{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

Brok S
Brok S Frosset

Tilmeldt:
19. apr 2019
Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110

Hold en god tone {{forumTopicSubject}}

Nu ser jeg at der igen bedes om god tone, men der skal være plads til alle de løgne der skrives, og husk jeg skrev, at en påstand ikke behøve være rigtig, og det gælder faktisk begge veje.

Om det er ondskabsfuldt, ja gu er det så, men det ligge jo i den ånd vi modtager Leon løgne om os.

Så fej for egen dør inden man fejr for andres.

Jeg har bedt om bevis på Leon påstand, men nej det behøver han ikke for han er jo flink og rar, men i mine øjne ondskabsfuld, bare spørg Alis, hvis i er i tvivl.

Han har da haft rigelig med mulighed for, at bevise sine påstande.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold en god tone
  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #1   18. mar 2023 Og for det gode selskab er her nok lidt rigtig musik

    https://www.youtube.com/watch?v=7HXUKkuWQXc&list=RDEMUfhl8rdlZyq1Tz84G7Nw4g&start_radio=1&rv=p7WoOmeLzDc


  • #3   18. mar 2023 Brok

    Det kan godt være at du siger at din påstand ikke er rigtig, men DIN påstand bliver på grimmeste vis brugt, og misbrugt af et andet medlem.

    Der er immervæk forskel på at mene at du evt. skulle være proPutin og så samligne og anklage en person for at være pædofil. Det hører ingen steder hjemme.

    Nej, jeg tror ikke du er ProPutin, for den sags skyld.

    Men der er ingen undskyldning for at bruge sådan en samligning Brok.















  • #4   18. mar 2023 Ja, Kitty vi må alle ta' de sammenstød eller klask der kommer når man deltager i en debat.

    Men at skrive som du har gjort er totalt under lavmålet og grimt.

    Skam dig!


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #9   18. mar 2023 Stop nu den hetz, hvis Leon ville have stoppet det kunne han jo bare indrømme, at en løgn er en løgn, og det er ikke formildende, at man tror alt bliver tilgivet fordi man er lidt naiv,

    Og hvis vi skal se på, hvad der fint bliver overhørt, så er det jo som Leon siger, han bestemmer selv, men nej når man bevist lyver så er jeg ikke modtagelig for andet end
    beviser.

    Jeg husker tydeligt hvor fornærmet manden blev da jeg ikke troede på en historie han kom med på anden hånd.
    Da himlede han op om, at noget han aldrig lavede så var det at lyve. Så bob bob bob.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #11   18. mar 2023 Ja og læs du bare med, og lær at forstå.

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #14   18. mar 2023 #12
    Smut du hen i strikkeklubben, men husk vorte plastret


  • #15   18. mar 2023 Sig mig, er I gået fuldstændig fra forstanden?

    Kan du Brok, og dig Kitty, virkelig ikke se at I har gjort noget galt? Brugt et forfærdeligt anklagende ord mod et medlem her?

    Der er forskel på at skændtes, kalde hinanden idioter, for det kan vi sagtens være allesammen til tider.

    Men dét at I ikke kan se hvor skadeligt sådan et ord er at få postet på sig, er virkelig rystende.

    #5 Kitty

    Chris
    Dit skriveri er mig noget ligegyldig.
    Så spar dig.jvf. Kitty


    Jeg kan se at du er 'lærenem', det er ordret, sætninger et andet medlem også har brugt.

    Du har selv nævnt at du er her for at lære og få mere viden, af os 'gamle', omkring hvad der sker i verden. Tænk, du er også begyndt at læse nyheder, siger du!

    Enten kunne du det iforvejen, men een ting du nu er god til nu, er at skrive så svinsk et indlæg.

    Om Leon har løjet eller ej, eller I har misforstået hans indlæg, fordi han ikke bruger tegnsætning, er ligegyldigt. For det kunne I ha' spurgt indtil, men dét hér. smiley













  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #17   18. mar 2023 Chris, nu burde du måske kontakte Leon i stedet, Som jeg har påpeget er naivitet ikke noget der giver fri tilsvining af andre.

    Håber du læste hvad jeg skrev, da jeg påpegede overfor Leon, at det ville være det samme som jeg skrev det jeg skrev, at måske behøver det vi skriver ikke være rigtig, så glem det.

    Så alle de ondsindede påstande skal stå til troende, hvis de er skrevet af vennerne.

    Jeg har vendt det døve øre til længe, men det er slut nu.

    Det kunne være stoppet ved, at vedgå, at jeg ikke har skrevet som påstået.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #19   18. mar 2023 #16

    Ja moralens vogter står til rådighed, men den moral er det der andre steder kaldes dobbelt.

    Det er jo tydeligt, at mange gerne vil fortsætte, for ingen tager fat i problemet med, at jeg ikke vil svines af manden. færdig


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #21   18. mar 2023 #20
    jeg forlanger ikke meget af dig og din form for forståelse.

    Jeg har ikke spredt noget rygte, bare fortalt hvordan løgn kan opstå.
    Du ved godt jeg ikke har skrevet det grimme som anet end et påpegning af hvordan en løgn hurtig kan stoppes og fodres.

    Jeg ser stadig frem til, at påstanden om jeg er tilhænger af Putin og at det er noget jeg har skrevet.




  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #22   18. mar 2023 fra den tråd jeg troede ville vække den sovende, men nej spille den stor uskyldighed fortsætter.

    #12
    15. mar
    Leon, er det virkelig rigtig, at du er pædofil for det er du lige så meget som jeg er tilhænger af Putin., og der bør du nok stoppe.


    Er der nogen der har stoppet noget? jeg spørger bare.


  • #25   18. mar 2023 Hold en god tone

    Er det ikke bare den obligatoriske week-end tone, der igen skinner igennem i denne tråd? Hvor jeg kan se moralapostlerne rigtigt er kommet op i det røde felt, netop dem der ikke selv holder sig tilbage med at bagtale, nedgøre og svine andre debattører til her på forummet.

    I det mindste er det ikke mig, der er temaet i denne tråd, denne gang er det Kitty, der står for skud - det bliver spændende, hvem der så får æren af det i næste uge.

    Og for at tale om injurier, så er der 3 af jer deltagere, der for længst havde fået en klage på halsen fra mig, havde flere af jeres trådtemaer og kommentarer om mig været på et tysk forum, men desværre var de det ikke.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #27   18. mar 2023 Lige nu har jeg blokeret Leon, men fortryder ikke min måde, at beskrive løgn på.

    Men sladder og intriger er godt nok god underholdning.

    Og jeg sletter ikke mine meninger.



  • #36   18. mar 2023 #34
    Kitty


    profilbillede
  • #42   19. mar 2023 Hold en god tone

    Det burde vi, men Brok er det ikke lidt synd for dem, der er på pletten og sidder klistret foran pc'en for at få underholdning, så snart der er bare den mindste optræk til skænderier, fnidder, fnadder, mudderkastning mm ?

    Jeg kan da ihvertfald godt have lidt ondt af dem, hvis de bliver snydt for underholdning smiley smiley smiley


Kommentér på:
Hold en god tone

Annonce