{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

En klimagod ide. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg læste om hvordan den dersens hedebølge også køre op omkring Grønland og indlandsisen og så kom ideen hvorfor lægger man ikke klimatæpper over indlandsisen i ved sådan et stort termotæppe og det kunne så tages af når det var vinter og ja Grønland og indlandsisen er mega store men man kunne jo starte et sted og se hvordan det vil indvirke på indlandsisen + jeg tænker på hvordan vi mennesker er gode til at ødelægge så vi kunne jo så bevise at vi godt kan genopbygge jorden på den rigtige måde.
Og tænker at det snart ikke kan blive være VEL smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En klimagod ide.
  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 22
    #1   27. jul 2019 [b]kære ven, fyld et glas med isterninger, og derefter vand til toppen af glasset, så løber der ikke en dråbe over, se DET er klimadebatten i en nøddeskal [/

  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 22
    #2   27. jul 2019 [b]kære ven, fyld et glas med isterninger, og derefter vand til toppen af glasset, så løber der ikke en dråbe over, se DET er klimadebatten i en nøddeskal [/

  • #3   27. jul 2019 Martin S jeg syntes også jeg prøvet det for mange år siden og det viste også at vandet ikke løb over smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 344 Svar: 3.356
    #4   28. jul 2019 Jeg tror ikke at det kun drejer sig om den ydre påvirkning af jorden, men også den indre.

    Der ses fx. så mange jordskælv rundt om nu, samt oversvømmelser som eroderer jorden. Vulkaner i udbrud.

    Der bliver boret og sprængt ned i undergrunden på nærmest ufattelige dybder. Mere end 10 km, i jagten på guld og andre ting.
    Mon ikke også disse rystelser i lang tid, og på længere sigt, har fået undergrunden til at bevæge sig?
    Der er jo de 'plader', som naturligt bevæger sig konstant, så mon ikke al den store minedrift rundt omkring på jorden igennem tiden, har haft en indvirkning?

    Der findes mange miner på Grønland, gamle som nye, og man ser mere på kemikalie udslip end på de store rystelser som sprængninger i undergrunden kan skade med.

    Som jeg har nævnt før, løbet er kørt.


  • #5   28. jul 2019 Cris7 jaaa og hvad sker der hvis den masse vi har i jordens indre stopper smiley

Kommentér på:
En klimagod ide.

Annonce