{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Rim og remser, anekdoter, sange, ordsprog, digte, vittigheder m.m {{forumTopicSubject}}

Cris7 du savner musiktråden så jeg tager dig på ordet smiley

Det gode ved Baboom er jo at man altid kan genoptage en populær tråd der efterhånden er havnet langt nede i oversigten og det behøver jo ikke kun at være musik så bare giv los smiley

Jeg giver bolden op med denne opfordring:

I dag bør du…
Gøre en uoverenstemmelse god igen..
Opsøge en gammel ven..
Slå en mistanke ud af hovedet og erstatte den med tillid..
Skrive el. ringe til én du savner eller som savner dig..
Holde et løfte..
Glemme et gammelt nag..
Tage dine krav til andre op til vurdering og love at stille lidt færre..
Kæmpe for en overbevisning..
Overvinde en gammel frygt..
Tage dig tid til at værdsætte naturen..
Sige til nogen at du holder af dem..
Smile til en fremmed..
Gøre det hele om igen i morgen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rim og remser, anekdoter, sange, ordsprog, digte, vittigheder m.m
  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 59 Svar: 658
    #1   8. feb 14 gode råd Cody.
    Og de er alle aktuelt som de burde.
    Dog vil jeg aldrig mere komme mig over højde skrækken, dette bliver kun være og gang imellem kan jeg godt være lidt betænkeligt med høje kantsten smiley



  • #2   8. feb Ha ha JoJo ja så må den sku være slem smiley
    Jeg har selv en fobi der stammer fra mine unge dage hvor jeg var tæt på at drukne i Vejle fjord. Jeg kan ikke mere hoppe i vandet hvor jeg ikke kan bunde selv om jeg svømmer udemærket (el. gjorde) smiley

    Du får lige denne i farten:

    For 50 år siden havde forældre mange børn, men idag er det børnene der har mange forældre smiley


  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 59 Svar: 658
    #3   8. feb Cody
    Jeg har ingen fobi med vandet, men jeg vil altid ha nogen gummisko på i vandet når det ikke er klart, og man kan muligt godt kalde det en fobi.

    Men kantstenen skete efter jeg brækkede min ryg 4 steder efter knogleskørhed, og fordi min ryg er fastløst grundet samme.

    Og så er det lige dødsattesten smiley


  • #4   8. feb To gamle venner mødes på gaden og den ene har et ordentligt “hønseæg” i panden og den anden spørger hvad i alverden der er sket.
    Den uheldige mand svarer at han blev nysgerrig på et skilt der hang ovenover en dør, men da han er nærsynet må han tæt på for at læse teksten hvor der stod:
    Pas på - døren åbner udad smiley


  • #5   8. feb Puha JoJo så er du godt nok dårligere stillet end mig der heldigvis ikke har brækket noget siden barndommen på trods af at jeg også er konstateret knogleskør smiley

  • #6   8. feb Jeg hørte lige denne sang i “Eldorado” og mindes mine unge dage hvor jeg småkyssede med en dejlig pige til netop denne sang med Brian Hyland.
    Pigen har jeg heldigvis stadigvæk smiley

    Ginny Come Lately https://g.co/kgs/4p9BZQk


  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 59 Svar: 658
    #7   8. feb Cody
    Pigen har du heldigtvæk og good for U

    Smukt sang som jeg har sunget meget med på, men jeg var mere på den her.
    Schlagerzeid og det er snart den 16. Februar smiley

    https://www.youtube.com/watch?v=ge9Ou3-YyqU


  • #8   8. feb Ha ha fed video JoJo - Den har jeg aldrig set for musikvideoer var vist slet ikke kommet til Danmark i 65 så vidt jeg husker smiley
    Iøvrigt er det vist den mindste bikini top jeg nogen sinde har set smiley


  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 59 Svar: 658
    #9   8. feb Cody

    Vi så ofte nævner det i vores fredags golfklub
    Sjovt at finde en kvinde in mini bikini, men vi overlever dem ikke
    Altså så tager de livet af os smiley


  • #10   9. feb JoJo

    Jo ældre du bliver jo oftere vil du bebrejde dine uskyldige golfkøller der jo slet ikke aner hvor gammel du er og de opdager heller ikke at du efterhånden bruger mere tid i klubhuset end på banen smiley


  • #11   9. feb Mange af de ulykker der sker i hjemmet finder sted i køkkenet og uheldigvis ender de fleste af dem på spisebordet smiley

  • #12   13. feb En herlig tråd, som kan handle om væsentlige ting + alt muligt andet godt smiley

    Livet er ikke om, hvor meget vi får sagt - men hvor meget der gør ord overflødige smiley


  • #13   14. feb Så sandt som det er sagt Jetset og jeg kvitterer lige med denne:

    Min datter spurgte forleden hvorfor jeg ikke spiste mere økologisk hvortil jeg svarede:
    Min skat jeg er kommet i den alder hvor jeg har brug for alle de konserveringsmidler jeg kan få fat i smiley


  • #14   14. feb Ejjjj, Cody, det tror jeg ikke du er, hvad skal de gamle så sige smiley smiley smiley

  • #15   15. feb Ha ha Jetset jeg går imod strømmen med rygning, bajer og usund mad og så må vi se hvornår livets skjorte bliver for kort smiley

  • #16   15. feb Ja, Cody smiley - og så har du haft et godt liv, lige efter din livsstil smiley

    Vi har altid retten til at vælge. Det får mig til at tænke på, hvordan mine bedste forældre levede, de røg som skorstene, spiste sulemad og alle arbejdede med "hånden" ikke så meget elektrisk og alligevel blev de gamle, dog ikke ca. 100 år, som en del bliver i 2024, tænk på Lise Nørgaard 105, var klar i hovedet lige til det sidste, jeg kender en meget sød dame, som er frisk i hovedet, kan føre en samtale med hende og hun bliver 102, det er da livsbekræftende smiley - seje kvinder og de fik også mange børn dengang smiley


  • #17   1. mar En 6 årig forskole dreng i Usa bliver sammen med resten af klassen bedt om at tegne en tegning af deres familier.
    Drengen afleverer denne tegning:


    profilbillede
  • #18   1. mar Forældrene bliver kaldt til samtale på skolen og læreren spørger om de kan forklare hvorfor drengen laver sådan en tegning af familien.

    Moderen griner og forklarer at knægten blot har tegnet familien da de var ude at snorkle på Bahamas i sommerferien smiley


  • #19   1. mar Hos købmanden!

    En mand går op til disken hos en købmand og beder om at få 10 dåser kattemad.

    “Hør her, mester”, siger købmanden. “Jeg ved ikke om du er ny i byen, men jeg kan sgu ikke sælge dig 10 dåser kattemad, med mindre jeg ved du har en kat.”

    Manden prøver hårdt at overbevise købmanden om, at han har en kat derhjemme, men købmanden er hård. “Så må du gå hjem og hente den”.

    Kort efter kommer manden igen med sin kat under armen, og som købmanden havde lovet, får manden lov at købe de 10 dåser.

    En uge senere kommer den samme mand ind til købmanden og beder denne gang om 10 dåser hundemad.

    “Hør nu her”, begynder købmanden igen. “Jeg kan sgu da ikke bare sælge dig 10 dåser hundemad!

    Hvorfra skal jeg vide, om du siger sandheden eller bare står og lyver? Du må sgu vise mig den hund før jeg sælger dig noget som helst!”

    Godt vred trasker manden hele vejen hjem for at hente hunden, og som købmanden har lovet, får han lov at købe de 10 dåser.

    En uge senere kommer den samme mand ind til købmanden. Med sig har han en stor papkassen.

    “Hva så, mester… Hvad kan jeg hjælpe dig med denne gang?”, spørger købmanden.

    “Bare stik hånden herned”, beder manden.

    Først vil købmanden slet ikke høre tale om det, men til sidst giver han efter og stikker hånden ned i papkassen. Langsomt ændrer hans ansigtsudtryk sig fra vrede til væmmelse. Han trækker hånden op og udbryder:

    “Ad for fanden Det er jo lort!”

    “Ja”, siger manden, “denne gang skal jeg bare have en rulle toiletpapir!” smiley


  • #20   1. mar Gamle Svendsen var død og fru Svendsen henvendte sig til præsten og spurgte hviskende om det var muligt at begrave hendes mand liggende på maven smiley
    Præsten blev forbavset og spurgte hvorfor i alverden han skulle begraves på den måde hvortil fru Svendsen hviskede at hun havde hørt at dilleren ville vokse op af jorden på gifte mænd hvis de havde været deres koner utro smiley
    Præsten grinede og svarede beroligende at hvis det var tilfældet ville kirkegården ligne et asparges bed smiley


  • #21   2. mar Lillesøster spørger:

    “Hvor er Far henne?”

    Mor svarer:

    “Far er ude i svinestien.

    Du kan kende ham på, at det er ham der har hat på.” smiley smiley


  • #22   7. mar Konen: Jeg har en sæk tøj, jeg gerne vil donere
    Manden: Hvorfor smider du det ikke bare ud, det er nemmere
    Konen: Men alle de fattige og sultende kan virkelig få gavn af det
    Manden: Skat, alle der passer dit tøj sulter ikke

    Manden er pt ved at blive behandlet for kraniebrud smiley


  • #23   8. mar Ha ha Jetset den var sku god smiley
    Han glemte vist at tænke sig om først smiley



  • #24   8. mar En kvinde kom ind i en dyrehandel og fik øje på en stor flot papegøje, som sad i et bur hvor der stod 500 kr.

    Kvinden undrede sig over hvorfor den var så billig, og spurgte dyrehandleren om det.

    Dyrehandleren kikkede på hende og sagde "Jeg må tilstå at den tidligere har levet i et bordel, og derfor sommetider kommer med nogle meget grove bemærkninger".

    Kvinden tænkte lidt over det, men besluttede at hun alligevel gerne ville have papegøjen.

    Hun betalte for den og tog den med hjem, hvor hun placerede buret inde i dagligstuen, hvor hun spændt satte sig til at vente på at papegøjen skulle sige noget.

    Fuglen kikkede sig omkring i rummet, derefter kikkede den på hende, og sagde: "Nyt bordel, ny bordelmutter".

    Hun blev lidt overraskede over udsagnet, men tænkte, det er nu ikke så galt.

    Så kom hendes 2 teenager piger hjem fra skole. Da papegøjen så dem, sagde den straks: "Nyt bordel, ny bordelmutter, nye piger".

    Pigerne og kvinden blev lidt fornærmede, men begyndte at grine af situationen.

    Lidt senere kom kvindens mand, Bjarne, hjem fra arbejde.

    Papegøjen kikkede på ham og sagde:

    Hej Bjarne!

    AV for den da! smiley smiley smiley


  • #25   9. mar smiley Uha Polle godt man ikke er i hans sko smiley

  • #26   9. mar Jeg er altid den første til at indrømme mine fejl, men med en kone, 3 børn og 7 børnebørn er der altid en overhængende fare for at nogen kommer mig i forkøbet smiley

  • #27   10. mar Fordelen ved kleptomani er at man altid kan tage noget for det smiley

  • #28   10. mar En gammel dame stod i en elevator.

    Ind kommer en elegant duftende kvinde, som kigger på den gamle dame og siger: Ralph Lauren ? 800 Kr. pr. dråbe?

    Elevatoren stopper på næste etage, og ind kommer en ny velduftende kvinde, hun vender sig og kigger på de 2 andre, Chanel ? 800 Kr. pr dråbe ?

    På næste etage skal den gamle dame af, hun slipper en ukontrollabel ildelugtende fis,

    vender sig mod de 2 vellugtende kvinder og siger:

    Gule ærter 9 Kr i Netto. smiley


  • #29   12. mar MELLEM VENINDER!

    Den ene veninde til den anden veninde:

    Min mand og jeg skal skilles!

    - Hvorfor skal I dog skilles?

    - Det er min mands skyld!

    - Hvordan det?

    - Jo ser du, han kom for tidligt hjem fra forretningsrejse! smiley smiley


  • #30   13. mar MELLEM VENNER

    - Hvad sidder du der og hænger for?

    - I går fortalte jeg min søn om bierne og blomsterne.

    - Og?

    - Så fortalte han mig om postbuddet og konen!

    Av for den! smiley


  • #31   13. mar Jeg har aldrig mødt en stærk person, som har haft en let fortid ....

  • #32   13. mar Så sandt som det er sagt Jetset 👍🏼

  • #33   14. mar En tjekker kommer til øjenlægen.

    Under øjetesten holdes en tavle med bogstaverne V I N C Z W Q S I C Z op til ham, og lægen spørger ham: "Kan du læse dette?"

    "Læse?" udbryder tjekkeren forbløffet. "Jeg kender endda fyren!" smiley smiley


  • #35   15. mar Vidste du at kvinder er mere veluddannet end mænd?

    Naboens kone fik time 167 ved kørelæren i går! smiley


  • #36   20. mar En bondemand sendte en tremmekasse med høns til sin søn, men desværre gik bunden ud af tremmekassen inden sønnen fik dem ind i hønsegården.
    Sønnen ringede til sin far:
    Jeg jagtede dem gennem naboens gårdsplads og genboens baghave, men jeg fik kun fat på 9 af dem.
    Faderen svarede tørt:
    Slet ikke så tosset knægt - jeg sendte kun 6 smiley


    Drengen blev noget overrasket da han så sin far i færd med at sy en knap i sin skjorte.
    Drengen spørger nysgerrigt hvornår han lærte at sy og forventede at faderen ville svare indenfor militæret, men fik istedet det lidt tungsindige svar - da jeg giftede mig med din mor 😂


  • #37   25. mar Polakker er de flinkeste i Europa. Fløj til Polen i dag og det første jeg ser, var min bil. Kæft det er service smiley !!

  • #38   31. mar Ærlighed har så meget kraft, at meget få mennesker magter den smiley

  • #39   30. apr Hjernen er fantastisk, jeg ville ønske alle havde en smiley

Kommentér på:
Rim og remser, anekdoter, sange, ordsprog, digte, vittigheder m.m

Annonce