{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hash
  • #1   9. apr 2008 Jeg har prøvet lidt af hvert... Og lever da endnu..
    Om jeg har taget skade???? Tjaa... smiley Det vil jeg lade andre bedømme..
    Ej det har jeg ikke


  • Brian L
    Brian L Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 39
    #2   9. apr 2008 der er 200 der har prøvet at ryge hash.

  • #3   9. apr 2008 hmm taget skade ?? kan godt være jeg er tosset med det ikke pga den joint jeg en gang ÅD *G*

    Hash er nok ikke det værste man bliver bims af..... men alle de lorte stoffer som findes nu til dags smiley


  • #4   9. apr 2008 Klaus

    klart du er nemlig en engel *G*


  • #5   9. apr 2008 Har faktisk Aldrig prøvet at ryge hverken alm cigaretter ellr hash eller andre former for stoffer. det er ikk for at være en engel eller noget, bar sandheden

  • #6   9. apr 2008 Louise
    dig tror vi på men ikke på klaus hehe


  • #7   9. apr 2008 Har prøvet
    Og det skader slet ik
    Det skader faktisk mindre end alkohol, og det er videnskabelig bevist, fordi hash kun bedøver hjerneceller mens alkohol bare bedøver dem,
    Og der siges at det er godt mod kræft, at det forbyger kræft, såé


  • #8   9. apr 2008 Klaus

    så er det da også de eneste 2 ting du ikke har prøvet hehe:D


  • #10   9. apr 2008 Trine

    du har taget totalt skade smiley


  • #11   9. apr 2008 Esben J:

    Hvordan du på et offentligt forum for unge sidde og opfordre til brug af cannabis?

    Respekt til jer der har kunne lade være - bliv ved med det! Der er ingen grund til at sætte sit velvære på spil.

    Og til jer som ligefrem blærer jer med det (tænker hovedsageligt på pigerne): Gud hvor må jeres forældre være stolte smiley


  • #12   9. apr 2008 Hvordan kan*

  • #13   9. apr 2008 har prøvet og min kort tids hukkomelse er ret elendig efter det....


  • #14   9. apr 2008 Undskylder for mulige stavefejl - men jeg blev lettere aggresiv og forhastede mig med at skrive min mening.

  • #15   9. apr 2008 Philip - Hvor er det du ser at nogen direkte blærer sig med det? Der kom et spørgsmål - og der kom et svar?

    I øvrigt har rygning intet med mine forældre at gøre.


  • #16   9. apr 2008 Har røget hash, men aldrig taget så meget som 1 hvæs i en cigaret

  • #17   9. apr 2008 Ja fyhaaaaaae pige børn hvordan kunne i gøre det....

  • #18   9. apr 2008 Lykke:
    Jeg finder det bare yderst frastødende at unge piger benytter sig af stoffer - og oven i købet taler åbent om det i offentligheden.

    Desuden har rygning en hel del med dine forældre at gøre.

    K.Ninja:
    Måske du skulle skifte hashen ud med cigaretter.



  • #19   9. apr 2008 Hvordan tror du de vil reagere, hvis du fortæller dem at du "prøvet lidt af hvert" som du selv siger.

  • #20   9. apr 2008 Prøv at tænk i Holland er det Lovligt !, Så hvor skadeligt kan det mon være. I forhold til de stpffer der er nu til dags !!, så er hash Simpelthen, ingenting !!!

  • #21   9. apr 2008 Elias N:

    Det er godt at du er så klog, hva?


  • #22   9. apr 2008 Aldrig røget smiley hverken det ene eller det andet smiley
    Sniffet - nej
    Piller - Heller ikke, skulle dog være en panodil hvis jeg har stærke smærter smiley


  • #23   9. apr 2008 Philip - At DU finder det stødende kan ikke være mit problem.. Hvad har rygning med mine forældre at gøre? Nu spørger jeg bare åbent lige ud.. Kan se vi har samme alder, jeg går ikke udfra at dine forældre hænger i numsen på dig 24/7... ( mine gør i hvert fald ikke smiley )

  • #24   9. apr 2008 Yep xD !!!
    vi har lig haft om det i skolen hehe


  • Daddy O
    Daddy O Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #25   9. apr 2008 Philip J- Mange hashryger bliver nemt lettere aggresiv når de ikke få røget......

  • #26   9. apr 2008 jeg syntes i skal droppe hash'en og så snuppe nogen piller, E piller lidt coke og speed, svampe, LSD i stedet...... det mindre skadelidt og er i heldige kommer i en tur på hospitalet og for gratis saft og en varm seng...... plus måske bliver i træt nok af jeres beste ven og slår ham ihjel...... så kom i gang for helvede....


  • #27   9. apr 2008 Lykke:

    Medmindre at dine forældre selv tager stoffer, så vil jeg skyde på at de føler at de har svigtet dig i opdragelsen siden at du har prøvet mange forskellige stoffer.

    Hvad ville du ikke sige hvis du blev mor, og dit barn en dag kom hjem og fortalte at de har taget mange forskellige slags substanser? - Eller måske jeg ikke vil vide svaret.

    Elias N:

    Der er rigtig mange mennesker i Danmark (og verden over) som er indkaldt med såkaldte hashpsykoser - så det er langt fra ufarligt.

    Nathaniel:

    Ja? - Var det så ikke en idé at komme ud af sit misbrug?


    Får med garanti snart en besked om at cigaretter giver kræft osv.
    Og derfor vil jeg spørger jer: Hvad vil i helst?

    - Få kræft som 70 årig.

    Eller..

    - Få en hashpsykose som 22 årig, og være påvirket af den resten af livet?


  • #28   9. apr 2008 Philip - Nu ved jeg ikke hvordan dit forhold til dine forældre er, men jeg kan fortælle dig at langt fra alle lever i den verden DU måske lever i.. Jeg har ikke boet hjemme siden jeg var 14 og min mor (eller far for den sags skyld) har intet at sige i det liv jeg har nu og her.. Hvad jeg vælger at gøre, eller ikke at gøre er da helt og holdent mit valg, og dét accepterer de. Så har jeg vist ikke mere at sige

  • #29   9. apr 2008 Så skyldes dig forbrug af stoffer jo også kort sagt din opvækst. Det kan ihvert fald have en stor del at sige, hvis du hverken snakker med din mor eller din far.


  • Daddy O
    Daddy O Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #30   9. apr 2008 husk lige at der er forskel mellem at sidde og hygge med en joint lørdag aften i ny og næ med sine venner og at være totalt afhængig af hashen. Jeg kender mange der kan styre det.

    Problemet opstår, ligesom med alle andre afhængihed, når hashen styrer dagligdagen.

    Men det er bare min mening....


  • #31   9. apr 2008 Philip - Der står der ingensteder skrevet at jeg ikke gør. Jeg har et udemærket forhold til mine forældre.

  • #32   9. apr 2008 Desuden er mit forhold til mine forældre på nuværende tidspunkt yderst fremragende. Jeg bor ikke hjemme - men besøger dem ofte alligevel.

    Og nu skriver jeg ikke dette for at virke stødende på folk der måske ikke har et godt forhold til sine forældre.

    Udover det har jeg også prøvet mange stoffer - og interesserer mig rigtig meget for emnet - derfor irriterer det mig grusomt når uvidende børn skal rende og fortælle folk hvor ufarligt hash f.eks. er! De ved kort sagt ikke hvad de taler om - overhovedet!


  • #33   9. apr 2008 "min mor (eller far for den sags skyld) har intet at sige i det liv jeg har nu og her"

    - Det lyder da ikke til at det fungere ret godt, hvis du ikke vil høre på hverken dine din mors eller din fars råd og vejledning til livet?

    Du siger også at du er flyttet hjemmefra som 14 årig? Det må der da også være en grund til - det er altså de færreste forældre, som accepterer at ens børn flytte hjemmefra i den alder.

    Men nu er jeg her ikke for at diskutere opvækst og miljø - men skadesvirkningen af stoffer.


  • #34   9. apr 2008 Philip J ; Ved godt det er farligt, & har heller ik i tankerne nogle sinde og gøre det, Men siqer bare siden det er lovligt i holland, Så kan det da ik være så farligt igen, Eller jo, Men Der er abre så meget der er meget meget være !!

  • #35   9. apr 2008 Fuck hash.

    Tag nogle hårde stoffer istedet. Og nej snakker ikke om Piller, den dårlige eller den gode. LSD er vejen frem


  • #36   9. apr 2008 Philip J
    Kræft som 70 årig..... af cigeretter... Du er da godt nok noget af en optimist smiley
    De fleste får det, når de er imellem 45-60 år, af rygning. Min tante døde da af det, som 54 årig....
    For ikke at snakke om alle de følgesygdomme der følger med, i forbindelse med cigeretter.... (ja... jeg ryger selv)


  • #37   9. apr 2008 jeg har også prøvet min del og lever i nu men kan da godt mærke på min hjerne at der er sket noget samme med min krop.

  • #38   9. apr 2008 Philip - Råd og vejledning behøver da ikke nødvendigvis at have en indflydelse.. Jeg har valgt at leve mit liv sådan som jeg gør nu.. Jeg flyttede hjemmefra af personlige årsager - ikke noget der har noget med mine forældre at gøre..

    Og JA, vi kan nemt blive enige om at det er pisse skadeligt og jeg opfordrer ingen - men derfor løber jeg stadig ikke fra den fortid jeg måske har haft ..


  • #39   9. apr 2008 Lykke:

    Vi lukker debatten her smiley

    Atle B:

    Jeg vil stadig hellere have fysiske problemer istedet for de mange psykiske sygdomme der kan forekomme af cannabis.


  • #40   9. apr 2008 Og det skal lige siges at jeg IKKE opfordre nogen til at gøre det, da det kan føre til at man begynder på farlige stoffer
    Jeg er ikke afhængelig af hash eller noget andet, jeg har prøvet det et par gange uden problemer og kunne sagtens holde op, Men desværrer er det ikke sådan ved alle mennesker


  • #41   9. apr 2008 Atle B:

    Men det afhænger jo af den enkelte person hvad man anser som den værste virkning.

    Hash -> Psykisk sygdom (hvis man er uheldig)
    Tobak -> Kræft -> Psykisk sygdom (Angst, depression osv.) (Igen, hvis man er uheldig)


  • #42   9. apr 2008 Most dangerous drugs
    1. Heroin
    2. Cocaine
    3. Barbiturates
    4. Street methadone
    5. Alcohol
    6. Ketamine
    7. Benzodiazepines
    8. Amphetamine
    9. Tobacco
    10. Buprenorphine
    11. Cannabis
    12. Solvents
    13. 4-MTA
    14. LSD
    15. Methylphenidate
    16. Anabolic steroids
    17. GHB
    18. Ecstasy
    19. Alkyl nitrates
    20. Khat

    Kilde: http://www.msnbc.msn.com/id/17760130/

    Ifølge den undersøgelse er ecstasy (MDMA) mindre skadeligt end cannabis. Det er udelukkende pga. de mange haskpsykoser.

    I kan også se dokumentarfilmen på Youtube.com eller Video.Google.


  • #43   9. apr 2008 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA den statestik er jo lige til og lukke op og skide i.

  • #44   9. apr 2008 Ved i slet ikke hvad en psykose er - eller?

    Cigaretter kan ikke føre til noget der ligner en psykose.


  • #45   9. apr 2008 K. Ninja:

    Ja - Det er meget problematisk at lave en statestik over skadeligheden af de forskellige stoffer, men de har gjort et forsøg - og dette var hvad der kom ud af det.

    Dog afhænger det jo igen af hvad man prioterer højest. De fysiske skader - eller de psykiske.


  • #46   9. apr 2008 Phillip J

    Gør dig selv en tjeneste.
    Prop hovedet fuld af stoffer, og se hvordan de virker, istedet for og sidde og virke klog på noget du ikke har nogen anelse om hvordan virker.

    Kan godt være du render rundt med en lille fantasi om hvordan det er at tage stoffer, men NEJ, de fantasier folk har omkring stoffer dækker ikke engang halvdelen af et fuldendt keta/LSD/MDMA, SVAMPE (og jeg kunne nævne mange i nu, som jeg selv har erfaring med) - trip.
    Folk som ikke har prøvet og tage stoffer burde ikke sige noget, men sidde på deres flade og lytte og lære !


  • #47   9. apr 2008 K. Ninja:

    Jeg ved udemærket godt hvordan stoffer kan påvirke ens krop - og har selv oplevet en stor del af de skadelige følger forbruget kan have med sig.

    Desuden lærer man ikke af at høre på 1 person der f.eks. siger: Hash er ufarligt - jeg riger tit og har det fedt!

    Mens der måske er 3000 personer indlagt med psykoser der er udløst pga. hash og ville ønske de var døde?


  • #48   9. apr 2008 Gider ikke diskutere denne debat. For sidder og bliver mere og mere irriteret over dine lamme kommentare, og konstant snakken om psykoser osv.
    Chancen for en psykose er én ud af en milliard, så den chance tar jeg gerne !



  • #49   9. apr 2008 Og kan man ikke styre det lort man propper i hovedet - JA, så ber man fandme også selv om at det skal gå galt !

    Mister du respekten for stoffer, så dræber de dig !


  • #50   9. apr 2008 K. Ninja:

    Det er godt at du er så klog.

    Jeg kender 3 personer der har psykiske sygdomme, som er kommet af hash-rygning.

    En ud af en milliard siger du? Du kan jo gå ned på em Psykiatrisk Afdeling og høre efter hvor mange der er indlagt pga. hash.


  • #51   9. apr 2008 Så du synes at det er bedre at fortælle børnene at de skal eksperimentere med stoffer, istedet for at sige at de skal holde sig fra dem?

  • Daddy O
    Daddy O Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #52   9. apr 2008 Jeg kender faktisk en som fik en psykose den første og eneste gang han røg hash, så det er desværre ikke altid noget man kan styre- altså stoffer (overdosis osv.).



  • #53   9. apr 2008 Hmm, dine venner må være svage sjæle. For kender sq også rigtig mange som ryger og har røget lang tid, og ingen har oplevet noget...
    Men det er oss meget fint. Det rager mig hvad folk kommer ud for, for så længe at jeg kan styre mit misbrug og mængden, så kan folks grimme oplevelser rage mig en skid !

    Lukker og slukker her.


  • Esben E
    Esben E Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 47
    #54   9. apr 2008 Har prøvet adskillige gange..

  • #55   9. apr 2008 K. Ninja:

    Du er jo direkte dum, hvis du er så bedøvende ligeglad med omverdenen.

    Svage sjæle? - Cannabis kan jo rent kemisk gå ind og forsage ændringer i ens hjerne osv. så psykiske lidelser behøver ikke være forbundet med "svage sjæle".

    Udover det kender jeg mindst 10 stk. som er dybt afhængige - og det er jeg overbevist om at du også gør.

    Hvordan tror du de får det senere i livet, når de bare bukker under og lade THC'en tage kontrollen?

    Desuden - hvorfor trækker du dig ud af debatten? Fordi du ikke har noget nydigt at fortælle?


  • #56   9. apr 2008 *nyttigt

  • #57   9. apr 2008 Nathaniel B

    Har selv oplevet og få 3 overdoser, men det var ikke af hash.
    Og det var netop fordi jeg glemte hvad det var jeg havde med og gøre, og så skulle det bare ind i hovedet smiley
    - og det gik så galt... Men har ikke været på noget galehus eller noget, men jeg har været så længt væk jeg mistede kontakten...

    1 gang på LSD - tog den maksimale dose kroppen kan optage inden for 30 min. (1200mics., hvilket er hjernedødt)
    1 gang på Ketamin - var på Roskilde Festival, og røg ind og sameritterne i 2 timer.
    1 gang på 2-CE - var helt blank


  • Daddy O
    Daddy O Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #58   9. apr 2008 jeg tror Ninja skal lave en joint....

  • Daddy O
    Daddy O Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #59   9. apr 2008 som du sagde var du nok selv ude om det, Ninja...

  • #61   9. apr 2008 Kender også folk som er afhængige, men det er jo deres egen skyld. Siger man de er ude på et skråplan får man afvide man skal holde sin kæft. Ergo gider jeg ikke prøve. (en af mine rigtig gode venner blev afhængig, og gjorde alt for han skulle stoppe, men han vingede mig en flad, og så stoppede jeg me dog forsøge... Han stoppede dog senere)

    Hvordan de får det når THC'en har taget kontrol ? - I don't care . Så gode venner er de dog heller ikke (ser dem faktisk sjældent, så vil "kun" betegne dem som venner)

    Nej jeg melder mig ikke ud fordi jeg ikke har noget og sige, men hader bare små beskyttende engle som dig. - de er til og brække sig over. LAD DOG FOLK DU IKKE KENDER STYRE DERES EGET FUCKING LIV


  • #62   9. apr 2008 Jacob R

    Din mening tæller ikke for en skid i min verden.
    Og ved godt at det jeg siger kunne tolkes som om jeg er ude i et dybt misbrug, men det er langtfra sandheden. Jeg har "prøvet" en masse, men det er et lukket kapitel.
    Nu står jeg bare tilbage med en masse viden folk burde kende til.


  • Daddy O
    Daddy O Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #63   9. apr 2008 Wow....21 år med en "masse viden"......

  • #64   9. apr 2008 K. Ninja:

    Er du virkelig 21 år gammel, eller er det noget du bare påstår - for du virker ikke så gammel overhovedet.

    "LAD DOG FOLK DU IKKE KENDER STYRE DERES EGET FUCKING LIV"
    - Ja, hvis dog bare alle var som dig. Sikke dog et samfund vi ville leve i. Så du synes alle "skræmmekampagner", undersøgelser osv. burde forbydes fordi folk skal passe sig selv?

    "men hader bare små beskyttende engle som dig. - de er til og brække sig over"

    Det var da utrolig modent sagt. Undskyld at jeg fortæller ungdommen reele fakta omkring cannabis og andre stoffer?

    Jeg trækker alt jeg har skrevet i land igang og ændrer det til følgene:
    Ta' en masse stoffer, og vær ligeglad med alle omkring dig - især folk du ikke har noget som helst bekendtskab til.


  • #65   9. apr 2008 Nøj hvor vil i bare gerne misforstå det jeg siger.

    Jeg har aldrig sagt det var smart, eller noget som "skal prøves" eller noget andet crap.

    Siger bare det jeg oplevet. - og det er så nok også grunden til at det kapitel er lukket. Har oplevet de ting jeg skal prøve, så nu er der ikke andet for end og nyde livet smiley


  • #66   9. apr 2008 K. Ninja:

    Du skælder mig ud pga. jeg fortæller om psykiske skader der kan forekomme ved brug af stoffer og derefter siger at du hader "beskyttende engle som" mig?

    - Der er intet at misforstå.


  • #67   9. apr 2008 Philip J

    Hold nu kæft.

    Hvis det er kommet sådan ud, så skal du vide at det absolut ikke er ment på den måde.
    I kender mig ikke, men i burde virkelig komme forbi min lejlighed så vi kan få snakket, for der er mange tråede jeg godt vil rede ud, for kan godt høre at jeg er blevet misforstået på det groveste.

    Og nej, det er hverken og trække i land, undskyldninger eller noget andet som det kunne tyde på. Men er virkelig blevet misforstået.

    All I said = reverse


  • #68   9. apr 2008 Philip J

    Nej nej, men i det øjeblik du skrev det, der sad du godt nok også og pudsede glorien.

    Psykiske lidelser kan forekomme ja, men ikke i de læssevis af tilfælde som du kunne få det til og tyde på...


  • #69   9. apr 2008 Og den besked med "hold nu kæft" var til den lange du skrev.. Den med alt jeg har sagt bla bla bla

  • #70   9. apr 2008 Det er ærgeligt at det nok kun er 1 ud af 10 brugere der læser denne debat igennem, for den er efterhånden blevet ret lang og yderst spændende.

    K. Ninja:

    Skal vi lade det ligge? Jeg kan sagtens blive ved med at diskutere, men du skal ikke få hash til at lyde uskadeligt for psyken.

    "Chancen for en psykose er én ud af en milliard, så den chance tar jeg gerne !"

    Igen - Hvad hvis folk ikke bliver informeret om skaderne? Så forøges de skadesramte yderligere.


  • #71   9. apr 2008 Så vi kan konkludere at...

  • #72   9. apr 2008 "Psykiske lidelser kan forekomme ja, men ikke i de læssevis af tilfælde som du kunne få det til og tyde på..."

    (link fjernet)
    - Læs det lange indlæg hvori der er angivet kilder.

    Og hvorfor beder du mig om at holde kæft? Jeg har ikke sagt noget forkert endnu?


  • #73   9. apr 2008 Philip J

    Ja okay, jeg overdrev måske med en smule smiley - men nu er det jo heller ikke sådan at den forekommer for hver anden

    Info kan man aldrig få for meget af, men det skal bare ikke ske på en offentlig debat, men er noget man skal snakke om eye to eye...

    Men ja, vi lader den ligge. Men du skal vide at jeg er enig med dig i mange ting, men jeg bare har et lidt andet syn på tingene smiley


  • #74   9. apr 2008 Jakob K:

    "Så vi kan konkludere at..."

    - Stoffer er farlige for dig og dine omgivelser.
    - Hvis man alligevel vælger at eksperimentere skal det være i trygge rammer, og man skal have en stor viden indenfor området.


  • #75   9. apr 2008 Philip J

    "hold nu kæft" - det er vel i bund og grund bare en grov talemåde som ikke rigtig er møntet på nogen...


  • #76   9. apr 2008 K. Ninja:

    Jeg tror også at vi er enige på de fleste punkter, dog er du ikke så god til at formulere dig - tror det er der vi taler forbi hinanden smiley


  • #77   9. apr 2008 K. Ninja:

    Jeg tager alting så bogstaveligt når det er på tekst.


  • #78   9. apr 2008 Philip J

    - Stoffer er farlige for dig og dine omgivelser.
    - Hvis man alligevel vælger at eksperimentere skal det være i trygge rammer, og man skal have en stor viden indenfor området.

    ^^ Og det kan vi så ikke være mere enige om.


  • #79   9. apr 2008 Philip J

    Det er faktisk kun når man rammer dette emne at jeg ikke kan formulere mig rigtigt. Har hørt før at jeg får det til og lyde som ting man absout skal opleve, og at det ikke er farligt osv.. Men det er nu slet ikke tilfældet


  • #80   9. apr 2008 Hvis man oplever de negative sider af stoffer - og kommer sig over dem - så har man fået et nyt og bedre syn på livet.

    Det er min holdning smiley Problemet er bare hvis man ikke kan komme sig over de negative sider, hvis de altså opstår.


  • #81   9. apr 2008 Stoffer er farligt ! end of dicision (: ´.


  • #82   9. apr 2008 Jeg har sq taget ved lære af mine 3 overdoser. Det var sq ikke særligt sjov

    Men det afholder mig ikke for og prøve igen, men bare med en lidt mindre dose smiley - men de tider er forbi. Det er yderst sjældent jeg tager noget, havde det ikke være for i lørdags, så var det sq næsten et år siden...

    Men ser sådan her på det: Jeg stopper aldrig, men der er ingen der siger hvor lang tid der skal gå i mellem


  • DK W
    DK W Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 58
    #83   9. apr 2008 "Prøv at tænk i Holland er det Lovligt !, Så hvor skadeligt kan det mon være. I forhold til de stpffer der er nu til dags !!, så er hash Simpelthen, ingenting !!!"

    Så husk lige på at folk i tillidshverv, vagtværn samt i hverv hvor våben indgår ikke må ryge Hash i Holland,
    og at det er ulovlligt at føre køretøjer lige så længe hashen kan spores i kroppen i Holland.

    Hvorfor mon??

    Og hvor skadeligt det er? Tja. Spørg dem med hashpsykoser, eller bare et længerevarende misbrug for den sags skyld. Dårlig korttidshukommelse. Manglende koncentrationsevne, motoriske problemer, lavere indfølelsesevne, lavere evne til at ræssonere osv. osv.
    For ikke at tale om dem der tror de kan føre et køretøj i den periode hvor hashen kan spores.

    Længe går det godt, men det kræver ikke meget for at gå galt.

    Så kom igen Elias.


  • #84   9. apr 2008 ;s !

  • #85   9. apr 2008 Men hvorfor overhovedet begynde på sådan noget lort ?

  • Stewart S
    Stewart S Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 121
    #86   11. apr 2008 I fornægter virkeligheden i der ryger hash. De få jeg kender der ryger hash er sgu ikke de stiveste pikke i saunaen. Jo man bliver stille og roligt dummere af det, men man mærker det ikke selv.

  • #87   11. apr 2008 Don Ø - Tal for dig selv, min ven smiley

Kommentér på:
Hash

Annonce