{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Næsespray
  • #1   19. jan 2008 Søger læge?...

Det var noget utrationelt og være Afhængig af da smiley

• #2   19. jan 2008 Overdreven næsespray giver bare de fedeste blodnæser!

• #3   19. jan 2008 Har søgt læge, for lang tid siden.. Vinter sidste år... Men hun sagde det bare var noget høfeber/allergi og at det var meget normalt på den årstid, så jeg fik nogle piller som selvfølgelig ikke hjalp. Siden har jeg ikke haft mod på at gå til læge.. Men har hørt man kan få noget medicin der modvirker næsesprayen?

• #4   19. jan 2008 lykke kender det godt :(.. jeg kan hellere ikke stoppe, har prøvet A.N.S.B. Anonyme NæseSpray Bruger . det hjælper sku ikke

• #5   19. jan 2008 Dr K - Jeg har nu ikke blodnæse...

• #6   19. jan 2008 MyGGen - Jeg er ved at være godt træt af det :s
    Jeg bruger gennemsnitlig en næsespray i ugen, så det er da ret dyrt og har gjort det i hvert fald siden 9. klasse og det er 3 år siden nu.

• #7   19. jan 2008 Næsespray som anti-snot?

Eller

næsespray/anhilator i forbindelse med vejrtrækning?

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 579
    #8   19. jan 2008 Mener man kan erstatte det med en saltvandsopløsning. På den måde kan vist afvænne sig. Læste det på indlægseddelen til Zymelin, måske du også kan finde lidt hjælp der?

• #9   19. jan 2008 Ham - Har jeg prøvet, men det virker bare ikke på samme måde..

Dr K - Jamen jeg har altid haft problemer med vejrtrækningen gennem næsen, siden jeg var helt lille. Så fik jeg fjernet mandler og polypper og det hjalp nogen år.. Men så er det kommet igen og har bare brugt den "nemme" løsning, nemlig næsesprayen.. Men efterhånden når jeg har brugt den, så virker det mindre og mindre og kan mærke at min næse bliver mere og mere ødelagt af det.. Har som sagt søgt læge, men fik ikke noget ordentlig hjælp og synes egentlig også det er latterligt, men jeg går i panik når jeg ikke kan trække vejret gennem næsen

• #10   19. jan 2008 * Extensionisten *
    Der var en periode på 2-3 måneder hvor jeg tvang mig selv til ikke at bruge den og det gik fint.. Så blev jeg almindelig forkølet og ja, siden har jeg brugt den :s

• #11   19. jan 2008 Har du fået din allergi testet?

Kunne jo være du omgav dig med noget som gav dig allergisk reaktion med snot til følge. F.eks. støv eller husdyr mm.

Jeg er selv allergiker, men kan da klare det værste med en enkelt antihistamin pille på en dårlig dag

• #12   19. jan 2008 Dr K - Nej jeg er aldrig blevet testet.. Men det er heller ikke fordi jeg er snottet på den måde. Min næse lukker bare sammen, fuldstændig tæt.

• #13   19. jan 2008 Er der ikk noget med man kan få "brændt" næsengangen lidt større så næsen ikke lukker helt sammen=? det mener jeg en af mine venner har fået lavet..

• #14   19. jan 2008 Næsespray åbner ikke din næse hvis din egen krop blokerer den. Næsespray fjerner kun slim/snot og andre kropsvæsker der kan opløses. Ergo må der være noget der forårsager forstoppelse i din næse. Du skal bare fjerne den årsag.

Udover det så er din næse sikkert også godt irriteret af så meget næsespray.

• #15   19. jan 2008 Mister Jack - jo det kan man - men så vil næsespray ikke kunne afhjælpe problemet.

• #16   19. jan 2008 Dr K - Det er den helt sikkert, men jeg er bare lidt lost mht. hvad jeg skal gøre nu.. Jeg har sgu ikke penge til at give 45 kr. for en næsespray hver uge, men jeg kan heller ikke undvære.. Min læge gider åbenbart ikke hjælpe mig, så har overvejet at skifte læge.. Men jeg ved ikke hvor udbredt et problem det er. Havde aldrig lige hørt om andre med samme problem og hvad de så havde gjort

• #17   19. jan 2008 Havde den der hedder nasonex ( tror jeg det staves )
    det er en led motherfucker til bnlodtud

Men jeg var også afhæning a den , og det var lidt extremt , tog måske et sprøjy i næsen hver 2 time , og mine pupiller ( staves ?)
    var mega store , så i skolen troede folk jeg var på det ene og det andet ..

men det nemmeste er vel ar smide lortet i toilettet ud skyld ud ,
    gjorde jeg ,

• #18   19. jan 2008 Emil - Ja, men det er jo bare nemmere sagt end gjort. Min kæreste har også flere gange smidt dem ud, men efter at have set mig gå i panik om natten og ikke kan sove og det ene og det andet gør han det ikke mere..

• #19   19. jan 2008 Søg læge
    nok det bedste at gøre ,
    såååh

• #20   19. jan 2008 Tag ned til det lokale lægecenter - når de spørg hvem de din læge er ber du bare om en anden.

Fortæl om dit problem og du måske har allergi. De ved sikkert mere om hvad der skal gøres end nogen af os herinde. Fordi præperat x virker på Emil R, præperat y på mig og nogen andre noget tredje så du sikkert også unik. Spørg en ny læge og ikke den gamle hvis du føler dig usikker.

• #21   19. jan 2008 Emil - Det har jeg som skrevet prøvet en gang, hvor jeg egentlig bare blev set ned på og ikke fik noget ordentlig hjælp

• #22   19. jan 2008 Dr K - Det vil jeg prøve mandag.

• #23   19. jan 2008 kold tyrker... man kan jo være afhængig af mange ting

• #24   19. jan 2008 Hvis du laver et overforbrug så bliver det bare værre med tiden. Derfor har du lyst til at bruge det hele tiden.

• #25   19. jan 2008 har jeg set
    men der er nærmest ikk andet at gøre :s

• #26   19. jan 2008 Kan kun sige det er noget rigtigt lort, jeg kører på 8. år hvor jeg skal bruge den 2-3 gange om dagen...

Det eneste lægen siger at jeg bare må stoppe med at bruge den... lidt svært når man så ik kan trække vejret..

• #28   21. sep 2016 Line, du har oprettet en profil for 5 min siden, og så svarer du i en 8 år gammel tråd????????

• #29   21. sep 2016 skulle du ikke først orientere dig og se hvad det NU sker på Baboom ????

Kommentér på:
Næsespray

Annonce