1.479 visninger
|
Oprettet:
Muhammed Tegninger - Din mening ! {{forumTopicSubject}}
Hvad er din mening om tegninger og situationen som derpå er opstået pga af dem ?
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 107 Svar: 1.017
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 11 Svar: 75
okt 2007
Følger: 1 Emner: 76 Svar: 174
Hvordan kan i føle jer så truffet ?
apr 2007
okt 2007
- at de så begynder at brænde flag, true os, skyde med gevær i luften osv..
hvordan kan de blive sure over "sandhenden" eller hvad man nu skal forklare det?
jul 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 48
okt 2007
apr 2007
maj 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
Religion er roden til alt ondt!
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 107 Svar: 1.017
okt 2007
mar 2007
Følger: 2 Svar: 93
apr 2007
okt 2007
apr 2007
jul 2007
okt 2007
apr 2007
mar 2007
Følger: 2 Svar: 93
jul 2007
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 22 Svar: 353
Fordi, at den opførsel kan vi ikke tålere
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 861
De viser at de ikke er krigeriske med at være krigeriske... det er det budskab de sender!!
Ali H... no offence mate
apr 2007
okt 2007
Også aftjene det de har gjort fx voldsmænd,
jan 2007
Følger: 21 Følgere: 18 Emner: 42 Svar: 1.728
Men ser ikke grunden til man blive sur over en skide tegningen, hvis man virkelig tror på sin relgion så overser man det jo også bare.
apr 2007
feb 2007
jul 2007
jul 2007
feb 2007
alle de holdninger jeg har givet udtryk for er noget vedrørende KRIMINELLE invandrere!
har intet imod invandrere men det er nu en gang et land de er kommet til og de har fået lov til at være her!! det er der samme over det hele i landet! du kommer i skole og kan du ikke følge dets regler så er det ud. Man kommer på arbejde, kan man ikke følge retningslinierne så er det ud!
og det med fængsler duer jo ikk da det er de danske skatteydere der skal betale for dem :S!!
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 2.197
Lad dog menneskerne have deres tro ifred..
okt 2007
Gør jeg heller ikke, min kæreste er selv udlædning kig i min profil..
Jamen dem der ikke kan opføre sig ordenligt til grønland med dem lige meget og det er danskere...
Bare de får en lærestreg, vi har problemer med mange i Sønderborg
som bland andet slår fordi de må det i det land de kommer fra.... Og det er meget respekt løst, endda at de skal være 10 mod en pige.. er det ikke lamt måske?
jan 2007
..
Hørte lige igår i nyhederne andreas fogh sagde, at danmark er nok et af de samfund der giver mest, bare kig i forhold til de lande de kommer fra.
og det jo egentligt ikke løgn !
De kommet til vores land, så må de sgu også inordene sig under vores regler, med alt hvad de indebærer, og dem der ikke kan, ud med dem, og dem der kan finde ud af at indordne sig, de skal da også være velkomne til at være her
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 176
Derfor må de jo bare føle det for det hjælper ikke at sidde og flæbe dernede over hvad andre folk skriver eller viser i deres aviser .. det tyder jo lidt på de ikke har andet at gå op i ? .. for mit vedkommende så blander jeg mig slet ikke i hvad de tror på eller hvad de render rundt og laver eller hvad fanden de kan få skrevet i deres aviser .. de kunne da tegne en nøgen jesus med stivert på og folk her ville bare grine? SATIRE! forstå det
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 7
Danmark er blevet forpestet af lande, hvor folket nærmere
opfører sig som vilde dyr end som mennesker!
Nu bliver vi gjort til grin i vores eget land af "folk" som vi
hjælper til et bedre liv - "folk" som vi giver tag over hovedet,
penge til mad, moderne tøj og stor BMW, gratis uddannelser osv.
osv. osv. osv. osv.! De burde knæle af taknemmelighed hver
gang de så en dansker, men de har åbenbart en anden måde
at sige tak på:
De brænder vores offentlige bygninger, vores hjem og biler,
laver indbrud i private hjem og slår gamle danskere halvt ihjel,
går i krig mod politiet og håner vores danske værdier, love og
regler... Nu er det VORES tur til at sige tak på VORES måde! Fra
nu af handler vi ikke længere hvor der står "folk" med tørklæder, vi
får ikke lavet bilen, hvis mekanikeren har en underlig accent, vi
støtter aldrig mere politiske partier, der har medlemmer, som
hedder noget i retningen af Naser Khader OG vi sælger ikke
varer til "folk" med tørklæder, vi reparerer ikke bilen, hvis ejeren
har en underlig accent og vi optager aldrig medlemmer i vores
politiske partier, der hedder noget i retningen af Naser Khader.
Ja, det ER synd for dem der kan og vil opføre sig ordentligt, men
kollegtiv afstraffelse er noget vi alle kender til og hvis det er det
eneste der virker..........
Det VAR et yndigt land - NU skal det fandme være det igen!
(Kopier denne tekst til din profil tekst eller opret link hertil og tilføj som ven)
Dette skal på ingen måde opfattes som værende racistisk, men
derimod som en opfordring til at stoppe al balladen og respektere
de danske værdier inklusive ytringsfriheden.
jan 2007
T.J .: Fordi de støtter tegneren som har fået dødstrusler, og fordi de 'støtter' vores ydringsfrihed
feb 2007
Altså hvis jonalisterne gerne vil have terror til Danmark kan de bare blive ved, for det er ting som dette der gør Danmark til et "terrormål"
Og jo det er at nedgøre DERES tro og DERES meninger ved at poste det igen.. i Danmark er vi ikke særlig regiliøse, så en jesus ville bare få os til at grine, men dernede holder de virkelig meget af deres regilion, så at gøre nar ad den, vil for dem være det samme som vi kaldte dem alle mulige øgenavne lige i ansigtet på dem..
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 65
Men NU?? Jeg ser det som en ren provokation at de tegninger skal bringes igen, for nu ved tegner/andre at de 100% rammer et ømt punkt, for Profeten er Hellig, og INGEN må tegne hans ansigt..
Hvorfor fremprovokere balladen en gang til? Jeg fatter det simpelthen ikke..
Og Nej, denne gang har det INTET med ytringsfrihed at gøre, jeg mener det er ren provokation og det er sku forkert..! og det er min mening..
feb 2007
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 65
jul 2007
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 800
feb 2007
Danni G
Skrevet: 15-02-2008 17:40:39
Danskerne sover mens vores skoler,bygninger, og privat ejendom som biler og boliger står i flammer.Hvornår kan vi lære at stå sammen og kæmpe for vores værdier og traditioner?
Hvorfor er det Hitz up tahir en fundamentalistisk terro organisation der idag kl 17 demonstrer imod danskerne og vores ytringsfrihed?
hvorfor møder danskerne ikke op til en mod demonstration mod vold,hærværk,knivstikkeri,social svindel,narkohandel,masse voldtægt,dødstrulser, fundamentalime, islamisme og terroisme-og alt det disse voldspsykopater har beriget dansk kultur og samfunde med!?
Der er et yndigt land- NU står det i flammer..
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=337641
nov 2007
jan 2008
Følger: 1 Svar: 2
Jeg er fandeme så træt af de lorteunger!!!
Ud af klappen.....
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 54 Svar: 935
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 800
jan 2008
Følger: 1 Svar: 2
nov 2007
feb 2007
lyder sku nærmest som om du holder med dem, og siger det i orden at brænde biler og smadre en masse ting osv!
nov 2007
feb 2007
Jeg gik på en kristen efterskole for 2 år siden da de blev moderne og der blev de også kaldt jesus sko og der var der ingen der rynkede på næsen over det!! men ja
forskellen ligger måske i midlet man vil opnå sit mål med... præsterne protesterede, muslimerne (snakker om dem i deres hjemland nu) gik i protest OG brændte danske flag/ambassadere af...
men også at hvis regeringen fik fjernet tegningerne ville det være i flid med en af de danske værdier og principper ytringsfriheden og pressefriheden. hvor at præsterne protesterede imod et par sko hvor firmaet selv valgte at tage dem af sortiment (HVIS DE GJORDE DET OVERHOVEDET)... regeringen kan ikke tvinge et firma til ikke at sælge en vare med mindre det er en vare der er i konflikt med loven!
feb 2007
sorry havde ikk set du nået at skrive før mig
feb 2007
Religion: ifølge Koranen må ingen muslim troende afbillede/tegne profeter - deraf er problemet kommet
Kultur: ifølge dansk lov omkring fri presse og ytringsfrihed har pressen lov til at trykke hvad de vil så længe de ligger navn til det - deraf er der også kommet et problem!!
det har ALT med religion og kultur at gøre!!
feb 2007
I må ikk glemme en vigtig detalje! Dengang der blev lavet jesus klipklappere Præsterne i dk ville have dem af butikkerne pga det provokerede dem...
Og der røg skoene af markedet inden de kom på...
Men når det er imod muslimerne så er folk ligeglade og fatter det ikk...
I skal tænkte på at folk gør grin med noget i mener betyder alt for jer... Det ville et normalt menneske ikk være ligeglad med...
Ligesom i siger at hvis "vi" gjorde grin og tegnede tegninger osv af jesus så ville i måske være ligeglade men religiøse folk ville blive sure... især katolikker og ortogoxe eller hvad det nu hedder...
Fatter jer ikke... tænkt lidt som et menneske ville gøre bare nogle gange!
Emre G
Skrevet: 18-02-2008 12:52:11
Ved godt at vold ikk løser noget men den enste grund til folk gør det er fordi hele landet ignorere dem komplet... Alle er sku da ligeglade med hvad de mener om det... Ingen tager dem seriøst som man gjorde med præsterne og jesusklipklapperne... Folk spørger dem om hvordan de har det og så færdig... næste uge har de så lavet nogle nye nogle... Folk som er meget religiøse kan ikke klare sådan noget!! Og det er ikke kun muslimere... Gælder sku også kristne (ikke protestanter) hvis man laver noget om jesus marija paven osv... Nogle derfra ville også bare prøve at jævne byen ved jorden...!
Så fat det!
søde lille emre G . og du sagde ???? haha har sku læst hva du skriver
nov 2007
feb 2007
men mener nu stadig at det der med præsterne ikke er helt rigtigt da man stadig ka købe dem (altså ikke nu da det stadig er PISSE KOLDT ;P)
feb 2007
nov 2007
Og du kører grueligt meget i det med de præster og de skide sandaler, og hvis der er hold i det er det også fint .. men brændte de præster ambassader af, danske flag eller hvad ved jeg? var det sån de gik så meget amok som en flok aber der har fået pisset på det forkerte træ? det tror jeg nu ik de gjorde .. det er nok derfor dette emne er så meget mere ømtåleligt, fordi det netop her har først til vold ødelæggelse og krig .. og derfor er folk så opmærksomme og går sån amok .. hvis de præster nu var gået ind til den producent af de sandaler og havde brændt hele lortet ned havde der nok været andre boller på suppen i henhold til den sag....
feb 2007
de kunne ha beholdt det men de fjernede billedet og fortsatte salget af sandalerne!!
hvis det var et billede at muhammed på de sandaler og butikkerne mistede sindsyg mange kunder på det ville de også fjerne det for det er ikke vigtigt for skoen at have et billede at muhammed/jesus/buddha/whatever men i avisen er det vigtigt at beholde den fordi det i denne sag vedrør at vi har ytringsfrihed!! så derfor er det vigtigt!
feb 2007
desuden bliver din kommentar opfattet meeeeeget negativt og det kan du også godt selv se! men havde du skrevet det du skrev anden gang ville det ha været forståeligt!
feb 2007
feb 2008
nej det er min mening..
nov 2007
Det danskerne blev krænket og sure af var vel mest at de satte danskeres liv i fare da de gik amok i gaderne .. de flygtede jo ud af landet ? hvorfor dog det? havde de gjort noget, nej det tror jeg nu ik .. så at de gik amok og generaliserede så meget at hver dansker man så havde haft en finger med i spillet er jo helt forkert ..
Og jeg kan da forstå hvis man havde stået åbenlyst i jeres land og brudt nogle regler at de pågældende var blevet straffet i henhold til jeres lovgivning .. og hvis lovgivningen her i landet var sån at man ikke måtte lave satiriske tegninger så var de nok også kommet for retten hvis de da overhovedet havde lavet dem ..
Men lad os se bort fra det, fordi dit problem i det her tyder på at du føler at bare fordi man er muslim så bliver man ikke hørt i denne verden .. og der er da en snert af sandhed i det, fordi mange ser sq en ekstra gang på en indvandrer "skulle han nu have en bombe gemt under jakken" eller lign. og det er jo fuldstændig latterligt at vi selv går og generaliserer gode folk på en sådan måde ..
Jeg har selv en masse gode venner som er muslimer og hvad ved jeg, det må de da selv om ? det ændrer da ikke på at vi har det godt sammen ? mennesker er mennesker ..
Og det du siger med hævn har du også komplet ret i.. det er helt igennem forkert .. Og der mener jeg det er forkasteligt at de begynder på alt mulig bavl uden de på nogen måde har en snert realitetsfornemmelse af hvad fanden det er de går amok over .. ? jeg kan da forstå de bliver krænket hvis de bare havde set tegningerne og ikke vidste historien bag det .. men det betyder stadig ikke at det er rigtigt det de gør .. !
Det der er helt galt, er de skal demokratisk komme og snakke om det og fortælle hvad de syntes .. så skal de nok blive hørt .. folk gider jo ik høre på en idiot der bare står og råber og smadrer en masse ting .. ?
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 38 Svar: 155
vi har ytringsfrihed, vi kan sige, og skrive hvad vi vil.
og så skal alle dem der er sure over det, lade være med at sætte ild til alt..
bare fordi vi vil udstille tegningerne, det er en del af danmarks historie, om hvordan vi fik sat hele verden i vreden næsten.
havldelen af de unge udlændinge der kommer i tv'et siger, kæmp for muhammeds sag.
men hvis de nu vidste hvad der stod i koranen så ville det da tage en drejning..
folk sætter sig ikk nok ind i hvad det er de protestere mod.
og hvis de er utilfreds med Danmark kan de bare tage ned til deres eget land, og bombe hinanden.
feb 2007
Louis G: hvilken god, argumenterende, etisk, human og virkelig virkelig moden ting at fyrer af! Det ville jo være det samme som at jeg kaldte din kæreste for en møgluder af en "fucking sjældent set så grim ko" hvor efter du bar ku få at vide at jeg må sige hvad jeg vil så du kan bar forholde dig roligt!
tænk lige en gang mere over hva du siger!! det hjælper mere på din sag end man lige regner med!!
feb 2007
feb 2007
heller ikke at "dem der er utilfredse med vores tegninger kan bar fucke ud af vores land" da man sagtens kan være utilfreds med noget uden at skulle fucke ud af landet!!
nov 2007
F.eks. Peta det er jo faktisk verdens største kult .. de går amok over dyrevelfærd og man må ik engang ha et kæledyr og alt der hedder dyreforsøg for at opnå medicinske remedier er fuldt ud forkasteligt og latterligt .. men alligevel er der knap 750000 medlemmer og ihvertfald en 3. del af dem har sukkersyge .. de havde ikke været levende idag hvis det ik havde været for dyreforsøg ...
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 105 Svar: 1.176
nov 2007
Og til dig Free Hugs: så syns jeg virkelig du skal hive dig selv i skægget for den kommentar .. for den var da virkelig latterlig ..
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 217 Svar: 756
jun 2007
på den ene side er jeg barn, på den anden side er jeg ansvarlig..
men det er meget lidt.. ;b
jun 2007
jun 2007
men du staver som en lille dreng..
jeg sender en ordbog til jul..
nov 2007
De blev jo bragt som illustrationer til en artikel i jp.. tror den hed noget med angst for kritik af islam !
feb 2007
latterlig ?
det rigtig nok! der stor et sted i DEN STORE STYKKE BOG (koranen) at han har Knæpped med mindre årige piger!
feb 2007
stavefejl er gratis i dag !
okt 2007
det var kun kirken, OG FU** kirken..
men sjovt er alle muslims sure..
jun 2007
gå nu op i det.. ;b
jan 2008
hvad er det du vil vide om de tegninger?
jan 2008
Præcis, du har ramt pletten af det hele. super. det er korrekt at mange mennesker snakker lige ud af luften, uden at klar over hvad der fub eller fakta. folk snakker om de ting hvad de har hørt fra naboerne. det er virkelig trist Lise. men jeg er glad for at du kan se denne problem. smiley fra mig:)))
jan 2008
der findes tonsvis af meterialer inde på nettet, hvis du ligger med influ. jamen så har du rigeligt med tid til at undersøge det. hvorfor skal jeg bruge min tid på dig. ja vi kan debatere, men jeg hader klippe tingene ud i pap, siden jeg har været med i debatten har jeg kommet flere links så folk kunne se hvad der er hvad. jeg kommer ikke med bulshit lige ud af luften. jeg smider fakta på bordet. Mark hvis du gerne vil vide om de tegninger, jamen så smør ærmene og komme igang med at søge på nette. her har du en links du kan starte med.
http://www.humanisme.dk/muhammed-karikaturer/index.php
feb 2007
At tegne mohammed er som at sige nah nah nah jeres profet er dååååm
feb 2007
nov 2007
feb 2007
nov 2007
feb 2007
Og nej det vil ikke være det samme, da mc D ikke må sige de ikke vil sælge til dig hvis du har penge..
nov 2007
jan 2008
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/02/18/160947.htm
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/02/19/050240.htm
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 65
Vi dansker skulle prøve at brænde deres BMW'er a og se om de synes det er sjovt..
Som i Gallerup smid dem ud når de laver ballade, så er det deres problem at finde noget nyt, at hvis de ikke har et arbejde kan de ikke bo her.
Synes sku de skal indrette sig efter hvordan det er i Danmark ellers kan de bare tage hjem igen, der er ingen der tvinger dem til at være her .
Bare fordi man tegner en tegning tag jer sammen man, hva så med den julekalender der lige har været med Ali , hvorfor gjorde i ikke noget ved den ...
Sorry det er bare min mening .
okt 2007
nu er jeg slet ikke racist selv, men tror du ikke at de politimænd som hele tiden skal holde jer i nakken for "spat" på et tidsounkt, af at han hele tiden skal ud til jer, når han kunne sidde derhjemme med sin familie ?
Tænk hvor mange penge vi spilder på jer.. alle de politimænd der går ude, og allle de reparationer der skal foretages...
okt 2007
jan 2008
jan 2008
jan 2008
Det er fordi dem som laver balladen for de andre udlændinge til at stå i dårligt lys .
Der er efterhånden ingen steder i Danmark man ville tage nogen ind på arbejdsmarket som hedder Muhammed forstå mig ret . Fordi de "gode" indvandere kommer i dårligt lys .
Hvis man er sur over alt det i Danmark så lad hver med at være her .
Og det der med tørklæder... Hvis vi skal have tørklæder på når vi er på ferie i jeres land skal i ikke have her i Danmark... så det vel fair .
Men er ikke racist jeg har bare en mening , for synes det er latterligt at brænde ting a her i Danmark.
jan 2008
kan man nu snart finde ud af hvad vi debatere om, tror ikke engang du selv ved det jackie
jan 2008
jan 2008
jan 2008
250 T, I er mange flere det er jo for let t komme ind i Danmark.
Jeg snakker om nogen ting som er i hele debatten så ved godt hvad jeg snakker om ..
Men man skulle fandme brænde dem som laver ballade deres biler a og huse, og se om det var sjovt .
Men så vi ikke en skid bedre selv så lader jeg bare blive i mine tanker..
Synes du ikke helt ærligt i skulle lytte til jeres imam mand.
"Lad hver med at lav, ballade i kommer til at gøre så vi ser dumme ud"
jan 2008
jeg har nu deltaget i debatten i over 10 dage, jeg er virkelig træt nu. folk køre stadig væk med deres JANTELOV. det er så svært at fortælle dem idet de er så fremmedhadeske. racismen fylder så meget i deres hjerne at det er umuligt at kører et ordentlig debat. jeg er selv medlem af integrationsrådet i min kommune, her har vi også medlemer fra dansk folkeparti, tro mig de gider simpelthen ikke høre på en om det er på den ene måde eller på den anden måde.
som du siger, de må bare sejle i deres egen sø. jeg er træt nu. jeg trækker mig fra debatten. hmmmmmmmmmmmmm:((((
jan 2008
der findes dødsstraf i DK. det står i Grundloven.
nov 2007
jan 2008
Emre G:
Ja jeg synes morderne skulle streffes .
Men nu synes jeg i forvejen at det danske retssystem er noget LORT, folk bliver slet ikke streffet nok .
Det skulle være som i USA.
Så kunne det være folk ikke gad at lave alt det ballade...
Man får hvad 20/60 dage for vold f.eks. synes du selv det er nok når man har banket en totalt ?
Hakan H:
Nej der findes ikke dødsstraf i Danmark , så er der noget jeg er gået glip a ... men det skulle på en måde indføres og på en måde ikke .
For man kan jo komme til at dømme de forkerte .
feb 2008
Danmark er blevet forpestet af lande, hvor folket nærmere
opfører sig som vilde dyr end som mennesker!
Nu bliver vi gjort til grin i vores eget land af "folk" som vi
hjælper til et bedre liv - "folk" som vi giver tag over hovedet,
penge til mad, moderne tøj og stor BMW, gratis uddannelser osv.
osv. osv. osv. osv.! De burde knæle af taknemmelighed hver
gang de så en dansker, men de har åbenbart en anden måde
at sige tak på:
De brænder vores offentlige bygninger, vores hjem og biler,
laver indbrud i private hjem og slår gamle danskere halvt ihjel,
går i krig mod politiet og håner vores danske værdier, love og
regler... Nu er det VORES tur til at sige tak på VORES måde! Fra
nu af handler vi ikke længere hvor der står "folk" med tørklæder, vi
får ikke lavet bilen, hvis mekanikeren har en underlig accent, vi
støtter aldrig mere politiske partier, der har medlemmer, som
hedder noget i retningen af Naser Khader OG vi sælger ikke
varer til "folk" med tørklæder, vi reparerer ikke bilen, hvis ejeren
har en underlig accent og vi optager aldrig medlemmer i vores
politiske partier, der hedder noget i retningen af Naser Khader.
Ja, det ER synd for dem der kan og vil opføre sig ordentligt, men
kollegtiv afstraffelse er noget vi alle kender til og hvis det er det
eneste der virker..........
Det VAR et yndigt land - NU skal det fandme være det igen!
(Kopier denne tekst til din profil tekst eller opret link hertil og tilføj som ven)
Dette skal på ingen måde opfattes som værende racistisk, men
derimod som en opfordring til at stoppe al balladen og respektere
de danske værdier inklusive ytringsfriheden.
jan 2008
jan 2008
okay jeres frihed erat brænde ting ned eller hvad
nov 2007
Et større problem i det er jo så bare at mange indvandrer ikke kan finde ud af det med at bringer mange af de "dårlige" egenskaber fra deres fædreland med ind i vores og tror at det er ok at gøre som de gjorde der hjemme .. men det er det ik!
Men alt i alt er det forkert ikke at lytte til sine medmennesker når de har et budskab eller en bøn de gerne vil ha hørt!
jan 2008
jeg er født og opvokset i danmark, . dvs. ytringfriheden gælder ikke for mig, er det du prøver at sige????
jan 2008
lad ham bare være, han er en fordumsfuld, bitter mand. endnu engang har vi en dobbeltmoralsk individ her. han mener at alle de hvide har ytringfrihed og alle dem som er sorte har ikke ytringfrihed. han skyder sig selv i foden.
jan 2008
alle dem som er uenig med dig er nogle blanke mennesker ik. tåler du lidt modstand i din egen debat. gider ikke bruge min tid på en racist.........OMMERRRRR
jan 2008
-HaTe-
Er helt enig med dig !
jan 2008
hvornår er du rask??? synes at lige siden du er har fået influ. er du blevet lidt gak gak i hovedet. hvad sker der med dig. manden er helt bimelim.
jan 2008
din fordomsfulde propaganda røre ikke mig, svin du så meget du vil DUDE. du har lov til at ytre dig som alle mulige mennesker. svin du bare til, bare blev ved. du kører med klatten, yeahhhh. hey hvordan går det med johnny hansen, ses i tit. hey hvornår har i nazi-optåg, det må da være snart. hils johnny
jan 2008
TRYK HER PÅ LINKEN.
http://ekstrabladet.dk/112/article976549.ece
feb 2007
håbede ellers lige at den var på vej i en rigtig retning, en stille og rolig diskution ved godt den ikke kan være rolig da den rører mange personligt, men den virkede til at folk kunne snakke sådan nogenlunde ordenligt til hinanden herinde!!
:S I guess I was wrong!!
feb 2007
jan 2008
der er et pr. uvidne personer som snakker lige ud i luften, jeg kommer med fakta, men disse mennesker kan ikke engang kommentere dem. jeg er blevet så immun overfor folks fordomme at jeg sidder bare griner af det. der har ikke været særlig mange herinde hvor man kunne debater ordentlig uden at smidde mudde efter hinanden. debaten er endt grimt desværer. folk har alt for mange fordomme over for indvandere og flytninge desværer.....
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 25 Svar: 407
tænker tit , når nu de lande i udlandet brænder vores flag af ,eller de brænder statsminister billede af..hvilket jeg fordømmer meget....
hvordan ville deres reaktion være hvis vi brændte deres flag eller billede af profeten..???.hvis der var noget som vi var utilfreds med i deres land...hva ville der ske..???
tror nok vi danskerer opfører os godt i forhold til at de pisser på os på den måde.....
nov 2007
jan 2008
jeg er født og opvokset i DK. hvilke land har du tænkt dig at du ville sende mig. jeg er bare bitter over at der er så meget fordomme imod indvandere og flytninge i DK. selv EU har sat Danmark på første plads over de mest fremmedhadeske land. hele EU kan se det, men Danmark "VIL" ikke se det. siden de borgelige partier og Dansk Folkeparti kom til magten, har der kun været fordomsfulde reaktioner i Debaten. alle indvandere og flytninge blive behandlet som andenrangsborger.
nov 2007
jan 2008
Ok. nu skal du høre. jeg har dansk pas. hvor i verden vil du sende mig? mine forældre er døde. jeg har ikke andre familier i verden end Danmark. ok og en anden ting, der bor 87000 polakker i danmark med dansk pas, vil du også sende dem hjem, hvis 5-6 stykker lavede ballade, ups nå ja jeg har glemt det, de røver jeres banker og stjæler jeres biler hermed eksportere det ud af landet. dvs. du vil smide alle de mennesker ud af danmark selvom de har dansk pas og har tilknytning til danmark. wow, du er skuda smart. skulle du ikke melde dig ind hos Danak Folkeparti, for det står faktisk i deres parti-program. i ville nyde hinandens selskab. hahahaha
feb 2007
kan du se i sammenhæng, det kan jeg!!
feb 2007
jan 2008
hahaha. og jeg er den eneste som debatere med et pr. fordomsfulde personer, thats all. sorry jeg kan ikke holde min kæft. jeg hader uretfærdigheder, og med dette har jeg lov til at ytre mig ligeså meget som i gøre. hvis du ikke kan lide at debater med mig, så lad være med at skrive til mig. menn siden du hele tiden skrive til mig, kan du vel lide at debater med mig hahaha
feb 2007
jan 2008
jan 2008
hahahaha, du er til grin. hvis jeg var en ballademager eller kriminel, så ville jeg nok ikke sidde her og debatere hahahaha. jeg får skuda nogle billige grin idag hahahaha
jan 2008
jan 2008
jan 2008
jan 2008
nov 2007
feb 2007
når man ser på sådan nogen som dig!!
feb 2007
jan 2008
Hakan H :
Hvordan kan du være udlæning hvis du er 100 % dansk ..
Tror ikke på du er det heller ikke med det navn du har ...
Tror nu at -HaTe- Er mere dansk end dig ellers havde du heller ikke været for alle de brænde der er.
nov 2007
jan 2008
Hvis du nu læser efter så sagde jeg os både og som USA.
Jeg går nemlig ikke ind for at man skal have dødsstraf når man kan fejl dømme en som er uskyldig .
Synes lige du skal læse hvad folk skriver før du udtaler dig om noget her inde.
feb 2007
jan 2007
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 121
Det er ifølge koranen forbudt at tegne profeten muhammed.
Men nu er der ikke nogen af dem som har tegnet ham som er muslimer vel?
Muslimer lever jo heller ikke efter de 10 bud fra biblen.
Så fat dog at vi ikke skal overholde jeres religiøse regler. Vi spiser svinekød og tegner muhammed så tit vi vil.
jan 2008
Banger.
Helt enig .,
Hvis de ikke leve efter vores regler så lever vi heller ikke efter deres sådan er det bare
jan 2008
-HaTe-
nej netop .
Synes det er for langt ude at de kan komme her op og tror de kan gøre lige hvad der passer dem også tror de at de får noget ud af det . NEJ !
jan 2008
til -HaTe -
jeg kan dømme dig racist efter dine holdninger og synspunkter. lad mig forklare hvad racisme er:
Racisme refererer til overbevisninger, der fører til negativ forskelsbehandling af folk på basis af deres opfattede race, som i snæver forstand kun betyder biologisk race. I nogle kredse i Danmark samt i internationale miljøer såsom FN og EU, opfattes forhånelse af kultur og religion også som racisme , og racisme kan efter den opfattelse derfor også omfatte etnisk herkomst generelt og dermed også kultur og religion.
I den nye brede forstand af racisme er man dermed racist, hvis man forhåner religiøse og etniske grupper generelt, uagtet at religiøs overbevisning intet har med racebegrebet at gøre.
her du link:
http://da.wikipedia.org/wiki/Racisme
DU BESIDER ALLE DE EGENSKABER SOM RACIST, SÅ DU ER RACIST.
jan 2008
Nej for han gør jo ikke forskel på at du er undskyld ordet sort og vi er hvide .
Han siger jo bare at det ikke kan passe at i kan komme her op og tro i kan gøre som det passer jer .
Har ikke en skid med Racisme at gøre .
jan 2008
feb 2007
jan 2008
nååå hvor er du sød, har du et eller andet kørende med
-HaTe -. jeres holdninger og synspunkter passer, hmmmm nu ved vi ikke hvordan han ser ud. den billed han har i sin profil, er selvfølgelig ikke ham selv. han sagde faktisk han var en lille splejs knægt. heyy skal vi hooke jer to sammen???
jan 2008
Hakan H.
Du svarede aldrig på det jeg sagde .
Du er jo ikke 100% dansk .
Det er dig der er racist.
Din familie kom til Danmark fordi de skulle have hjælp det fik de og hvad er takken at i brænder VORES land a .
jan 2008
Hakan H.
Nej jeg har sku en kæreste såå...
Og har bare samme synspunkt som ham.... sådan er vi bare .
Men vi er på ingen måde racist, vi har bare en holdning til at "i" ikke kan finde ud af at opføre jer ordentlig i Danmark
jan 2008
du viste mig dit billed igennem baboom igår, du var skuda en lille splejs. du sagde jo selv at du have denne billed så du kunne score piger.
jan 2008
Hakan H.
Så det godt jeg ikke tror på dig hva ....
Men kom til sagen ..
Svar på det du bliver spurgt om eller blev du mundlam nu ?
jan 2008
jan 2008
Haha
De rigtige fik ret
og den lille Hakan H. måtte se dig tabt
jan 2008
Hehe ja kunne da godt være
feb 2007
jan 2008
Nej for prøv at læg mærke til hvem der har brændt ALT ned det er UDLÆNING
feb 2007
jan 2008
jan 2008
det er fordi alle er i mod dig .
Alle her inde har samme mening om det her undtagen dig
jan 2008
jan 2008
Hakan H.
nej det ved jeg godt , har man venner som ikke er danskere som opfører sig ordenligt .
Og ja det er lige som meget danskere som andre der er "the bad guy" Men nu sad vi jo og snakkede om denne debat og det er kun Udlæninge som har sat brænd til vores ting .
Synes ikke det kan være rigtigt . ja jeg synes os vi skal komme frem til en løsning . men det er jeg sku bange for vi aldrig gør vi er alt for forskellige .
jan 2008
stop det mark stop, hvad skal vi og tæller jødernes synogonger, eller hinduernes bedesteder osv. osv. du sætter alle mennesker i samme bås. det er jo ikke alle indvandere og flytninge der er kriminelle. mange er under uddannelse, mane arbejder som eller enhver dansker gøre, det er kun en lille få procent som laver kriminelt eller er ballademager. stop det nu mark, gider ikke høre på din fordomsfulde kommentarer mere.
jan 2008
hvis vi forstår og respektere hinanden, jamen så kan vi komme til en løsning.
jan 2008
Hakan H.
Det kommer aldrig til at virke tror jeg ikke .
vi er to vidt forskellige kulture så...
Men man ved aldrig .
Men man skal vende den om og sige dem der har været i tv indtil nu skal ikke sige at de bliver ved med at brænde ting fordi de er sure .
Så kommer man ikke langt med at blive enige om noget.
jan 2007
Følger: 16 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 56 Svar: 458
Vil give nogle af jer ret, men vi skal bare passe på og ikke tage alle indvandre/flygtninge og gøre dem kriminelle, for det er da nok en lille procentdel af dem der er i landet der laver kriminalitet, nok hørere man meget om at de laver meget kriminalitet, men mon ikke også det bliver pustet meget op af medierne??, for som hakan skriver er der da flere der studerer/arbejder driver pizzariaer osv osv, vi må da heller ikke glemme ungerne da de fik revet deres hus ned, hvad skete der ikke der, de lavede da også bål i gaderne og brændte biler af der, men hvor mange af dem blev retsforfulgt, tror sgu ikke det var ret mange af dem.
Ja det danske retssystem er for ringe, der burde være hårdere straffe til dem som laver kriminalitet, om de så er sorte gule eller hvide. vi kan jo ikke bare smide en som hakan ud af landet da han er født og opvokset i danmark, det vil sige at hvis jeg lavede en masse kriminalitet, så skulle jeg smides tilbage til sverige, fordi jeg blev født der og levede mine 3 første år der, det hænger jo ikke helt sammen??
Bare min mening og synspunkt
jan 2008
man skal være optimist. i min kommune har vi en integrationsråd. her har man kommet langt med integrationen. i vores kommune har man lavet mange arragementer hvor dansker og indvandere der var med i den, bla. komme på besøg hos hinanden. og det var en succe. nu har danskerne og indvanderene et bedre forståelse for hinanden, og det er dejligt at se. håber at andre kommuner ligeledes laver sådan nogle arrangementer. kultur kan ikke være anderledes end dig mig eller dem. det eneste der er forskel på min nabo christian og mig er mit navn og hud farve. jeg lever dansk, hver evis eneste dag.
jan 2008
de ting du har skrevet lyder som en sang i mine øre. glad for de ting du har skrevet. jeg kunne ikke være mere enig.:)))
jan 2007
Følger: 16 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 56 Svar: 458
Danskerne er ikke en skid bedre, forskellen er bare at det er indvandrer/flygtninge, og fordi de er det skal de åbenbart smides ud fra hjem og land, istedet for at gøre strafferammerne strengere.
Vil vove og påstå at 90 % af dem ikke har en skid at vende hjem til, hverken hus eller familie.
nov 2007
jan 2008
Hakan H.
ja det er self rigtigt .
Men nu kommer jeg selv fra Århus -
hvor meget af det er ude i gellerup . og på min skole er der mange "ikke danskere" og de er altså ikke for smarte at høre på skulle jeg sige efter deres mening skulle det var dem som havde dette land ....
men ja man har da lov at håbe .
Og tror da det bliver fedt hvis alle kunne sammen .
Men ved ikke om du har det på samme måde men synes nu det er for let at komme ind i Danmark hvis du forstår.
Gik i klasse med en fra Eqador og han havde opholdstilladelse i Danmark og ikke andet,.
Vi skulle på studietur i England men da vi kom ud i lufthavnen måtte han ikke komme med de var bange for at han blev i england . så de tager næsten ingen ind der ovre . hvis du kan følge mig lidt .
jan 2008
nov 2007
jan 2008
hvordan har du tænkt dig at jeg skulle stå frem???
nov 2007
Nu kender jeg selv en del udlændinge fra sønderborg det så arabere..men den eneste forskel på ham og en dansker...eller han er jo os dansker, er at han er lidt mørkere i huden...alle folk ser op til ham, godt arbejde,(løn ca 400.000 kr) hus, bil, osv...hans omgangs kreds lytter til ham , fordi de kan se det kan lade sig gøre at leve i danmark...uden at lave alt muligt..hva ved jeg, hærværk tyveri..osv..
alså han fortæller dem faktisk hva der er rigtig og hva der er forkert..og de lytter sku til ham, han er jo kanont god mand for danmark..ikke nok med han er 200 % intergret (stave) men han viser os andre udlændinge hvordan man gør..selvfølge er han stadig troende på sin tro..os helt ok han er jo muslim.
Et stort + til netop ham er at han godt kan lave sjov / ikk er så alvorlig selv om han er troende,hvilkede mange udlændinge ikke kan , syntes jeg....eks vis jeg stillede ham et spørgsmål om hvad han skulle lave juleaften ....svaret var..ja hva tror du selv, vi skal sku da have vores flæskesteg og efter danse om juletræ....hehe... se så fik vi jo lige snakket om nogle ting der..., kan du følge mig, jeg betragter ham faktisk som dansker som jeg kan sige at til og omvendt...
Den måde jeg mener eks/stå frem.
nov 2007
okt 2007
Man må jo INTET liv have, hvis nu men får nedern på af en karikatur tegning..
btw: 100% respect til ham du snakker om EDDIE J - Jeg kender kun sådan nogen udlændinge - for jeg gider ikke kende de andre som ødelægger alt.
nov 2007
nov 2007
feb 2008
det kan ikke siges mere præcist.. er fuldstændig enig..
jan 2008
jeg kan godt forstå dig som ataist, at du ikke "fatter" hvorfor folk går op idet. der skal også være plads til sådan nogle som dig her i tilværelsen. men hvis du var 100% troende ville du have bedre forståelse over hvorfor man er blevet sur over tegningerne. du skal ikke føle dig stødt over at du er ataist, for du er ikke alene. 93.2% af danske befolkning er ataister. så det kommer ikke bag på mig, den reaktion der kommer fra danskerne.........
okt 2007
- det er jo JER der ikke må tegne ham, vi kristne må jo godt ?
det er også meget dobbeltmoralsk, at vi bliver nakket for en skide tegning, i truer os osv.. men alligevel skal vi betale nogen af de muslimske lande penge i ulandshjælp osv.. ?
jan 2008
så giv mig et eksempel hvor der har været satireriske tegninger af kristene i danske aviser?
okt 2007
der er tit sjove tegninger af jesus ?
jeg er kristen og men går kun i kirke hver 4. søndag, men jeg føler mig ikke ramt, når der bliver snakket dårligt eller tegnet tegninger af jesus eller gud
jan 2008
kom nu med Fakta, lad være med at undgå mine spg. kom nu med nogle tegninger som skulle havet været trykt i div. aviser.......
og hva f.... skal jeg med Ruth, er hun en profet som jesus??? hun rager mig en høstblomst. host nu op med nogle tegninger som du påstår at der skulle være tonsvis af. KOM NU???????????????
Muhammed Tegninger - Din mening !