712 visninger
|
Oprettet:
Hash {{forumTopicSubject}}
er det så farligt at ryge hash som mange af de der folk på nettet og i fjernsynet siger?
altså bliver min dum af at ryge det eller hvad?
HAR SØGT PÅ NETTET OG VIL HØRE JERES VURDERING
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 146 Svar: 483
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 53 Svar: 434
feb 2008
Følger: 35 Følgere: 33 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 129
Jo mere man gør det, jo "mere skør" bliver man også ..
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 17
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 87 Svar: 645
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 53 Svar: 434
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 390
; hver gang man ryger brænder man sine hjerneceller af, mere eller mindre...
Jo mere man gør det, jo "mere skør" bliver man også ..
- det passer ikke en skid .. det er bullshit.
fordi. som emu siger. En slags dvale, hvis du ryger hash fra christiania hver dag i 31 dage. så har du alvorlig dårlig kort tidshukommelse. og nogle andre små ting. ( alt det shit med koncentrations besvær er os shit ) -.
men, hvis du så stopper med at ryge, så er alle de hjerne celler der har været i dvale, "vågner" igen efter 21 dage
Alkohol derimod dræber dine hjerneceller.
men altså. fuck nu det, alle ryger hash, alle drikker , mange tager alvorlige syge stoffer, som syre. så de brænder nok af alle sammen på et tidspunkt xD
feb 2008
Følger: 35 Følgere: 33 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 129
mar 2007
- KUNNE IK VÆRE MERE ENIG <33
MARYJANE ER MIN KÆRESTE OG BEDSTE VEN :I
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 23 Svar: 416
mar 2007
hvis i selv dyrker er det meget meget bedre.
istedet for at støtte terror organisationer i pakistan eller sådan sted
over 2.5 millioner danskere ryger hash mayn !!
Der bliver omsæt for 1 milliard kroner hash om året!!
det vælter ind over grænserne !!
jun 2007
Følger: 1 Emner: 97 Svar: 418
mar 2007
500.000 ryger dagligt
2.5 millioner har PRØVET det.
jun 2008
Følger: 1 Svar: 6
men det er jo os bevist at alkohol er farligere fordi det dræber dine hjernesæller, hvor hash bedøverm dem
jan 2007
jan 2007
Det ØGER lungekapaciteten ved moderat brug
det øger dit stofskifte (derfor man får munchies på)
din kondi bliver bedre
det renser ud i lungerne
det øger kreativiteten
det fjerner stress
det er bedre end sovepiller (indica sorten er)
det ka virke opkvikkende (sativa sorten gør)
OG
det er sværere at blive afhægig af hash end det er at blive afhængig af kaffe...
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 9 Svar: 236
Min storebror han husker ikke en time frem..
han er alt alt for glemsom nu...
hold dig fra lortet
jan 2007
hamp og cannabis plantens blade består af over 70% cellulose (staves?) :P...
dvs planten ka bruges til at lave over 25000 forskellige produkter
alt fra sprængstof til papir
hvis planterne blev gjort lovlige ligsom de gjorde i 2 verdenskrig ville alle verdenens medicin producenter, papir producenter, sprængstofs producenter og bil producenter blive nød til at sænke prisen på deres produkter fordi der ikke længere ville være mangel på råstofferne til produkterne... derfor støtter næsten alle lande undtagen holland og et par andre loven om at cannabis og hamp skal være ulovligt at dyrke da det vil sænke priserne på så mange ting og gøre forskellen mellem rige og fattige meget mindre end den er idag...
det var så bare den korte version... det tog mig 2½ time at læse den lange version hvor kilderne bla var flere forskellige universiteter fra usa bla harvard, medicin selskaber der støtter hash som medicin og privat financierede forskere der forsker i cannabis og hamp som jordens redning...
jun 2008
folk kan side og sig mit navn nogen gange før det lige går op for mig de snakker til mig hehe, men måske bare lidt der bliver lidt mærkelig
mar 2007
Marijuana is created by the one and only God.
There's a reason for everything , thats why we smoke it.
- one spliff a day keeps the doctor away.
ro på med stressen, og ind med røgen .
mar 2007
Folk med svagt psykisk sind, burde holde sig fra hash. Det kan få dem til at føle sig truet på mange måder, jeg har hørt flere mennesker, voksne mennesker, fortælle mig om hvordan de har været ude for at været ved at springe ud fra bygninger fordi de røg, men de har haft et svagsind. Du skal være KLOG for at ryge hash. og..
Instead of abuse it, then use it
maj 2008
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 239
Så hvad folk siger skal man li ta med et gram salt.
det hedder det ikke. det hedder et gran salt.
jun 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 24
jan 2007
men den "gift" som planten indeholder er slet ikke kraftig nok til at være dødelig... det eneste der kan ske er at man kaster op... men det er fordi man blir så "rundtosset" at man faktisk blir søsyg af det...
for at "giften" som den blir kaldt skulle være kraftig nok til at være dødelig skulle den koncentreres til 500 gange dens normale styrke...
Bruce lee's død skulle ifølge usa's regering være pga Thc men faktisk har det vist sig at den mængde han havde i sig da han gik i koma ikke var nær nok til overhovedet at blive skæv af det og at der er større chance for at han fik et slagtilfælde, men den mulighed blev skubbet til side pga 1 enkelt blodprøve der viste thc... men hvis i ved hvilken form for propaganda usa kører imod hash ved i os at de overeagerer helt ekstremt hvis i selv har prøvet det... de viser kort film som reklamer hvor folk ryger 1 enkelt pind... nogle gange bare et enkelt hvæs... og så tar de et våben og skyder deres venner i en mega griner... de er det modsatte af hva der jo faktisk sker... man bliver enten meget social og utroligt tålmodig mht at blive vred... eller så stenet at man ikke engang gider tænke på at affyre et våben og da slet ikke slå nogen ihjel
jun 2008
Grr eller hvad fanden du hedder, har sq mere liv en du nogensinde får.,
jan 2007
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 235 Svar: 992
"hver gang man ryger brænder man sine hjerneceller af, mere eller mindre..."
Nope - Hash bedøver dine hjerneceller, hvorimod alkohol dræber dem.
Hash