{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
328 visninger | Oprettet:

Klima {{forumTopicSubject}}

Man snakker om at Januar måske slår varmerekord - og alle klimatosser er helt oppe og køre....

De har bare glemt at de største klima forandringer skete før mennesket. Måske dengang der var flere dyr som pruttede, bøvsede og sked alle steder.

Jeg må indrømme jeg er ikke bekymret, for hvis man bare skal brænde plastik af og lade v6 gå i tomgang og bruge grill osv....så vil jeg mene at man gør noget positivt for klimaet. Tænk på at spare alle de penge på opvarmning er jo også med til en positiv retning + at man måske med tiden kommer fra syd for at nyde varmen i nord.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klima
  • #1   21. jan 2020 Polysl ja men læser om den ene rekord efter den anden der nede syd på og tror på at vores vejr kun bliver mere ekstremt smiley

  • #2   21. jan 2020 Leon

    Tænk på hvor mange vejarbejdere der kan spares væk, når der ikke mere er brug for salt og grus og andet svineri på vejene. Nu kan man rep. veje hele året.


  • #3   21. jan 2020 Polysl.

    Det er for dumt, indlandsisen smelter med katastrofale følger, man snakker allerede om at bygge diger omkring Amager.
    Og hvad med dyrene.... Isbjørnene med flere der er ved at uddø?
    Men det kan være hvad det er.... Det manglende snevejr herhjemme skyldes ikke kun Co2, men at Golfstrømmen har ændret sig, men det hører vi aldrig om.

    Men du har ret, det rager ikke os... Vores næste bolig bliver en et værelses med låg, og Auf Wienersnitzel.


  • #4   21. jan 2020 Markgreven

    Når tænker på at jorden består af 70% vand, så er det svært at tro at der er brug for diger på Amager eller andre steder. Der sker også en stor fordampning i verdenshave - så jeg tror man godt kan afbestille verdens undergang endnu en gang.


  • #5   21. jan 2020 Polysl.

    Jeg siger jo heller ikke at jorden går under her og nu, men det nye klima som vi skal vænne os til, kommer til at vende mange ting på hovedet.
    Dyr vil uddø, og afhængig af hvor de er i fødekæden, så vil endnu flere dyrearter dø.

    Måske skal vi til at dyrke vindruer og citroner i Danmark, så kan vi lade italienerne hygge sig med rodfrugter, det gør de sandsynligvis alligevel, men forstå mig ret.

    Det er som Shu-bi-du-a: Tag til Costa Kalundborg, hvor de slanke palmer står...….


  • #6   21. jan 2020 I får mig sku til at stor grine smiley

Kommentér på:
Klima

Annonce