{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Dumme danskere {{forumTopicSubject}}

Igen skal man læse på EB at danskere og systemet er dumt, og med et indlæg hvor han beskriver en indvandre fra Senegal som køre bus og har gjort det i 20 år.

Han påstår i hans leder at Aida skal helt til Senegal for at få sit pas fornyet - på trods af at der er et Konsulat i København som godt kan håndterer den slags småsager.

Aida føler sig fanget i systemet, men når man har været i Danmark i 20 år så burde man også vide hvor der er et konsulat.

Hele hende problem strander i at hun ikke kan rejse til Senegal og få en lovning på at kunne rejse tilbage til Danmark - hun vil gerne fremvise hendes berigelse som er 3 børn til moderen - billetten koster mere end 23.000 - men Aida har ikke tænk på at få et gæste visum til sin moder, så hun kan spare en masse penge.

Så kommer det bedste..

Randahl som han hedder, og som skriver på EB, påstår at han har set hendes telefon hvor hun har været i en telefon kø i mere end 6 timer. Det besynderlige er at udlændingestyrelsen slet ikke har telefontid i 6 timer men højst i 2 -3 timer.

Jeg ved så ikke hvem der godkender det skrammel på EB - men man burde nok lige tjekke sandheden.

Det vælter frem med skribenter som svinder det danske system til og kommer med en masse udokumenteret postulater som er gennemskuelig som glas.

OK jeg er ikke bedre til tider, men jeg repræsenter så heller ikke en avis og dermed har en pligt at levere saglig dokumentation.

Så var der nogle som angreb mine kommentarer om at det kunne være at Aida arbejde om natten. JO men det det ændre ikke noget på at udlændingestyrelsen ikke har telefon tid i 6 timer - men højst 2 - 3 timer.

Men som nationen er på EB så tør de uslinge ikke udfordre mine kommentarer. Til tider sletter man dem - speciel hende der Øslem ,hun er hel vild med at slette alt som ikke lige passer i hendes kurdiske verden- og det er helt sikkert at hun slet ikke ynder at høre sandheden.

Men det vælter frem med ledere som siger at vi danskere er nogle svin og ikke bare lader ladeporten stå åben.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme danskere
  • #1   20. jun 2021 Næste gang du er på EB Polysl så forslå dem at opsøge alle de ofre for indvandrervold som sidder rundt om i landet så vi kan få en statusrapport over deres tilstand.
    Det ville med garanti sælge aviser, men det tør den skide radaktør nok ikke smiley


  • #2   20. jun 2021 Cody

    Der var en som havde samlet mere end 80 episoder bare i år om indvandre vold - den blev hurtigt slettet.

    Så man skal nok ikke regne med at EB sætter fokus på det problem.


  • #3   20. jun 2021 Jeg vidste det - fandme ynkeligt smiley

  • #4   20. jun 2021 #1 Cody

    Jeg har i tidernes morgen læst meget om vold generelt på aviser og ofres skæbner som stort set lades i stikken. Gerningsmand er ude langt tid før et offer har fået en klaring. I flere tilfælde forhaler gerningsmand sagen ved at udeblive - så politiet må lede efter ham og når de så fanger ham en Fredag - så kan de ikke tilbageholde manden fordi fremstilling først kan finde sted Mandag (24 timer reglen)

    - så de er nød til at lade ham gå - så forsvinder gerningsmand igen og jagten forsætter og sådan kan det køre i flere år - imens at ofret må gå fra hus og hjem og bruge af sin mulige opsparing bare for at overleve. I 2 tilfælde har 2 begået selvmord fordi de ikke kunne håndterer situationen og det håbløse system som siger at offer ikke kan få erstatning før sagen er afgjort i retten.

    Men ansvaret hviler også på anklager som ikke har noget imod at sigtede kan løslades til senere domfældelse. Her kigger anklager også på belægning i de forskellige arresthuse og er der fuld så løslades sigtede - eller man ikke anker løsladelse.


Kommentér på:
Dumme danskere

Annonce