{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

i byen igen efter overfald {{forumTopicSubject}}

Jeg blev overfaldet, imens jeg var i byen sådan rigtigt for første gang, d. 10/9 sidste år. dvs. der er gået et halvt år siden nu. Jeg gik alene udenfor for at vente på at jeg blev hentet da jeg skulle hjem. Jeg kan ikke huske hvordan vi kom i kontakt, men det endte i hvert fald med at jeg lå på asfalten og var blevet trampet flere gange i hovedet og var bevidstløs med en masse blod ud på vejen og jeg lå på sygehuset et par dage efter fordi jeg havde fået kraftig hjernerystelse samt nogle sår omkring øjet. Under retsforhøret af ham der havde gjort det sagde han at jeg ikke havde provokeret ham. Men jeg har ikke været i byen siden, ikke fordi jeg er bange for at han vil gøre det igen, men fordi jeg ikke rigtigt har haft lyst, ved ikke hvorfor. Men skal i byen på fredag, er lidt nervøs for hvordan jeg vil få det af at komme derop igen, men ville bare høre om i tror det er normalt at man går og har det sådan i så lang tid bagefter? har også fået lidt problemer med at gå rundt udenfor når der er mørkt på det seneste netop fordi at jeg ikke havde gjort noget for at blive overfaldet, så jeg ved jo heller ikke hvad jeg skal gøre for ikke at komme i den situation igen, så jeg går hele tiden og er meget opmærksom på lyde omkring mig når der er mørkt, og kigger mig meget tilbage.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  i byen igen efter overfald
  • #1   12. mar 2008 Det ka jo ske for en hver..

    prøv at tænk mere på at fyrer den af
    istedet for at tænke tilbage på hvad der er sket.

    ikke alle byture ender ens .. heldigvis smiley


  • #2   12. mar 2008 er jeg satme ked af at høre, det er så tragisk sådan noget, tænk ikke nok med du får fysiske mén, men man får sku også psykiske mén.

    Har 7-9-13 ikk oplevet sådan noget selv, men ja vil tro det er meget normalt at du har det sådan efter den lange tid du har har været afsted, men jeg syntes du skal gøre det, for det skal sku ikke lykkes de spassere der har gjort det imod dig, at forvolde angst for omverden, men det er helt op til dig, gør som du føler.

    Mit råd, er at du skal tage afsted og få en hyggelig aften med gutterne, men op til dig jo smiley


  • #3   12. mar 2008 har været afsted = har været indendørs/lidt indelukket*

  • #4   12. mar 2008 at forvolde angst for omverden = at forvolde dig angst for omverden

  • #5   12. mar 2008 tror sku jeg smutter i seng. smiley

  • #6   12. mar 2008 ditto! smiley

  • #7   12. mar 2008 Ja har også planer om at tage afsted. Så må vi se hvordan det går smiley men jeg har bestilt tid hos en psykolog ang mit problem med mørke, for nu arbejder jeg som flaskedreng i en stor superbest så jeg er ude og skubbe vognene på plads i alle afkrogninger af parkeringspladsen efter alle mennesker er gået så står jo titl i situationen. tror bare hvis man går med det selv kan man nemt gøre det værre og værre

  • #8   12. mar 2008 har det samme problem med mørke...

    det er bare noget andet der er skyld i det...

    prøver dog bare altid at tænke på noget godt og at det er fortid smiley
    det hjælper for det meste


  • #9   12. mar 2008 tjaa, har prøvet, men det er lige som om at det sidder for godt fast i baghovedet til at man bare kan holde op med at tænke på det..

  • #10   12. mar 2008 er selv blevet overfaldet fra vejen hjem fra fest. blev overfaldet af 4 drenge, havde ikke gjort dem noget, men de var fuckt up på stoffer. så jeg skulle smadres, nåede at slå dem nok til de stak af, og gik derfra med skrammer i hovedet og ellers ikke nogle store ting.

    Jeg er mørkeræd idag og det er bare som det er, kan ikk ændre det


  • #11   12. mar 2008 Blev osse en gang overfaldet, var en tur i esbjerg med en ven, og havde aldrig været der før, så skulle jeg lige ned på en tank efter smøger, og der kom der 2 gående, på fortovet imod mig, lige da vi passerede hinanden, fik jeg en næve lige i bægeret, og gik ud som et lys, kom dog hurtigt til mig selv igen, og udbrød - Slap dog af mand, og så bleg jeg bare overdænget med slag og spark fra de 2, Heldigt for mig kom der en patruljevogn forbi, og anholdte de to, og jeg blev kørt på sygehuset, med 2 brækkede ribben, en flækket knogle i armen, 2 knækkede tænder og lidt knubs. Jeg lagde selvfølgelig sag an mod dem, og gik oghåbede på at de kom ind og sidde lidt, men de fik faneme kun 4 dagbøder a 125.-. for gadeuorden. Jeg gik helt amok i retten, og sagde at hvis det er den eneste straf man får, så skal jeg sgu hurtigt lave et tæskehold, så fik jeg en bøde på 500 kr for foragt for retten.

    Jeg gik sgu osse og var lidt ræd når jeg skulle hjem fra byen, og det endte sgu osse med at jeg sidst på natten sad og vendte mine småpenge så jeg havde til en taxa, men en dag fik jeg sgu nok af den noia, så jeg begyndte at gå de 3 km hjem jeg havde, og de første par gange jeg så en der kom imod mig, gik jeg over på den anden side af vejen,. Idag ka jeg godt passere folk på gaden uden prob, men tager tit mig selv i at studere folk, om de nu ligner nogen der skal til at slå, men det plager mig ikke rigtigt længere


  • #12   12. mar 2008 Er self ked af at høre det du har oplevet.. Har engang stået med en kniv for halsen.. Det var ikke særlig rart men weekenden efter var jeg i byen igen.. Det var bare at komme op på hesten igen når man er faldet af eller hvordan det nu lyder..

  • #13   12. mar 2008 Tak for svarene alle sammen, er også ked af at høre det i har oplevet.

    7441 kevin: sygt nok at du fik det jaget væk.. jeg havde også stillet mig op og slået igen hvis jeg havde haft muligheden da jeg blev overfaldet, men jeg kan slet ikke huske noget fordi jeg har haft hjernerystelse.. det sidste jeg kan huske er at jeg sidder på en busstation og snakker med en kammerat, så blev han hentet og jeg går mig en tur og ser politiet er ved at anholde nogle andre ballademagere og jeg går videre og derfra kan jeg ikke huske mere indtil jeg vågner op på sygehuset, men jeg havde sku slået igen, det er helt sikkert, også fordi han kun var 15


  • #14   12. mar 2008 00rrrnliig zyg ;O

Kommentér på:
i byen igen efter overfald

Annonce