462 visninger
|
Oprettet:
EN IDE TIL BABOOMS HJEMMESIDE {{forumTopicSubject}}
hej, jeg syntes lige jeg ville høre jer andre om dette, jeg syntes der mangler en funktion til bedømmelse af folks handler.
Altså når man køber, sælger ting fra og af folk, at man så kan bedømme en, om det er gået som forventet og om de aftalte ting er overholdt..
På den måde kan folk også vide sig mere sikre om en køber/sælger, og på den måde få en mere sikker e-handel med de forskellige folk her på BB
Jeg syntes selv det er en god ide, og ville høre om i derude er enige.. Måske kunne man jo få BB til at lave en sådan lille bedømmer =)
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 36 Svar: 320
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 20 Svar: 747
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 81 Svar: 346
jan 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Emner: 15 Svar: 285
apr 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 111 Svar: 928
Desuden - med den mængde useriøse brugere der er herinde tror jeg bedømmelserne vil gå i vasken. F.eks. kunne jeg godt se en 12 årig skrive følgende:
"ORKforSAtenmannN!!!!!!!!!!!!!!!!! så går derkraftemde 5dage indn jarj modtaRVaren!!!!!!!!!! dårlig sælger, KAN IKKE anbflales!!!!!!!##!"
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 3 Svar: 31
hvis nu en er sur på en anden og giver en dårlig bedømmelse... dårlig & god ide...
okt 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Emner: 3 Svar: 185
Det er rigtig fint.
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 965
mar 2007
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 40
der er vist en der har været på trendsales
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 987
Jeg kender ikke lige til Trendsales, men det med at sitet skal laves helt om... Måske.. Men det er for at forbedre sitets køb/salg funktioner, så man bedre kan vurdere om man er "ægte" hvis man kan sige det sådan, så folk kan se at man ikke prøver på at røvrende andre, og at man overholder aftaler osv..
Jeg syntes det vil være en meget god ide, da der er for mange problemer med net handeler.. Folk stoler ikke på hindanden, og det bliver mere og mere besværligt at afslutte en handel her på sitet..
EN IDE TIL BABOOMS HJEMMESIDE