{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
146 visninger | Oprettet:

Uha - mon kørekortet ryger {{forumTopicSubject}}

Jeg vil til enhver tid påstå, at jeg er bedre bilist end de mange unge der bor i vores område.
Synes snart EU vil bestemme lige lovligt meget i de enkelte lande.

https://www.msn.com/da-dk/nyheder/other/slut-med-k%C3%B8rekort-for-70-%C3%A5rige-stor-%C3%A6ndring-kan-v%C3%A6re-p%C3%A5-vej/ar-BB1ivlZn?ocid=msedgdhp&pc=EDGEXST&cvid=088d837850c545b5f6afca93aa2469b3&ei=9


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uha - mon kørekortet ryger
  • #1   19. feb Når du selv klarer turen til Portugal må du være en dygtigt billist, men for hunde da findes der mange pensionister som holder parkeret på de lokale vejer og det gir mange farlige overhalinger.

    Er man rask og kan skulle der ikke være noget i vejen for en ekstra test, og for min skyldt må min demente ven godt testes for uegnet, men han har stadigvæk sin kørekort og jeg tør ikke at køre med ham.

    Det er nu børnenes opgave, men han blive alvorligt ked af det hvis hans kørekort bliver taget fra ham, selvom han slet ikke bruger hans to biler.

    Synes den er svært smiley



  • #2   19. feb Ja det lyder ikke rart, men når det først gælder efter det fyldte 80 år kan det måske godt være en god idé smiley

  • #3   19. feb #1
    Jeg kører såmænd kun fra Fyn til Københavns lufthavn og retur.
    Kunne end ikke drømme om at køre helt ned til Portugal, endda helt over til vestkysten.

    #2
    Min søster på 80 år. købte ny bil i efteråret 2023, og her i vinter kørte hun til Norge og stod på ski.
    Der er altså stor forskel på, hvordan mennesker er når de bliver ældre.
    Forøvrigt løber min søster hver morgen 5 km, of tager efterfølgende en dukkert i havet.

    Men jeg har en genbo på 73 år, som ikke burde køre bil mere, han snegler sig afsted med max 20 km i timen - kommer jeg til at køre bag ham, tør jeg ikke overhale, da han kører vildt usikkert.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #4   20. feb Jeg havde jo lige været gennem 2 blodpropper i hjernen, og jeg har ikke mistet kortet,
    men jeg har selv stoppet, Jeg har købt en trehjulet til max. 30 km både for egen skyld og andre på vejen,


  • #5   20. feb Respekt Brok !
    For at tænke på sig selv og andre !


Kommentér på:
Uha - mon kørekortet ryger

Annonce