{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

forstår de ikke dansk ?:P {{forumTopicSubject}}

nu kommer der nok en laaang debat men det også fint nok:P hvorfr er det de autonome ikke bare gør som politiet siger? de beder dem om at sætte sig ned og de nægter og så piver de bagefter over politiet bliver lidt grove? http://www.youtube.com/watch?v=Rz_c0PdSCFY

ved godt det er gammelt klip og sådan men faldt lige over det igen og syntes det er meget sjovt at se smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flagstang 2.000 kr.
  • Markise bolt/møtrik knækket 250 kr.
  • Ophængning af stort maleri 700 kr.
  • Installation af 3 lamper 1.750 kr.
  • Have Arbejde 2.500 kr.
  • Hækklipning 1.234 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forstår de ikke dansk ?:P
  • #2   18. jun 2008 ser bare så fedt ud ved 2.40 smiley
    han river ham bare i jorden smiley

syntes nu at politiet måske lige går over sin grænse en gang i mellem der..
    hende der er ved at finde sine vanter xD så der nogen der blander sig også for de bare hug...

• #3   18. jun 2008 kan godt være hende med vanterne ikke fortjente det, men når de siger " kl er ? og i er anholdt SÆT JER NED" og de så ikke fatter det efter de siger det så mange gange, og de bliver ved at provokere dem ved at råbe politikontrol skaber mere vold, så ville jeg godt nok også gå amok som betjent da, sådan en flok unge der bare ikke fatter noget fordi de vil ha deres vilje !

jaa de unge er måske pissed, men de skal sku stadig rette sig efter politiet ligesom alle os andre..

• #4   18. jun 2008 det har du så ret i smiley
    tja, man kunne vel have brugt peberspray smiley så skulle de nok rette sig smiley

• #5   18. jun 2008 man ku også bare skyde hele lortet ?:)

• #6   18. jun 2008 Elsker det klip.. De unge skal sgu bare gøre hvad der bliver sagt.. Sådan en flok idioter.. Kæft jeg hader dem.. De skulle få sig et arbejde som os almindelige mennesker..

• #9   18. jun 2008 ja skyde dem, ikke så dårlig en id'e smiley hehe

ser også sjovt ud ved 3.35, de siger nok han skal have hånderne på ryggen, han's ene hånd bliver klemt ned mod asfalten, så det kan umuligt ikke, medmindre de løsner lidt smiley

• #10   18. jun 2008 helle* altså nu var det jo sådan de aldrig rgtig havde ejet stedet, eller hvordan det er, hehe.. hvis jeg ikke rigtig "ejede" mit sted at bo, så ville jeg ikke ku tillade mig at blive aggressiv. jeg ville ikke gå amok men selvfølgelig blive sur og skuffet men så er det jo bare ud og tjene nogle penge og så købe noget nyt smiley det værste ved dem der er egentlig, at de jo prøvede stille og roligt i starten ved at spørge om de måtte beholde stedet, de fik et nej så burde den ikke være længere, men alligevel bliver de ved og ved og ved, og hvis de ikke fik deres vilje går de bare amok g smadre samfundet, prøv lige og se et sygt samfund vi ville leve i hvis alle gjorde det:O

man burde bare smide en bombe ja

• #12   18. jun 2008 Josephine lige præcis smiley

Helle, hvad mener du når du siger samfundet har svigtet dem ? hvis de ikke havde noget sted at bo havde de da slet ikke krav på at bruge ungdomshuset som "deres" når de ikke engang kan betale en regnign ?

• #13   18. jun 2008 Per F
    politi-manden, 2:05, han slår på dem der sidder ned

prøv og tænk dig om og snak om fair ?

• #16   18. jun 2008 Helle..
    det ville jeg gerne have du kunne finde et dokument på at de ville.. for det tror jeg satme ikke på... de hippie folk er bare en gang nassere som ikke gider at leve et "normalt" liv som os andre danskere..

nu ved jeg så ikke lige hvordan de fik ungdomshuset til at starte med, og det kunne jeg englig godt tænke mig at vide..

• #17   18. jun 2008 Frederik G: hvis du prøver at skrue op for lyden og kigger hvor mange mennesker der egentlig prøver at komme "ned til hende" politiet ved ikke om de har knive eller andre skarpe genstande i lommerne, og når politiet siger de skal sætte sig ned og forholde sig i ro skal de ikke pille ved hinanden og pive hver gang deres dumme kammerat rejser sig og bliver slået!!!!

jeg tænker meget over om det er fair eller ej, men syntes fandme det er utroligt de ikke bare sætter sig ned og holder deres kæft, så ku litiet få noget arbejde gjort i stedet for at passe børn!

• #19   18. jun 2008 hmm jeg mener da bestemt ikke de betalte skat ? men jeg er ikke 100 % sikker så kan jeg ikke udtale mig om smiley

Vibrant H vil godt indrømme han går LIDT fr meget amok hehe, meen alligevel, havde de sat sig ned og holdt deres kæft fra starten af så var det slet ikke kommet så vidt

• #21   18. jun 2008 ja det stod tomt også tog de det.. omg da!

så hvis jeg finder et hus som står tomt, så kan jeg også bare tage det?
    nej siger i så?
    men hvad er forskellen?
    de er en flok børn/unge som ikke gider at arbejde sig til at kunne betale et hus.. eller i det mindste bare snakke stille og roligt med kommunen om at få et såkaldt clubhus, hvor de kunne være... men nej ville jo heller ikke gå da de jo skal have deres hash og andre ting..

• #28   18. jun 2008 syns det fedt at de lorte unger får nogle stryg selvom jeg personligt IKKE er begejstret for panserne

• #31   18. jun 2008 Hehe den video kom da vist lige på favorit listen smiley

• #32   18. jun 2008 hehe fedt med en god debat:D

men ja, ned med dem og giv dem et hus på bornholm, begrænset hvad skade de kan lave der.

• #33   18. jun 2008 Hvis en politi betjent bad mig om at sætte mig ned, ville jeg da heller ikke gøre det . Somom han skal bestemme om jeg skal sidde ned ,

• #34   18. jun 2008 Mc B
    Selvfølgelig skal han da det.
    Og de er da nødt til at bede sådan en stor gruppe om at sætte sig ned ellers kan det være utrolig svært at bevare overblikket.

• #35   18. jun 2008 jeg synes da de kan lære det

men fra den anden side sker det med politi vold alt for tit og bare når man er i byen!

• #36   18. jun 2008 Mc B: de har åbenbart gjort noget siden de skal sidde ned de anholder jo ikke bar tilfældigt smiley hvis du høre efter så siger de "kl er ? og i er anholdt hele bundtet, sæt jer ned"

når du er anholdt, jo så bestemmer de om du skal stå eller sidde smiley

• #37   18. jun 2008 er det de der hippiers demonstration.......

• #38   18. jun 2008 Ja ja, men nogen gange msibruger de fandme også deres magt.

jeg siger bare, at hvis jeg stod sammen med en betjent , uden at have gjort noget og han så pludselig siger til mig at jeg skal sætte mig ned, så ville jeg ikke gøre det, for det skal han ikke bestemme.
    Men hvis jeg har gjort noget dumt og er blevet anholdt så er det klart at de bestemmer .
    men husk. De er for at holde ro og orden . ikke for at give ordre .

• #40   18. jun 2008 slap nu lige af gutter og gutindeR:P

alle har forskellige meninger,

• #41   18. jun 2008 Banditte* kan du selvfølgelig have ret i smiley syntes bar det bliver mere og mere "hårdt" sprog der bliver brugt smiley

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 266
    #42   18. jun 2008 SKYD LORTET

• #43   18. jun 2008 Jay E : kort og godt smiley hehe

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 266
    #44   18. jun 2008 jep hver person sine meninger og det er min..

• VESTEGNEN *
    VESTEGNEN * Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 211
    #45   18. jun 2008 Hurra for politi-staten Danmark,

Kommentér på:
forstår de ikke dansk ?:P

Annonce