{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Afhængig af næsespray {{forumTopicSubject}}

Hej håber nogen kan hjælpe mig, jeg har været afhængig af Zymelin i snart 2 år!!. Jeg har været til forskellige special læger, hvor jeg evt. fik Avamys, flixonase, piller osv uden held. jeg stopper fuldstændig til, hvor jeg ikke kan få vejret, så er min sidste udvej Zymelin.

Jeg har været på hospitalet for 1 måned siden, hvor lægen mente der ikke var noget galt med mine slimhinder osv.
Lægen mente enten stopper jeg selv med Zymelinen eller sidste udvej er en operation som er 50% 50% om det hjælper.
Jeg er begyndt og stå op om natten for at tage det: L---!!!

Ps jeg har også alergi men det skulle ikke have noget med Zymelinen at gøre ifølge lægen...

Pleaaaaas nogen gode råd ???

Mvh Rami

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afhængig af næsespray
  • #1   22. dec 2015 Min mand havde samme problem.
    Det krævede en kold tyrker.
    Det tog cirka en lille uges tid og så var han i bedring.
    Han døjer med diverse allergier og astma. Men nu er han sluppet af med næse sprayen.

Held og lykke og god jul!

• #2   22. dec 2015 Zymelin er et håndkøbs præparat, og bør som sådan ikke blive vanedannende.
    Min tanke er, at du har misbrugt det, og så kan man blive afhængig af alt.

Flixonase er blevet fjernet fra hylderne, grundet man har en mistanke om, at det kan hindre børns vækst, så den skal nu sættes op fra 12 til 18 år.

Dit Zymelin behov kan jo enten stoppes, som skrevet, med en kold tyrker, eller sætte 1,0 ned til 0,5, og derefter skulle problemet vel løse sig selv.

Kommentér på:
Afhængig af næsespray

Annonce