{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyremishandling
  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 351 Svar: 3.390
    #3   30. jul 2018 Jeg var for år tilbage på Malta med kæreste, veninde og hendes mand.

    Det var et dejligt sted, ingen tvivl om det.

    Men de havde så også hestevogne som man kunne blive kørt rundt med. På en stor gågade så jeg på afstand en hestevogn hvor der lige havde sat sig et par for at få en tur. Det var ekstremt varmt, og hesten havde skum på hele kroppen og omkring munden. Den ville ikke gå mere. Hesteejeren piskede løs på den stakkels hest for at få den igang.
    Uden tanke løb jeg hen og råbte op med diverse skældsord, hvilket fik ejeren til at forsøge at bruge pisken mod mig, hvilket gjorde mig endnu mere rasende.
    Men mine venner kom om rev mig væk, for de sagde at vi alligevel intet kunne gøre, og at vi ville få politiet på nakken igen.
    Vi var nemlig lige inden blevet stoppet af politiet fordi min kæreste gik med bar overkrop og havde tatoveringer som de ikke mente var passende. Så politiet ventede udenfor en tøjbutik til de så at vi havde købt en t-shirt som min kæreste måtte tage på.

    (Hæ, ja det vidste vi ikke var en overtrædelse, men helt fair nok.)





  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 351 Svar: 3.390
    #5   30. jul 2018 Vis billedet Ron. smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 351 Svar: 3.390
    #8   30. jul 2018 Glædens forventning er altid stor Ron. smiley





  • #9   31. jul 2018 Jeg bliver bare så syg, af at læse sådan noget, men syd på bl.a., har de et aldeles forkvaklet forhold til dyr, det er ikke noget, de er kærlige om, tværtimod så er de modbydelige, jeg har også set, og jeg tager dybt afstand fra det.

    Ville det ikke være noget EU kunne tage sig af, jeg mener nu har de hjulpet Grækenland med økonomien, så må de vel også kunne hjælpe de græske æsler eller hva smiley smiley smiley


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 351 Svar: 3.390
    #10   1. aug 2018 EU meler kun deres egne økonomiske sager.



  • #12   1. aug 2018 Hvordan kan vi forhindre det, jeg vil gerne være med til det, jeg kan bare ikke klare det smiley smiley smiley

  • #14   1. aug 2018 DET SKAL STOPPES, DET DER DYREMISHANDLING smiley smiley smiley smiley smiley

  • #16   1. aug 2018 Det tænkte jeg nok, de er fucking lige glade, dyr siger dem intet. Jeg vil tillade mig at skrive, jeg hader sydeuropæiske mennesker, der mishandler dyr, jeg kan overhovedet slet ikke have dem, de skulle selv hænges og forlades. FØJ !!! smiley smiley smiley smiley smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 351 Svar: 3.390
    #18   1. aug 2018 Det som Ron nævner i #11 sker også i Grækenland. Vi så selv 2 hunde hænde fra et træ, og spurgte om grunden, hvilket er flere år siden.

    https://anima.dk/familiedyr/yulin-hundek%C3%B8dsfestival-2018-%E2%80%93-vi-skal-stoppe-den#.W2H5VNIzbIU


  • #19   1. aug 2018 Ja, det er nok sydeuropa generelt smiley smiley smiley

Kommentér på:
Dyremishandling

Annonce