{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Her er starten til nyt forumemne.
  • #1   16. mar 2023 Udfra mit kendskab til debattørerne herinde er Leon den mest godmodige af alle og jeg gider sku ikke mere personfnidder så jeg deltager ikke i mere hetz !

  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 270 Svar: 2.106
    #3   16. mar 2023 Ja og det fortsætter her.
    Jeg vil ikke kaldes Putin tilhænger når man uden besvær kan se der er skrevet det modsatte.

    Urigtige påstande er noget uærligt lort.


  • #5   16. mar 2023 Her er starten til nyt forumemne.

    NEJ Brok det er godt en ny tråd men med et kendt forumemne - nemlig hetzt og forfølgelse af et medlem, det er kun navnene på de/den forfulgte, der skifter fra hetztråd til hetztråd.

    Jeg vil ikke kaldes Putin tilhænger når man uden besvær kan se der er skrevet det modsatte.

    Det er nu dog et stykke tid siden, at, du, jeg og to andre er blevet beskyldt for at være Putin tilhænger, fordi vi alle 4 stadigvæk er Selenskij kritiske.

    Og til din påstand om Leon, så har jeg nu aldrig oplevet, at han kommer med urigtige påstande i sine indlæg.

    Hvad mener du Brok, ville det ikke pynte på forummet, hvis du bare slettede denne tråd?


  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 270 Svar: 2.106
    #6   16. mar 2023 Nu ved jeg jo han lyver direkte om, at jeg har været Putin tilhænger.
    s¨jeg ser ingen grund til, at frede ham, når han ikke hverken kan eller vil opføre sig ordentlig. Jeg gider ham ikke 5 og 7 er ikke lige.


  • #7   16. mar 2023 AIIIJJJ Brok hør nu op - hvad skal jeg så sige til Weenas evige tådtemaer, der bliver oprettet ene alene kun for at genere mig i alle ender og kanter for at stille mig i et dårligt lys med påstande om, at mine temae er fake news og/eller konspirationsteorier?

    Jeg kan da sige sige som min søster sagde til mig: "Hun må være et det ynk, hvis det er den eneste interesse, hun har om dagen".



  • #8   16. mar 2023 #1
    Cody


    Udfra mit kendskab til debattørerne herinde er Leon den mest godmodige af alle og jeg gider sku ikke mere personfnidder så jeg deltager ikke i mere hetz !

    Det kan nok ikke stoppes og vil fortsætte i een uendelighed:

    https://www.baboom.dk/forum/off-topic/622068-saadan_skabes_en_konspirationsteori

    https://www.baboom.dk/forum/politik/622074-____og_vi_bringer_en_rettelse_

    Hvis det ikke er hetz, ved jeg ikke, hvad man skal kalde det?


  • #9   17. mar 2023 https://www.baboom.dk/forum/politik/622074-____og_vi_bringer_en_rettelse_


    Det var sandelig hurtigt rettelsen forsvandt, det må være bittert for "sygeplejersken, journalisten, historikeren" at grave en grav til andre og selv falde i.

    Tjaaa chikane er vel altid kun en kort fornøjelse med et øjebliks tilfredshed for den, der chikanerer andre.


  • #11   17. mar 2023 #10
    Ak ja Admin på bb er nogle gange sikkert hurtige på aftrækkeren.



    profilbillede
  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 270 Svar: 2.106
    #12   17. mar 2023 Jeg beklager ikke mit indlæg, for selv om nogle ser det som hetz, så er jeg træt af en såkaldt debattør der selv udlægger andres meninger og direkte lyver om dem.
    Og lige nu mener jeg, at det har været meget pænt, men desværre flyver det totalt hen over hovedet, og det er jo et problem, at fatteevnen ikke er tilstede.


Kommentér på:
Her er starten til nyt forumemne.

Annonce