{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
252 visninger | Oprettet:

Hvornår kommer næste {{forumTopicSubject}}


Mette Thiesen melder sig ud af Nye Borgerlige

Vi har fået et valg, hvor det nok ikke kan blive mere mudret,

Så hvor hurtigt kommer der flere når først alt vasketøjet skal hænges til tørre.

Så hvilket parti går mon først i opløsning når der nu skal forhandles over midten,

Jeg gætter på en af de tre herunder som det første, hvis ikke det bliver Radikale.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår kommer næste
  • #1   8. nov 2022 1: Ja Thiesen havde valget ml. at gå eller blive smidt ud.
    2: Ja valget er mudret.
    3: Der kan sagtens komme flere valg, men hvad har det med vasketøj at gøre ?
    4: Hvorfor skulle en forhandling hen over midten medføre parti opløsning ?
    5: Jeg gætter på at ingen partier går i opløsning.

    Jeg er oprigtig forundret over dit indlæg Brok S og for at være ærlig forstår jeg ikke et klap 😳


  • #2   8. nov 2022 Cody, hvorfor svare på noget du ikke forstår?

  • #3   8. nov 2022 Ja jeg er bare spændt på hvordan en regering vil se ud og jeg siger bare at de Radikale ved man aldrig hvor man har der ku jo være en grund til formands skift som giver en undskyldning for at skifte side - men vi ser.

  • #4   8. nov 2022 Brok S

    Du kunne jo vælge at uddybe så selv jeg kan forstå 🤔

    Især punktet hvor du skriver hvilke partier der mon går i opløsning når der skal forhandles hen over midten forstår jeg intet af.
    Hvorfor skulle et parti gå i opløsning grundet en forhandling ?


  • #5   8. nov 2022 Cody, jeg har godt nok hele dagen til rådighed, men at få dig til at forstå noget er
    ikke gratis. Så skal jeg have en meget høj timeløn og sikkert også noget beroligende.


  • #6   8. nov 2022 Okay Brok S den var åbenbart for svær så det må jo betyde at du heller ikke selv ved hvorfor et parti skulle gå i opløsning efter en forhandling over midten 🙄

  • #7   8. nov 2022 Cody, men jeg ved heller ikke hvorfor dette parti gik i atomer, jeg ved heller ikke hvorfor Putin er ude efter Krim m.m. men lidt kan jeg vel forvente, at du selv kan gætte.

    Sr godt på billedet og giv mig så svaret for jeg kender det ikke, og kan ikke engang give dig et link. Men nyd 53 mandater der måske bliver til flere partier, for blå er utilregnelige.


    profilbillede
  • #8   8. nov 2022 Jeg formoder du ved hvad opløsning betyder og mig bekendt lever V i bedste velgående 🤔

  • #9   8. nov 2022 Cody, Ja til ny modtager af klubbens overskud ved opløsning .. blev der 53 mandater.
    Og de lever nok til næste gang en af dem går i opløsning.


  • #10   8. nov 2022 Jeg tror stadig ikke du helt forstår betydningen af ordet opløsning 🤔

  • #11   8. nov 2022 Cody, det er en opløsning og ikke oplysning,

    Klubbens midler blev givet til børn da den blev opløst ved sidste generalforsamling

    Og forstår jeg det ikke var det hvad der skete så undskyld sproget.

    Og vinderen var


    profilbillede
  • #12   8. nov 2022 Jeg er helt blank Brok S - først var det partier i opløsning du talte om og nu er det “klubben” - kunne du ikke lige skære det ud i pap for mig 😀

Kommentér på:
Hvornår kommer næste

Annonce