godt med aktivitet derinde. smiley smiley

• #10   22. jan #9
    Bente C (eller hvad du ellers kalder dig)
    Hold da kæft hvor er du fuld af løgn, trods Yoyo ikke er der mere, skrives der ikke mere, end da han var der !
    Og hvor ser du alle de nye medlemmer ??? - nævn dem bare her

• #11   22. jan Bente C er det også Polle ?
    Det hele virker bare igen sådan lidt underligt.

• #12   23. jan Ja Kitty jeg er også lidt nysgerrig på hvem hende Bente C er, men jeg kan se hun er oprettet i marts 24 og sandsynligvis identisk med Helene C der er oprettet aug. 24 for de følger præcis de samme herinde og kommer begge fra Nordjylland smiley

• #14   23. jan PolleBenteC - du er fuld af løgn, mærkeligt nok, så optræder Bente C kun, når du er blevet uvenner med JoJo og han skal kanøfles, om at han er et forfærdeligt menneske osv. Du er ligeså frastødende, du har dobbeltprofiler, hvor du sidder og kommunikere med dig selv, for åben skærm, på din egen kanal er det meget tydeligt, den profil med Dahlia billede, hvor du kalder dig Ole, og alt det, du har kaldt dig her og stadig gør.

Du er det mest rædselsfulde der findes, du burde slet ikke have adgang til nettet, du misbruger det i den grad og du har Nul respekt for dine medmennesker, du svindler og bedrager, du burde være spærret inde for livstid.

Skrub af idiot.

• #15   23. jan Ja det med at være debattør og ejer af en side, hvor der er politik på siden. og glem det Polle, hvis jeg vil være på din side så gør jeg det, Men siden er jo total overplastret med Polle og næsten ingen andre.

• #17   23. jan #15
    "Og så er du jo med som Kwai1448 - tak for det!"

Der findes GDPR regler.
    smiley

• #18   23. jan Poul David - Som ME skriver læner du dig op af en politianmeldelse når du videregiver fortrolige oplysninger hvilket identiteten bag et brugernavn må siges at være smiley

https://www.datatilsynet.dk/hvad-siger-reglerne/vejledning/gdpr-univers-for-smaa-virksomheder/grundlaeggende-om-gdpr

Du har stort set gjort dig upopulær med alt og alle siden du oprettede dine debatsider så mon ikke det er på høje tid at nedlægge skidtet og erkende at du ikke dúr som administrator 🧐

• #20   24. jan #16 Polle D
    Det kan godt være at du har 90 forskellige profiler på dit debatforum, men de fleste er inaktive.
    Kun en håndfuld er aktive stort set hver dag, og så er der yderligere en håndfuld som skriver en gang imellem, resten er enten døde eller kikker blot med en gang imellem.

Her er lukkede "private" grupper, som kører ganske udmærket.

Så hvad er egentligt forskellen, om dine medlemmer sidder i dit lukkede forum eller medlemmer her på BaBoom er i lukkede grupper ?

• cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

#21   24. jan #18 Cody

Det vil så heller ikke være første gang at Polle læner sig op af en anmeldelse. Glem ikke hvordan Polle overtog Alis's profil og billede, og forsøgte at udgive sig som hende.

Husk også på, hvor mange gange Polle har anmeldt os alle, og i starten lykkedes med at få os frosset een efter een.

Tænk på, hvor mange måneder han forsøgte at ødelægge dette Forum, i håb om at vi skiftede til hans.

Polle har intet lært, men fortsætter på samme måde som før. Så her er der ikke tale om 'gammelt nag', men om en person der forsætter med at være destruktiv mod dette Forum og dets medlemmer.

• #22   24. jan Endnu en gang - jeg håber, han får en straf, men tvivler på det, i næste måned er han atter på.

• cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

#23   24. jan Ja, med en ny profil. Men han er her jo stadig med Bente C profilen.

• #24   24. jan Ja, Cris, det er jo det, jeg ved - måske flere ....

Cody tak for denne her tråd, den kan vi altid vende tilbage til, gem den, for det er desværre ikke sidste gang, det har vi alle erfaret gennem flere år.

Det her er ikke kun gammelt nag, det er yderst alvorligt, jeg ved bare ikke i skrivende stund, hvor vi kan gå hen med den viden, som Poul David B.K. har udøvet, ikke noget problem i, at få hans identitet - og ordensmagten har lige det rigtige værktøj til at finde frem.

• #25   24. jan Jetset og Cris7
    Jeg er helt enig i at Poul Davids opførsel er helt hen i vejret, men jeg tror samtidig at han er en stakkel hvis hele liv foregår via sociale medier og da vi jo ikke har en aktiv moderator er vi desværre tvangsindlagt til hans evindelige forum reklamer smiley

• #26   25. jan
    Cody
    Du er nok inde på noget der smiley

• #27   25. jan Jeg går nok lidt i mod strømmen nu.
    Jeg skal ikke bestemme hvordan I håndter sådan typer.
    Men jeg vælger simpelthen at tie dem ihjel.
    En troll skal i optik ties ihjel.
    For hver opslag omkring er opmærksomhed for ham.
    Trolle kan ikke skelne i mellem positiv og negativ opmærksomhed.
    De higer bare efter opmærksomhed.

Kommentér på:
Gammelt nag

Annonce