765 visninger
|
Oprettet:
Afvist asyl {{forumTopicSubject}}
Jeg mener at, hvis man får et nej til asyl, så skal man sendes hjem. Og IKKE sendes udenfor asyl centret. Et nej er vel et nej....?!?!
Vil gerne høre jeres mening.
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 54 Svar: 935
FULDSTÆNDIG ENIG!!!!!
hjem til kratimut land
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 186
feb 2007
sys oss det galt først så gik de amok på biler og skolerne osv, nu er de fandma begyndt på at sætte ild til sol centrene oss , hva blir det næste ??
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 61 Svar: 423
feb 2007
feb 2007
hvor er jeg glad for du siger det , tænk hvis danmark var i krig,
så vilel jeg emd glæde kæmpe for mit land , i stedet for bar at flygte og vente på at andre har klaret skærene, det jo ikk de andre lande der skal kæmpe ens eget lands krig,
okay, børn og gamle osv er sku i orden men alel de andre ku fandma godt tage tilbage til kradimut land og kæmpe, i stedet for at være i danmark og spilel så fucking smarte ,
pyyh dejligt at komem lidt ud med nogen agressioner
feb 2007
feb 2007
HAHA vil du ikk engang kæmpe for dit eget land ?
der røg så min respekt for dig , no defense
ved godt det er diktatur, men så må de sku da alliere sig , der er jo masser amerikanske soldater , nogen danske og mange andre som de kan slutet sig til og kæmpe med , så kan ikk se det store problem i de ikk kan kæmpe,
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 186
Kenneth P; Deres sag bliver jo taget op. De tager stilling til om, hvordan situationen er i deres hjemland. Hvis de så får afslag, må det jo være fordi der ikke er grundlag for at lade dem blive.
Træk alle soldater hjem. danske som amerikanere oa. send folk til deres respektive lande, og lad dem kæmpe deres egen krig!!
DETTE ER MIN MENING;o) I behøver ikke være enige
Afvist asyl